M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moottorisaha ja puukko = PELLEJEN HOMMIA

VOIN SANOO ETTÄ MUA EI KIINNOSTA VITTUAKAAN KUKA TOI OLI JA MUUTENKIN IHAN VITUN SAMA :D

MÄ MYYN TÄN JUTTU VINKIN HYMYYN JA SEISKAAN :D

ONHAN TÄÄ VITUN LEGENDA THREADI
Toivotaan että saat namua palkinnoksi.
 
Toivottavasti tänään jengi namuilee kunnolla ;) Aikamoinen show kylläkin, mutta mitäpä sitä ei namin eteen tekisi..
 
Onko jo joku saanu niitä patukoita :D
 
ei yhtään.moni paikallinen muistaa Markku W. pellosta joka kävi toisinaan ajattamassa portsareita rollossa.millon moottorisahalla täysillä kierroksilla tai muuten vaan puukolla sohien.ei ne vatsalihakset usein kestäneet markkuvainaan temppuja

mutta ei puhuta enää markusta,siitä on omat ketjut toisilla foorumeilla

joo kova on jätkä ollu vissiin ku käydään niiden päälle joilla on se lätkä rinnassa joka markun turvaksi estää takaisinantoa. ja muutenki todellaki on hienoa toimintaa kulkea moottorisahojen ja puukkojen kaa. se on naurettavaa pelleilyä, paskahousut tarttee aseita.
 
3. miksi helvetissä sä jakelet munas kuvaa alastonsuomessa?

Eiih juma tän tredin kanssa kyllä pysy pokka. :lol2::lol2::lol2:

Kieltämättä tää on parempaa viihdettä kun bb:t, tuksut yms. :D
 
Tämä threadi on todistanut AINAKIN yhden asian: Joukossa tyhmyys tiivistyy!

Ja se on saletti se!
 
Tää ketju kannattas jo sulkea ja siivota.

Ihan turhaa uhoomista netissä kaikkien osalta,kuka mihinkin lähössä tappelemaan yms.
Kukaan ei oo loppupelissä lähdössä yhtään mihinkään kuitenkaan.Aivan lainpuitteissa toimi tuo suklaiden viivästys loppupleissä.

Rantojen jätkällä

Huolit varmaan anteeksipyyntöni? Anteeksi että kaivoin epämääräistä törkyä netistä.
Anteeksi.

Muut voivat esittää anteeksipyyntönsä myös.

Ps. Olisi kiva kuulla ihan rehellinen vastaus siihen mikä lähettämistä viivästytti ja miksi sanoit lähettäneesi jo 1.päivä osan suklaista. Kun siihen kysymykseen tulee vastaus niin kaikki on ok.
 
eivät nyt hae perkele postista ,ku seurannasta katon.

Tämän kaiken jälkeen kukaan ei uskalla hakea niitä enää :D
Kyllä ne parin viikon päästä sitten postista lähettää ne takaisin :lol2:
 
En yhtään ihmettele että tällänen haloo tästä syntyi. Jos väittää postittaneensa tavaraa mikä ei kuitenkaan saavu odotettuun aikaan ostajalle, synnyttää väkisin keskustelua. Myyjä kuitenkin ollut online tämän jälkeen eikä kehtaa tulla selvittämään asiaa, hienoa toimintaa, ei voi muuta sanoa!
 
Rantojen jätkällä

Huolit varmaan anteeksipyyntöni? Anteeksi että kaivoin epämääräistä törkyä netistä.
Anteeksi.

Muut voivat esittää anteeksipyyntönsä myös.

ei vittu...:zzzz:
 
joo kova on jätkä ollu vissiin ku käydään niiden päälle joilla on se lätkä rinnassa joka markun turvaksi estää takaisinantoa. ja muutenki todellaki on hienoa toimintaa kulkea moottorisahojen ja puukkojen kaa. se on naurettavaa pelleilyä, paskahousut tarttee aseita.

ei sillä kiinnostanut ku oli hovissa vajaa 5vuotta päällä
 
Tää ketju kannattas jo sulkea ja siivota.

Ihan turhaa uhoomista netissä kaikkien osalta,kuka mihinkin lähössä tappelemaan yms.
Kukaan ei oo loppupelissä lähdössä yhtään mihinkään kuitenkaan.Aivan lainpuitteissa toimi tuo suklaiden viivästys loppupleissä.

Rantojen jätkällä

Huolit varmaan anteeksipyyntöni? Anteeksi että kaivoin epämääräistä törkyä netistä.
Anteeksi.

Muut voivat esittää anteeksipyyntönsä myös.

saat toki anteeksi
ole hyvä.
 
Ja muutenkin noi Ferrari jutut sun muut, sähköposti jutut, zztop, kaikki kusetukset mitkä pystyvät rinnastamaan, kaksoisveli, kusetukset, yhtenäisyydet ja kaikki, kusettaja mikä kusettaja sanon minä.
 
niin? mitäs sitten? onko iso kokoinen supermies? ei ainkaan mua kiinnosta pätkääkään.

muistan elävästi vuodelta 95-96 kun markku (60kg) vainaa veti erästä paikallista 135 kiloista järjestysmiestä A-kyltillä tauluun,körri kontilleen,korvista kiinni,huuli auki ja eikun vetämään tien toiselle puolelle.körri itkien pääsi irti,juoksi pubiin,ovet lukkon ja soitti poliisit.

meni viikko niin sama mies vei samaa körriä moottorisahan kanssa samasta räkälästä takaovesta poliiseja odottelemaan.

nämä oli hauskoja uosia,harmi kun markusta tuli vainaa (päihteet vei) jo 23 vuotiaana
Näitä muitten tekosilla ratsastajia löytyy kyl joka kuppilasta..... Varmaan myös tunnet kaikki vai oliko se sittenkin tiedät ;)

:hyper:
 
Tämän kaiken jälkeen kukaan ei uskalla hakea niitä enää :D
Kyllä ne parin viikon päästä sitten postista lähettää ne takaisin :lol2:

no en minä nittä enää hae takaisin,minä ole niistä maksun saanut ja rahat omin provikan jälkeen tilittänyt eteenpäin

se on ostajan ongelma jos ei hae
 
zztop on mun puolituntemattomaksi jäänyt velipuoli (ei ole näkynyt kevään jälkeen) ja joskus kotona käytettiin samaa konetta jossa login ollut päällä
Mua jäi hämää tää, että jos on puolituntemanton velipuoli, miten se on asunut teillä (kotona?) koska kyllähän sä silloin tunnet sen? Ja kuinka teillä on ollut sama sähköpostiosoite?

Näihin kun saisi vielä vastaukset..:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom