Moottorisaha ja puukko = PELLEJEN HOMMIA
no entäs "isot miehet tulee ja syö sut" tyyliset kommentit sinulta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moottorisaha ja puukko = PELLEJEN HOMMIA
Toivotaan että saat namua palkinnoksi.Moottorisaha ja puukko = PELLEJEN HOMMIA
VOIN SANOO ETTÄ MUA EI KIINNOSTA VITTUAKAAN KUKA TOI OLI JA MUUTENKIN IHAN VITUN SAMA :D
MÄ MYYN TÄN JUTTU VINKIN HYMYYN JA SEISKAAN :D
ONHAN TÄÄ VITUN LEGENDA THREADI
no entäs "isot miehet tulee ja syö sut" tyyliset kommentit?
ei yhtään.moni paikallinen muistaa Markku W. pellosta joka kävi toisinaan ajattamassa portsareita rollossa.millon moottorisahalla täysillä kierroksilla tai muuten vaan puukolla sohien.ei ne vatsalihakset usein kestäneet markkuvainaan temppuja
mutta ei puhuta enää markusta,siitä on omat ketjut toisilla foorumeilla
3. miksi helvetissä sä jakelet munas kuvaa alastonsuomessa?
Onko jo joku saanu niitä patukoita :D
Tämä threadi on todistanut AINAKIN yhden asian: Joukossa tyhmyys tiivistyy!
Ja se on saletti se!
eivät nyt hae perkele postista ,ku seurannasta katon.
Rantojen jätkällä
Huolit varmaan anteeksipyyntöni? Anteeksi että kaivoin epämääräistä törkyä netistä.
Anteeksi.
Muut voivat esittää anteeksipyyntönsä myös.
joo kova on jätkä ollu vissiin ku käydään niiden päälle joilla on se lätkä rinnassa joka markun turvaksi estää takaisinantoa. ja muutenki todellaki on hienoa toimintaa kulkea moottorisahojen ja puukkojen kaa. se on naurettavaa pelleilyä, paskahousut tarttee aseita.
Tää ketju kannattas jo sulkea ja siivota.
Ihan turhaa uhoomista netissä kaikkien osalta,kuka mihinkin lähössä tappelemaan yms.
Kukaan ei oo loppupelissä lähdössä yhtään mihinkään kuitenkaan.Aivan lainpuitteissa toimi tuo suklaiden viivästys loppupleissä.
Rantojen jätkällä
Huolit varmaan anteeksipyyntöni? Anteeksi että kaivoin epämääräistä törkyä netistä.
Anteeksi.
Muut voivat esittää anteeksipyyntönsä myös.
Näitä muitten tekosilla ratsastajia löytyy kyl joka kuppilasta..... Varmaan myös tunnet kaikki vai oliko se sittenkin tiedät ;)niin? mitäs sitten? onko iso kokoinen supermies? ei ainkaan mua kiinnosta pätkääkään.
muistan elävästi vuodelta 95-96 kun markku (60kg) vainaa veti erästä paikallista 135 kiloista järjestysmiestä A-kyltillä tauluun,körri kontilleen,korvista kiinni,huuli auki ja eikun vetämään tien toiselle puolelle.körri itkien pääsi irti,juoksi pubiin,ovet lukkon ja soitti poliisit.
meni viikko niin sama mies vei samaa körriä moottorisahan kanssa samasta räkälästä takaovesta poliiseja odottelemaan.
nämä oli hauskoja uosia,harmi kun markusta tuli vainaa (päihteet vei) jo 23 vuotiaana
Tämän kaiken jälkeen kukaan ei uskalla hakea niitä enää :D
Kyllä ne parin viikon päästä sitten postista lähettää ne takaisin :lol2:
Mua jäi hämää tää, että jos on puolituntemanton velipuoli, miten se on asunut teillä (kotona?) koska kyllähän sä silloin tunnet sen? Ja kuinka teillä on ollut sama sähköpostiosoite?zztop on mun puolituntemattomaksi jäänyt velipuoli (ei ole näkynyt kevään jälkeen) ja joskus kotona käytettiin samaa konetta jossa login ollut päällä