Tottahan tuo kaikki on... Oon nyt sen verta muovannu aamupalaa, että vedän joo sen puuron marjojen kera mutta leivän sijasta syön greipin. Pitäskö jotain proteiinia saada tuohon kylkeen vielä? Töissä yritän aina syödä yhden täysjyväleivän aamukahvin yheydessä. Kuulailua tein eilen noin 30 minuuttia. Kattelin vinkkejä compactfit.com sivuilta ja täältä pakkiksen kuulaketjuista. Lisäks koitan töistä kotiin tullessa polkasta pidemmän kautta ja tohon matkalle sattuu myös tommonen 400 metrin ylämäkiosuus :D
Kuulailujen jälkeen otan aina whey 80:stä.
Eilen kotio tultaessa ruokailuni olivat seuraavat: nakkikeitto ja banaani. Iltapalana täysjyvä nuudelia kera chilien.
Noista hedelmistä on kyllä tullu mulle jokin pakkomielle. En siis sillain osannut ajatellut, että niitäkin mussuttamalla voisi lihota. Tota proteiinia mun varmaan kannattais ottaa lisää päivän aikana...
Musta tuntuu että syöt vieläkin liikaa hiilareita, ja liian vähän protskuja. En nyt suosittele mitään himokarppausta, mut ittellä ainakin on hiilariton (lähes) auttanu painon pudotuksessa. Kroppa alkaa käyttään rasvavarantoja polttoaineena aikanaan...
Ittellä tämä kesä onkin pahinta aikaa kun uudet perunat ilmestyy kauppoihin ja pehmiskiskat teiden varsille. Siihen vielä mökkioluet ja sipsit niin avot: alkaa maha kivasti pyöristyä :face: