M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
188_01_colombia-bum.jpg


Rantojen jätkä +

colt-1894-bisley.jpg


samuel colt

= alla oleva herrakin saisin napin otsaan sekunnissa jos kehtaisi sukujansa kysellä.

chuck-norris-002-thumb-400x498.jpg


- vapisen kuin haavanlehti
- samoin minä
- sittenhän me olemme veistetty samasta puusta
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo vähintäänkin epäilyttävää kaupankäyntiä vaikka kohta patukat kolahtaa luukusta.
 
No ei kait kukaan enää uskalla suklaata tulla hakemaan ku joutuu ensiks painimaan ja sit vielä saattaa saada coltista :D

painiahan täällä muutama halusikin.
 
Mullekki niitä legendaarisia patukoita niin paljon ku kirjeeseen mahtuu =)
 
Eikö nouto vain onnistunu enää?

no noille muutamalle lupasin patukan,mutta en nyt helvetti ala koko suomelle lähettään yhtä patukkaa.
nauravat jo muutenkin postissa
 
Viimeks hakannu samaan tahtii refreshiä kun seuras lätkän MM-finaalin tilannetta YLE:n teksti-tv:n nettisivuilta!
 
No en mä susta tiedä RanojenJätkä mutta oot helvetin säälittävä ihminen,
kusetat kaikilta sen minkä kerkiät, luulet että täällä istuu finninaamaisia teinejä, oletko nähnyt musta ainuttakaan kuvaa minkä perusteella voit kriterisoida että olen finninaamainen teini? :D SÄÄLITTÄVÄÄ

Ja toiseksee jos oisin sä niin lopettaisin ton uhoomisen, paskanjauhannan ja miettisin mielummin sitä ettei joku iso-mies oikeasti tule sun ovellesi ja vedä sua nekkuun.
NIMITTÄIN JOS ET OLE TAJUNNU PAKKIKSELTA LÖYTY ISOJA MIEHIÄ!
 
Viimeks hakannu samaan tahtii refreshiä kun seuras lätkän MM-finaalin tilannetta YLE:n teksti-tv:n nettisivuilta!

elämme jännittäviä aikoja
 
No en mä susta tiedä RanojenJätkä mutta oot helvetin säälittävä ihminen,
kusetat kaikilta sen minkä kerkiät, luulet että täällä istuu finninaamaisia teinejä, oletko nähnyt musta ainuttakaan kuvaa minkä perusteella voit kriterisoida että olen finninaamainen teini? :D SÄÄLITTÄVÄÄ

Ja toiseksee jos oisin sä niin lopettaisin ton uhoomisen, paskanjauhannan ja miettisin mielummin sitä ettei joku iso-mies oikeasti tule sun ovellesi ja vedä sua nekkuun.
NIMITTÄIN JOS ET OLE TAJUNNU PAKKIKSELTA LÖYTY ISOJA MIEHIÄ!

JA NAISIA :puntti:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom