M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
No nyt joudutaan jännittämään huomiseen :lol2: Muista tulla heti kertomaan tänne mitä paketissa on :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt joudutaan jännittämään huomiseen :lol2: Muista tulla heti kertomaan tänne mitä paketissa on :D

Jos musta ei kuulu mitään niin se oli pommi. :D
 
Luulisi että, jos herralla on puhtaat suklaat pussissa, siis rantojenjäbällä, niin olisi tullut jo tänne vastaamaan syytöksiin. Mutta toivotaan parasta.
 
Katsotaan... Miten muut? Onko seurankoodia tullut? Allekirjoittaneelle ei ole tullut ilmoitusta. Onhan tässä tosin aikaa viel reilu vartti.
 
Nyt kaduttaa,että kuuluin myös itse pakkiksen nopeantoiminnan joukkoihin. Toisaalta jos kukaan,ei ois tehny mitään ei ois varmaan tullu nekkujakaan. Nyt taitaa tulla ja maine puhdas, tredi varmaan siivotaan piakkoin.
 
Luulisi että, jos herralla on puhtaat suklaat pussissa, siis rantojenjäbällä, niin olisi tullut jo tänne vastaamaan syytöksiin. Mutta toivotaan parasta.
Jep,
Mutta kyllähän jokainen on jo huomannu, että homma haiskahtaa sen härskin sillin lailla. IMO ei kannatä enää mitään paskaa tulla jauhamaan.
Seuraava viesti toivottavasti jotakin : Anteeksi viivästys, patukat kaikilla perillä. Sitten ketju lukkoon ja namit ääntä kohti.

Muuten STFU ZZtop ja Ilmoitusta poliisille kehiin. On tämä Pakkiksellekkin paskaa mainosta A´la Rantojen Jätkä.

Olen ostellut paljon leffoja ja musaa täältä Pakkikselta ja nyt vasta törmäsin tälläiseen "soutamiseen ja huopaamiseen". Jätin onneksi väliin tämän tarjouksen...
 
Äläs vielä intoile. Sen verran skeptinen olen että epäilen tässä tapauksessa niin kauan kunnes mulla on laatikko kädessä. Epäilys hälvenee hieman jos saan sen seurantakoodin mikä on pyydetty ja tässä alkaa viel näkymään tapahtumia Itellan sivuilla.
 
Sehän on selvä ettei kaverilla ole puhtaat jauhot pussissa. Kertoman mukaan paketteja lähti jo 2.päivä matkaan ja maanantaina sitten viimeiset laatikot eikä silti kenellään ole suu makeana. Luulisi että viikossa ehtisi paketti perille, siis jos jotain on mukamas lähetetty.

On tainnut kaveri alkaa hommailemaan makeisia vasta tällä viikolla.
 
Eikös sen seurantakoodin saa kun vie paketin postiin.. vai?


Aikamoinen lynkkaus täällä käynnissä. Käy sääliksi kaveria vaikka onkin vähän nyt mokaillut.

Seurantakoodin saat kun lähetät paketin postissa, kyllä. Mutta niitä pakettikortteja voi ottaa postista mukaansa vaikka 100 kpl joissa jokaisessa on tuo lähetystunnus jo valmiiksi. Kotona liimaat sen pakettiin kiinni niin voit antaa sen lähetystunnuksen vastaanottajalle jo ennen postiin viemistä. Niin yksinkertaista.
 
Saa, ja siellä pitäisi olla ensimmäinen tieto, että jätetty Postin kuljetettavaksi klo XX.XX.

Pitäisi, mutta eipä ole aina omissa lähetyksissä moista näkynyt, kun olen laittanut maililla siitä paperista sen koodin tavaran vastaanottajalle. Sitten se ilmestyy yhtäkkiä sinne ja siellä on 4 tapahtumaa monen tunnin ajalta.

Mutta kyllä se aina vuorokauden sisään sieltä seurannasta on löytynyt, ehkä nuo menee eräajoina tms. eikä täysin reaaliaikaisesti, en tiedä.
 
Miksi siivota mitään ketjuja? Kirjoitettu mitä kirjoitettu. Julkkisen sanan neuvostokin tukee nykyään tätä linjaa ;) Hyvä vaan että jos äijä tekee jatkossa jotain bisneksiä, niin löytyy googlella mielipiteitä...
 
No niin. Auton voi käydä sammuttamassa. Seurantakoodi on tullut. Seuraava vaihe on se että näen ensimmäisen tapahtuman Itellan sivuilla ja nöyrät anteeksipyynnöt tulee ku kannan lodjua postista kotia ( jos vielä sovittu sisältö on mukana ).
 
Seurantakoodi saapui ostajalle, jänskätään mitä dataa tuolla saadaa ulos.
 
Painon näkee siinä vaiheessa kun paketti kulkee lajittelukoneen läpi. Tietoihin tulee paketin paino ja tilavuus...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom