Kuntosalimies varmaan humalassa tehnyt jotain sopimatonta viikonloppuna ku nyt noin omaatuntoa ahdistaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä muitten tekosilla ratsastajia löytyy kyl joka kuppilasta..... Varmaan myös tunnet kaikki vai oliko se sittenkin tiedät ;)
Näitä muitten tekosilla ratsastajia löytyy kyl joka kuppilasta..... Varmaan myös tunnet kaikki vai oliko se sittenkin tiedät ;)
Lueskelin huvikseni murha.infon linkkiä, JOS on sama tyyppi. Lähestulkoon jokaisessa tredissä rikollinen oli kaveri tai vähintään ollut samassa sellissä. ;)
Ihmettelin kovasti itsekin. Kuntosalimies tuolla jo aiemminkin pahoitellut rantojenjätkän tilannetta suurin piirtein koko Suomen puolesta ja puolustellut rantojenjätkän touhua. "Sattunut väärinkäsitys ja oikeasti taustalla on reilu ja rehti kauppamies, joka on paljon ennenkin netissä kauppaa hieronut", vai miten tossa muuta sivu taakse päin lukikaan...Kuntosalimies varmaan humalassa tehnyt jotain sopimatonta viikonloppuna ku nyt noin omaatuntoa ahdistaa..
ajattelin,että ei kukaan saa hepulia 3-4 päivän viiveestä.-Minkä takia et tullut foorumille pahoittelemaan viivästystä, kun huomasit, että et ehdi paketteja ajoissa toimittaa? Tuskin olisi ollut puoliksikaan niin suuri haloo, kun olisit reilusti kertonut, että on toimitusongelmia, mutta paketit kyllä tulevat heti kun mahdollista...
Kuntosalimies varmaan humalassa tehnyt jotain sopimatonta viikonloppuna ku nyt noin omaatuntoa ahdistaa..
Rantojenjätkä oottelen edelleen vastausta.Mua jäi hämää tää, että jos on puolituntemanton velipuoli, miten se on asunut teillä (kotona?) koska kyllähän sä silloin tunnet sen? Ja kuinka teillä on ollut sama sähköpostiosoite?
Näihin kun saisi vielä vastaukset..:D
Ainut vaan missä koko kaupankäynnin epäselvyys oli,on tuo kun Rantojenjätkä sanoi lähettäneensä jo viikko sitten osan paketeista. Siihen kun löytys asiallinen ja rehellinen vastaus niin kaikki olisi ok.
tossahan mä Mikelle sanoin,että auton saannista ei ollut varmuutta ja se venyi,pelasin siis aikaa sillä ja ajattelin,että 3-4 päivän viive ei saa ketään raiteiltaan.
tossahan mä Mikelle sanoin,että auton saannista ei ollut varmuutta ja se venyi,pelasin siis aikaa sillä ja ajattelin,että 3-4 päivän viive ei saa ketään raiteiltaan.
Rantojenjätkä oottelen edelleen vastausta.
Miks ihmeessä sä pelasit aikaa valehtelemalla lähettänees jo osan paketeista, mikset vaan sanonut että toimitus viivästyy muutamalla päivällä logistiikkaongelmien takia?
Mutta siis vastaas tähän jo; kuka helvetti se velipuoli nyt on kenestä oot saanut kärsiä?
sillä ei ole väliä,ei sotketa sitä enää tänne,se on kivensisässä vielä joitain vuosia
edit ei mitään
Ai mä luulin et seki on pokeriammattilainen.. :wtf: