M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Paskaa ja paskaa, ei tämä ole ainoa saitti, jossa kaverista on juttua. Sama emaili kuin zztopilla, eiköhän se herätä hieman polemiikkia.

Aivan, mutta nehän on kuitenkin menneitä asioita eivätkä liity tähän kauppaan mitenkään.
Se mitä muilla nettisivustoilla lukee on eri juttu ja siihen saa viitata esim. linkeillä ihan kuinka huvittaa...päätelkööt muut sitten niiden perusteella mitä haluaa.
Sitten mitä täällä epäsuoraan uhkaillaan jne. ei ole mitenkään järjen mukaista kun kaupan sulkemisesta mennyt se abauttirallaa viikko.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä nyt noihin kullinkuviin yms. tulee niin itsehän on jätkä ne nettiin laittanut.
Ja ottaen huomioon miehen itse tänne postaaman menneisyyden, en olisi nyt ollenkaan varma nouden kauppojen onnistumisesta.
"Ans kattoo ny..."
 
Kyse ei ole nyt mistään kaupan sulkeutumisesta. Myyjä antamien tietojen mukaan suklaiden olisi pitänyt olla jo perillä. Itsellä ensimmäisessä mailissa "kaikki paketit menee postiin ensi viikona ma ja ti" (eli 31.8-1.9)

Jos suoritus viivästyy, siitä pitää luonnollisesti ilmoittaa ostajalle. Jos viivästyksestä olisi ilmoitettu asianmukaisesti, mitään epäselvyyttä ei olisi syntyntyt.

Lisäksi nyt löytyi näitä aiempia "touhuja" ja epäselvyyksiä, niin onhan se selvä, että epäilykset herää.

Kaveri voi nyt itse palauttaa maineensa asianmukaisella suorituksella ja Mike tekee ketjuun tarvittavat siistimiset suorituksen jälkeen. Asia pitäisi olla sitten kaikkien osalta ok.
 
Pyydän nyt suoraan anteeksi Rantojenjätkältä. Menin liian pitkälle. Anteeksi.
Toivottavasti törky siivotaan.
 
Tää on ollu aika hyvää viihdettä. :D Onko joku jo saanut patukkaa?
 
Kaikille tulee patukat loppuviikosta(to ja pe). Niinku Rantojenjätkä tuossa lupasikin :dance2:

Kannattaa ehkä odottaa, että saa paketin avattua ennen kuin tuulettelee.
 
Tää on ollu aika hyvää viihdettä. :D Onko joku jo saanut patukkaa?

Huomenissa pitäis alkaa patukat saapumaan. Vielä ei ole mun pakettia ainakaan lajiteltu Postissa...

Kannattaa ehkä odottaa, että saa paketin avattua ennen kuin tuulettelee.

Todellakin, pidän Rantojenjätkää huijarina niin kauan kun saan ensimmäisen Snickersin suupieliin. Sen jälkeen myönnän että ihan ok kaupat, tosin pakettien myöhästymisestä olisi voinut ilmoittaa ajoissa.
 
Jännä tilanne. Itse ihmettelen suuresti jos suklaata tulee. Ja jos tulee, niin en tiedä uskaltaisinko syödä :D
 
Ninja Death Squad :hyvä:
 
Vaikuttais vähä siltä, että kaveri tullut katumapäälle ja päättänytkin postittaa suklaat.
 
Juuri näin. Mutta jos tässä puitu kyseisestä henkilöstä kaiken näköistä paskaa, niin kuka ihmeessä sitten uskoo häneen jos vaikkapa ilmoittaa olevansa sairaalassa viimeiset 6 päivää (esimerkiksi)? Vastaus = EI KUKAAN!
Joten siksipä peräänkuullutin sitä malttia.

:piis:
Jos sanoo laittaneensa tavarat postiin niin miten sairaalassa olo lopettaa postin kulun? :david:
 
Eikös täällä kukaan tajunnut suorittaa yhteenlaskua ennen tilausta?

Sponssiboxin sivuilla mainitaan suositushinnaksi 66€, josta myyntipalkkiota on 27.5 tai 22€. Eli toisin sanoen myyjä maksaa jokaisesta laatikosta 38.5 tai 44€. Täällä Rantojenjätkä myy laatikoita 35€:lla sisältäen postikulut, jotka ovat jossain 15€ pinnassa.

Lyhyellä yhteenlaskulla siis Rantojenjätkä myisi laatikot noin 20 euron tappiolla. Vielä kun sponssiboxi lupaa täyden palautusoikeuden myymättömille laatikoille.

Otetaan nyt sekin huomioon että rantojenjätkä myy loput laatikot tappiohintaan, jotta saisivat yhdestä laatikosta tuon luvatun 5.5€ enemmän. Täällä myynnistä tulisi tappiota tässä tapauksessa noin 800€, joten luokan olisi pitänyt myydä 150 laatikkoa makeisia kattaakseen tästä kaupasta aiheutuvat tappiot. Ei mikään mahdottomuus, mutta aika vitusti saa silti myydä.

Nämä siis pikaisella päässälaskulla. Virheitä on aivan vitusti, mutta periaate lienee kaikille selvä.
 
Lähetyskoodi tuli...ja lähtenyt on, mutta paino ja tilavuus on 0...tiedä sitten onko vain postin virhe.

Se näyttää alkuun, että paino ja tilavuus on nolla. Vasta postin logistiikkakeskuksella tulevat nuo statsit näkyviin.
 
Aivan, mutta nehän on kuitenkin menneitä asioita eivätkä liity tähän kauppaan mitenkään.

Meinaatko että historiasta ei koskaan saa oppia mitään?

zztop sanoi:
7 rattista
4 törkeästä ratista
47 autovarkaudesta
18 törkeästä varkaudesta
14 väärennöksestä
16 petoksesta
3 ampuma-aserikoksesta
1 törkeästä ampuma-aserikoksesta
2 kotirauhanrikkomisesta
1 räjähdysaineen luvattomasta hallussapidosta
98 murto/tavallisesta varkaudesta
lukuisista liikenteen vaarantamisista
sekä lukuisia,jos ei satoja mieleen tulemattomia rikoksia joista en ole luku pitänyt (edellä olevat otteita kriminaalihuoltolaitoksen raportista vapautuneesta vangista)

Epäilty:

huumausainerikoksista
virassa olevan poliisin murhayrityksestä
pahoinpitelystä
sekä monista pienemmistä asioista

olen ollut 3 kertaa vankilassa,yhteistuomiot 6v 8kk
olen ollut pidätettynä 67 kertaa vuoden -95 jälkeen,usein vapautettu näytön puutteessa.

Tehnyt useita törkeitä tuhotöitä,polttanut autotallin,moottoripyörän ,6 autoa ja yhden talon.

Sama jamppa tämä zztop? Joo ei kyllä toi munkin mielestä vaikuttaa nyt ihan normaalilta rehdiltä kaverilta jolla vaan on käynyt huono säkä. Käännetään toinen poski, pyydetään anteeksi. Ehkä tässäkin oli kyse vain shorttaamisesta osakemarkkinoiden tyyliin.
 
Lähetyskoodi tuli...ja lähtenyt on, mutta paino ja tilavuus on 0...tiedä sitten onko vain postin virhe.
Kyllä siellä aina paino on.

Seurantakoodi kun tulee online, on siinä näin.

Palvelu: Itella Economy

Lisäpalvelut: Postiennakko

Paino: 1.1 kg

Tilavuus: 0.0119 m3
 
Tulee kaikille laatikollinen turvetta! :D Ei maar, toivotaan että käy hyvin. Mä luulen, että OP on tajunnut, että nyt on sellanen kasa kasslerniskoja huonolla tuulella, että pitää lähteä hakemaan omakustanteisesti patukkaa siwasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom