M:patukka tarjolla - Kadonneiden patukoiden metsästys

Status
Viestiketju on suljettu.
Ooks te nyt ihan oikeesti sitä mieltä et myyjällä on ollut tässä reilu peli???

Musta koko touhu vaikuttaa siltä että tullu paskat housuun kusetuksen kanssa ja hommattu ne suklaat et saadaan eteenpäin ku käviki huonosti.

Jos joku reservi jeesus tästä lausunnosta haluaa tehdä jutun ni antaa mennä vaan :D Kerroin vaan mielipiteeni ko jutun tiimoilta.
Ja vaikka ne suklaat tulisikin vielä niin ei RantojenJätkä minun mielestä sen paremmaksi kaveriksi muutu. Eiks kenellekkään muulle särähdä korvaan toi ristiin puhuminen ja eri nikit??
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paino: 9.18 kg
Tilavuus: 0.0452 m3


Eli 70€ edestä toivottavasti suklaata = 2 isoa pakettia. (eikä esim. pieniä kiviä).

Haen perjantaina kun saan auton käyttööni, joten sen jälkeen pistän tänne viestiä ja ilmoittelen mitä paketistä löytyi.
 
Ooks te nyt ihan oikeesti sitä mieltä et myyjällä on ollut tässä reilu peli???

Musta koko touhu vaikuttaa siltä että tullu paskat housuun kusetuksen kanssa ja hommattu ne suklaat et saadaan eteenpäin ku käviki huonosti.

Jos joku reservi jeesus tästä lausunnosta haluaa tehdä jutun ni antaa mennä vaan :D Kerroin vaan mielipiteeni ko jutun tiimoilta.
Ja vaikka ne suklaat tulisikin vielä niin ei RantojenJätkä minun mielestä sen paremmaksi kaveriksi muutu. Eiks kenellekkään muulle särähdä korvaan toi ristiin puhuminen ja eri nikit??


Palvelu: Postipaketti

Lisäpalvelut:

Paino: 9.14 kg

Tilavuus: 0.0453 m3 ja seurantakoodi tullut .

Saas nähdä mitä tulee :) . Joo ja kyllä särähtää korvaan ja pahasti kun rupesi katselee entisiä juttuja,että ei ihan puhtaat jauhot herralla ole pussissa.
Mutta toivottavasti ottaa opikseen ja laittanut suklaat tulemaan.
 
Kyllä kuka tahansa voi nostaa jutun näistä kirjoituksista. Ei sen tarvitse olla edes Rantojenjätkä.

Kyllä se kuule kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Mitä siitä tulisi, että porukka alkaisi tehdä tutkintapyyntöjä toisten puolesta? Lukis nettiä ja tekis 78287272 ilmoitusta toisten puolesta?
 
Ooks te nyt ihan oikeesti sitä mieltä et myyjällä on ollut tässä reilu peli???

Musta koko touhu vaikuttaa siltä että tullu paskat housuun kusetuksen kanssa ja hommattu ne suklaat et saadaan eteenpäin ku käviki huonosti.

Jos joku reservi jeesus tästä lausunnosta haluaa tehdä jutun ni antaa mennä vaan :D Kerroin vaan mielipiteeni ko jutun tiimoilta.
Ja vaikka ne suklaat tulisikin vielä niin ei RantojenJätkä minun mielestä sen paremmaksi kaveriksi muutu. Eiks kenellekkään muulle särähdä korvaan toi ristiin puhuminen ja eri nikit??

Minen oo ainakaan missään välissä puolustellut myyjän touhuja, oon vaan kirjottanu tosta julkisesta lynkkaamisesta. On mullakin omat mielipiteeni koko asiasta mut turhahan niitä on yleisesti huudella.
 
Minen oo ainakaan missään välissä puolustellut myyjän touhuja, oon vaan kirjottanu tosta julkisesta lynkkaamisesta. On mullakin omat mielipiteeni koko asiasta mut turhahan niitä on yleisesti huudella.
Turhaa ja turhaa, saahan sitä mielipiteensä sanoa. Emmäkään tässä ole ollut ketään lynkkaamassa. Vaikuttaa vaan erittäin mielenkiintoiselta ko herran tekoset. Eiköhän se vielä joskus kolahda sitten omana nokkaan kun tarpeeksi hyppii pitkin katuja :)
Aika usein sitä saa mitä tilaa, joskus jopa suklaata.
 
Aivan, mutta nehän on kuitenkin menneitä asioita eivätkä liity tähän kauppaan mitenkään.
Se mitä muilla nettisivustoilla lukee on eri juttu ja siihen saa viitata esim. linkeillä ihan kuinka huvittaa...päätelkööt muut sitten niiden perusteella mitä haluaa.
Sitten mitä täällä epäsuoraan uhkaillaan jne. ei ole mitenkään järjen mukaista kun kaupan sulkemisesta mennyt se abauttirallaa viikko.
.
 
Edit: Ei sittenkään mitään...


Katoppas mike tuleeko samalta koneelta toi rantapantterin viesti, niin olen ymmärtänyt, että se olisi yksi herran nickeistä.

Ja saako sitä alkuperäistä viestiä mitenkään?

Ja olen pahoillani pantteri, jos et asiaan mitenkään liity.
 
Jännä juttu kun virheitä on aivan tolkuttomasti.

Viimeksi tiedustellessani ystävällisesti sähköpostitse vastaus oli että "kaikki on postissa, ke ja to pitäs olla perillä"

No nyt kyselin uudestaan niin kaveri pistää seurantakoodin ja se paketti on viety tänään postiin!

Kaks vaihtoehtoa:
1.Rantojenjätkä on oikeasti paskonu housuun ja peruuttanu kusetuksensa
2. Kusettaa edelleen
 
Nyt näyttäisi olevan tulevalla pakettilla myös painoa rekisteröitynä tuonne itellan seurantatietoihin.

Ja mitä tälle viestiketjulle tulevaisuudessa käy on sitten muiden päätettävissä. Ymmärrän molemmat näkökulmat. Toivottavasti kyseinen kauppias ottaa opiksi tästä. Kaikki olisi ollut OK jos olisi muistanut vaikka ilmoittaa viiveestä. On kyllä totta että kyllähän täällä repes homma vähän käsistä eilen iltapäivällä. Kun nyt ottaa huomioon että kyseessä oli läjä SUKLAATA, vaikkakin melko hyvän kokoinen läjä ja suht arvokas.

Katsotaan nyt kunhan paketti on hyppysissä. Minä osaan päättää asian tähän.
 
Puhut ittesi pussiin.

..ja samalla sinä et voi todistaa että julkaistu kullin kuva on ko. henkilön kulli (pelkän sähköpostiosoitteen perusteella).

Se siitä.


:hyvä:

Sorry "pieni" asiavirhe myös viestissä. Sniffari korjasikin asian. Kiitos, tack.

Nyt piste täältä tälle.
 
Eikös täällä kukaan tajunnut suorittaa yhteenlaskua ennen tilausta?

Sponssiboxin sivuilla mainitaan suositushinnaksi 66€, josta myyntipalkkiota on 27.5 tai 22€. Eli toisin sanoen myyjä maksaa jokaisesta laatikosta 38.5 tai 44€. Täällä Rantojenjätkä myy laatikoita 35€:lla sisältäen postikulut, jotka ovat jossain 15€ pinnassa.

Lyhyellä yhteenlaskulla siis Rantojenjätkä myisi laatikot noin 20 euron tappiolla. Vielä kun sponssiboxi lupaa täyden palautusoikeuden myymättömille laatikoille.

Otetaan nyt sekin huomioon että rantojenjätkä myy loput laatikot tappiohintaan, jotta saisivat yhdestä laatikosta tuon luvatun 5.5€ enemmän. Täällä myynnistä tulisi tappiota tässä tapauksessa noin 800€, joten luokan olisi pitänyt myydä 150 laatikkoa makeisia kattaakseen tästä kaupasta aiheutuvat tappiot. Ei mikään mahdottomuus, mutta aika vitusti saa silti myydä.

Nämä siis pikaisella päässälaskulla. Virheitä on aivan vitusti, mutta periaate lienee kaikille selvä.


Juu kyllähän se tappiota tekee jos myy laatikon hintaan 35euroa, 66euron suosituksen sijasta.


Rantojenjätkä näkee asian näin

35e-15e(postikulut)= 20euroa voittoa per laatikko.
Eli jos myy 40laatikkoa niinku myi pakkislaisille niin se saa 800euroa hynää taskuun postikulujen jälkeen.

Snickkerssiltä tulee kotiin sitte aikanaan noin 1500euron lasku,mutta ei sitä tarvi maksaa :kippis1:

Rantojenjätkä on vaan keksinyt liikeidean millä saa nopeasti käteistä taskuun.
Tutkin tuon sponssipoksin sivut ja rehellisestihän niitä ei ole mitään järkeä myydä alle 48euroon,sillo tulee tappiota itselle joka laatikosta.

Ja jos meinaa postitse myydä ja lähetellä tyyliin sis.postikulut niin laatikosta pitäisi ehdottomasti pyytää 60-70euroa jos meinaa itse voittoa saada edes hiukan.
 
Paino: 4.6 kg

Tilavuus: 0.0205 m3

09.09.2009, klo 15:21 Lähetys on lajiteltu 96000 ROVANIEMI

09.09.2009, klo 13:29 Vastaanotettu kuljetettavaksi 96100 ROVANIEMI 10
 
RantojenJätkä laittoi 25.8 sähköpostiviestiä missä sanoi että kaikki paketit lähtee postiin 31.8-1.9 eli kaikkien olisi pitänyt jo viimeviikolla saada suklaat.
 
tai sitte nuo on keikattu jostain..huomenna jos tuloo paketti niin pitää vähän haistella mitä myrkkyjä on sekaan laitettu :D
 
tai sitte nuo on keikattu jostain..huomenna jos tuloo paketti niin pitää vähän haistella mitä myrkkyjä on sekaan laitettu :D

Voi muuten pikkasen hykerrellä tää "karpo", vai ketä olikaan kun "osti" postiennakolla. :D Paketinhan saa tarkistaa ennen lunastusta, kivaa jos paketin avattuaan näkee siellä kasan kiviä - "noh, lunastatteko paketin?". Tai ei tietenkään hykertele, jos siellä onkin se jonkun huhuilema pommi paketissa.
 
Katoppas mike tuleeko samalta koneelta toi rantapantterin viesti, niin olen ymmärtänyt, että se olisi yksi herran nickeistä.

Ja saako sitä alkuperäistä viestiä mitenkään?

Ja olen pahoillani pantteri, jos et asiaan mitenkään liity.
Woooot!?! :eek:

Ei oo mulla mitään tekemistä asian kanssa. Viestissä oli jutustelua siitä, että miten porukka voi väittää, että rantojenjätkä olisi toiminut reilusti tässä tapauksessa, kun sopimuksesta ei ole pidetty kiinni vielä missään muodossa. Ja samaa siinä pohdiskelin kuin Kahlis, että jätkällä voisi kuvitella olleen ensin kusetus mielessä, mutta tullut toisiin aatoksiin ja alkanut nyt paikkailla tekojaan. Ajattelin vaan poistaa viestin, kun tajusin, että täällä hämmennetään jo muutenkin ihan reippaalla kädellä...

Sopiiko kysellä, että millä vitun järjellä sä sait mut yhdistettyä samaksi mieheksi?!
 
Onko kusettajan mitään järkeä myydä postiennakkolla, massithan saa vasta kun patukat noudetaan?

Woooot!?! :eek:

Ei oo mulla mitään tekemistä asian kanssa. Viestissä oli jutustelua siitä, että miten porukka voi väittää, että rantojenjätkä olisi toiminut reilusti tässä tapauksessa, kun sopimuksesta ei ole pidetty kiinni vielä missään muodossa. Ja samaa siinä pohdiskelin kuin Kahlis, että jätkällä voisi kuvitella olleen ensin kusetus mielessä, mutta tullut toisiin aatoksiin ja alkanut nyt paikkailla tekojaan. Ajattelin vaan poistaa viestin, kun tajusin, että täällä hämmennetään jo muutenkin ihan reippaalla kädellä...

Sopiiko kysellä, että millä vitun järjellä sä sait mut yhdistettyä samaksi mieheksi?!
Rantojen jätkä... ranta pantteri.... ranta vahti... jnejne
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom