M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on jartsahartsa lirissä... Kait tästä on tekeillä jo jatko-osa näin valtaisan kiinnostuksen vuoksi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sillä ei ole enää tähän ketjuun mitään merkitystä.

tärkeitähän oli/on,että kaikki saivat/saavat pakettinsa,toivottavasti hakevat myös postiennakotkin.
No musta se on aika olennaista siihen, että sun sanomiset on nyt vähän ristiriidassa ja se aiheuttaa asiakkaalle epävarman tunteen. Kyllä sun pitää pystyy perustella miksi sanoit sitä ja tätä.

e: Hyvä kauppias yrittäisi hyvittää moisen, et kai sä halua antaa itsestäs tuollaista kuvaa? Muista sanonta asiakas on aina oikeassa.
 
Kannatti herätä päiväunilta lukemaan :lol2: Täytyy salilta tullessaan hakea paketti kainaloon.
 
Kyllä sun pitää pystyy perustella miksi sanoit jotain tiettyä.
Äläs nyt, eikö tästä käy aika hyvin selville nuo Son of the beachin perustelutaidot..

MHK, joko alkaa suklaati olemaan syöty?
 
tossahan mä Mikelle sanoin,että auton saannista ei ollut varmuutta ja se venyi,pelasin siis aikaa sillä ja ajattelin,että 3-4 päivän viive ei saa ketään raiteiltaan.

Viikkossa on mun mielestä vähän enemmän päiviä kuin 3-4. Siis jos 2.päivä olit pakkaamassa namuja fiudeen ja sit vasta viikon päästä keskiviikkona lähetit ne paketit. Ei siinä mitään. Virheitä sattuu. Ajattelin vaan kertoa niin tiedät sit jatkossa.
 
Rantojenjätkä

Ihmettelin kovasti itsekin. Kuntosalimies tuolla jo aiemminkin pahoitellut rantojenjätkän tilannetta suurin piirtein koko Suomen puolesta ja puolustellut rantojenjätkän touhua. "Sattunut väärinkäsitys ja oikeasti taustalla on reilu ja rehti kauppamies, joka on paljon ennenkin netissä kauppaa hieronut", vai miten tossa muuta sivu taakse päin lukikaan...

Jokainen voi selata ja katsella netistä miehen kauppahistoriaa. Onhan mies ostanut ja myynnyt tavaraa suht paljon.Yksi tai kaksi epämäärästä kauppaa löytyy historiasta, joista me ei tiedetä taustoja.

Mä teen kauppaa silloin tällöin tuolla huuto.netissä ja tiedän miten erillaisia kauppakumppanit voi olla.
Joskus syntyy ongelmia väkisinkin,milloin mistäkin asiasta.
Jos joku ei ymmärrä mitä tarkoitan niin voi mennä katsomaan esim huuto.nettiin negatiivisia palautteita. Niissä on yleensä myyjän sekä ostajan vastaus asiaan.


Ihan turha julkinen mestaus käynnissä.
 
Viikkossa on mun mielestä vähän enemmän päiviä kuin 3-4. Siis jos 2.päivä olit pakkaamassa namuja fiudeen ja sit vasta viikon päästä keskiviikkona lähetit ne paketit. Ei siinä mitään. Virheitä sattuu. Ajattelin vaan kertoa niin tiedät sit jatkossa.

pahoittelut,mutta hae nyt pakettisi jos olit ostajana ja laita suu makiaksi.
 
No musta se on aika olennaista siihen, että sun sanomiset on nyt vähän ristiriidassa ja se aiheuttaa asiakkaalle epävarman tunteen. Kyllä sun pitää pystyy perustella miksi sanoit sitä ja tätä.

e: Hyvä kauppias yrittäisi hyvittää moisen, et kai sä halua antaa itsestäs tuollaista kuvaa? Muista sanonta asiakas on aina oikeassa.

Tuskin Rantojenjätkää paljoa kiinnostaa, mikä sun mielestä on olennaista. Teitkö sä kauppoja kaverin kanssa ja huuteletko muuten vaan nyt muiden kanssa?

Ja voi v*ttu, "et kai halua antaa itsestäsi tuollaista kuvaa" , taitaa harmittaa ihan hitosti, jos pakkotoiston respect pisteet tippuu, ei taida kaikille olla koko elämä tämä foorumi :D
 
Jokainen voi selata ja katsella netistä miehen kauppahistoriaa. Onhan mies ostanut ja myynnyt tavaraa suht paljon.Yksi tai kaksi epämäärästä kauppaa löytyy historiasta, joista me ei tiedetä taustoja.

Mä teen kauppaa silloin tällöin tuolla huuto.netissä ja tiedän miten erillaisia kauppakumppanit voi olla.
Joskus syntyy ongelmia väkisinkin.

Ihan turha julkinen mestaus käynnissä.

OT (like all seems to be...): Miksi ihmeessä rantojenjätkä on myynyt tavaraa sellissä istuvalle vihaamalleen ilkeälle velipuolelle?

Väitätkö ettei ollut mitään syytä ihmetellä missä sukulaatit viipyi? :lol2:
 
Tuskin Rantojenjätkää paljoa kiinnostaa, mikä sun mielestä on olennaista. Teitkö sä kauppoja kaverin kanssa ja huuteletko muuten vaan nyt muiden kanssa?

Ja voi v*ttu, "et kai halua antaa itsestäsi tuollaista kuvaa" , taitaa harmittaa ihan hitosti, jos pakkotoiston respect pisteet tippuu, ei taida kaikille olla koko elämä tämä foorumi :D
Toi nyt on varmaan ihan yleisesti kaupanteossa olennaista että siihen kuuluu asiakaspalvelu. Ja jos se ei pelaa, asia perustellaan ja asiasta pahoitellaan. Ei mistään pakkotoiston respectistä ole kyse.

En tehnyt kauppoja. (onneksi):rolleyes:


e: mun mielestä se ei oo mitään epämäärästä huutelua kritisoida tälläistä kaupantekoa. Jos tätä siksi voi kutsua..
 
OT (like all seems to be...): Miksi ihmeessä rantojenjätkä on myynyt tavaraa sellissä istuvalle vihaamalleen ilkeälle velipuolelle?:
en mä sitä vihaa,sillä on omat ongelmansa enkä ala niitä vatvomaan.ne on meidän välisiä asioita eikä todellakaan kuulu ainakaan kenellekään täälä olevalle.
 
Kumman kuva siellä Alastonsuomi.comissa on? Mulla alkaa meneen ZZtopit ja rantojenjätkät jo sekaisin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom