M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuntosalimies varmaan humalassa tehnyt jotain sopimatonta viikonloppuna ku nyt noin omaatuntoa ahdistaa..:)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähden nyt hakemaan postista pakettia, ilmottelen puolen tunnin päästä onko maha kipeänä ja hampaissa reikiä.
 
Näitä muitten tekosilla ratsastajia löytyy kyl joka kuppilasta..... Varmaan myös tunnet kaikki vai oliko se sittenkin tiedät ;)

:hyper:

kerroin vaan tolle yhdelle malliksi,että on ihmisiä joita ei kiinnosta onko joku iso vai minimalli.

ja MW mainitsin,kun moni paikallinen sen tunsi ja se on jo kuollut
 
Tää haisee Riemurasian kuukauden threadilta. Ei siinä mitään, jatkakaa :). Hieno homma, että ihmiset saavat suklaansa ja myyjä tuli avoimesti puhumaan tollasen lokakuorman jälkeen.
 
Näitä muitten tekosilla ratsastajia löytyy kyl joka kuppilasta..... Varmaan myös tunnet kaikki vai oliko se sittenkin tiedät ;)

:hyper:


Lueskelin huvikseni murha.infon linkkiä, JOS on sama tyyppi. Lähestulkoon jokaisessa tredissä rikollinen oli kaveri tai vähintään ollut samassa sellissä. ;)
 
Joutuuko tässä jäämään ylitöihin että saa seurata katkeamattomana tätä threadidraamaa? Loppuhuipennusta odotellessa, jatkakaa :thumbs:

ja anteekspyyntöjeesustelijat tuovat vain oman lisänsä vaatimattomilla sivuosillaan, ei helv :zzzz:
 
Lueskelin huvikseni murha.infon linkkiä, JOS on sama tyyppi. Lähestulkoon jokaisessa tredissä rikollinen oli kaveri tai vähintään ollut samassa sellissä. ;)


hohhoohoo:hyper:
 
Rantojenjätkä

-Minkä takia et tullut foorumille pahoittelemaan viivästystä, kun huomasit, että et ehdi paketteja ajoissa toimittaa? Tuskin olisi ollut puoliksikaan niin suuri haloo, kun olisit reilusti kertonut, että on toimitusongelmia, mutta paketit kyllä tulevat heti kun mahdollista...

Olen kyllä ihmeissäni jos ei tässä alunperin pitänyt olla jotakin kusetusta taustalla... Veikkaan meinaan, että jos joku koululaisille varoja keräävä taho huomaisi myöhästyvänsä toimituksissa, niin hän mitä luultavimmin informoisi ostajia pikimmiten, ettei tule tällaisia väärinkäsityksiä.

Kuntosalimies varmaan humalassa tehnyt jotain sopimatonta viikonloppuna ku nyt noin omaatuntoa ahdistaa..:)
Ihmettelin kovasti itsekin. Kuntosalimies tuolla jo aiemminkin pahoitellut rantojenjätkän tilannetta suurin piirtein koko Suomen puolesta ja puolustellut rantojenjätkän touhua. "Sattunut väärinkäsitys ja oikeasti taustalla on reilu ja rehti kauppamies, joka on paljon ennenkin netissä kauppaa hieronut", vai miten tossa muuta sivu taakse päin lukikaan...
 
-Minkä takia et tullut foorumille pahoittelemaan viivästystä, kun huomasit, että et ehdi paketteja ajoissa toimittaa? Tuskin olisi ollut puoliksikaan niin suuri haloo, kun olisit reilusti kertonut, että on toimitusongelmia, mutta paketit kyllä tulevat heti kun mahdollista...
ajattelin,että ei kukaan saa hepulia 3-4 päivän viiveestä.

ja niille jotka maksoi alussa,sanoin emaililla,että kerään tilaukset ja postitan kaikki sit kerralla ja samat tyypit sanoi,että "ei sillä niin kiire ole"

eräs (voisin laitta nickin tähän mutta eipä kiinnosta nolata aikuista miestä" pääpiruna heiluva sanoin,että kunhan parin viikon sisällä postitat (maksoi 31.8 ja postitin 9.9 eli npoin viikossa)
 
Kuntosalimies varmaan humalassa tehnyt jotain sopimatonta viikonloppuna ku nyt noin omaatuntoa ahdistaa..:)

Terveellä miehellä on omatunto.
Tutkin tuote internet kaupankäyntiä ja tämä kauppa on hoitunut aivan lainpuitteissa.
Ihan syytöntä miestä tässä on herjattu. Jokainen voi kuvitella omalle kohdallensa.

Muutenkin,mitä vittua mä kaivoin ne kaikista henkilökohtaisimmat tiedot vaikka ko. kaupankäynti ei kuulunut mulle mitenkään?
Kaduttaahan nyt sellainen jälkeenpäin,varsinkin kun porukka on saannut ostoksensa aivan internet kaupankäyntiä koskevan lainmukaisesti.

Olen kiitollinen,että Rantojenjätkä huoli anteeksipyyntöni.
 
Mua jäi hämää tää, että jos on puolituntemanton velipuoli, miten se on asunut teillä (kotona?) koska kyllähän sä silloin tunnet sen? Ja kuinka teillä on ollut sama sähköpostiosoite?

Näihin kun saisi vielä vastaukset..:D
Rantojenjätkä oottelen edelleen vastausta. :)
 
Ainut vaan missä koko kaupankäynnin epäselvyys oli,on tuo kun Rantojenjätkä sanoi lähettäneensä jo viikko sitten osan paketeista. Siihen kun löytys asiallinen ja rehellinen vastaus niin kaikki olisi ok.

tossahan mä Mikelle sanoin,että auton saannista ei ollut varmuutta ja se venyi,pelasin siis aikaa sillä ja ajattelin,että 3-4 päivän viive ei saa ketään raiteiltaan.
 
tossahan mä Mikelle sanoin,että auton saannista ei ollut varmuutta ja se venyi,pelasin siis aikaa sillä ja ajattelin,että 3-4 päivän viive ei saa ketään raiteiltaan.

Miks ihmeessä sä pelasit aikaa valehtelemalla lähettänees jo osan paketeista, mikset vaan sanonut että toimitus viivästyy muutamalla päivällä logistiikkaongelmien takia?
 
tossahan mä Mikelle sanoin,että auton saannista ei ollut varmuutta ja se venyi,pelasin siis aikaa sillä ja ajattelin,että 3-4 päivän viive ei saa ketään raiteiltaan.

Mutta siis vastaas tähän jo; kuka helvetti se velipuoli nyt on kenestä oot saanut kärsiä?
 
Rantojenjätkä oottelen edelleen vastausta. :)

sillä ei ole enää tähän ketjuun mitään merkitystä.

tärkeitähän oli/on,että kaikki saivat/saavat pakettinsa,toivottavasti hakevat myös postiennakotkin.
 
Miks ihmeessä sä pelasit aikaa valehtelemalla lähettänees jo osan paketeista, mikset vaan sanonut että toimitus viivästyy muutamalla päivällä logistiikkaongelmien takia?

sanoppa muuta.
 
Mutta siis vastaas tähän jo; kuka helvetti se velipuoli nyt on kenestä oot saanut kärsiä?

sillä ei ole väliä,ei sotketa sitä enää tänne,se on kivensisässä vielä joitain vuosia
 
Ai mä luulin et seki on pokeriammattilainen.. :wtf:

linnassa on kortin peluu kielletty,siitä joutuu siellä rundiin huonona päivänä sen pelaamisesta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom