Möhömahan kimppuun liikkuen

Itsellä siis paino noussut melko rajusti viimeisen vuoden aikana toipilaana olemisen takia (tyräleikkauksia) ja nyt alkanut suoraan sanoen kyrpimään oma peilikuva. Housut kokoo megavitunisot ja kauluspaidoissa olis muuten ihan jees näkönen jossei mahan kohdalla nappi olis viittä vaille sanomassa poks. Pituutta 175 ja painoa 93kg. Lenkkiä olen monta kertaa intoa puhkuen alkanut vääntään ja viikon päästä lentäny tossut nurkkaan kun nilkat vetää ihan stnan kipeeks. Nyt hommasin kahvakuulat; 8kg ja 16kg. Kasilla tuota tekniikkaa hionut ranneystävällisemmäksi ja 16kg:lla kokeillu kaikenlaista kivaa rupeemaa. Tällä hekellä kasi lojuu jossain ties missä :D
Kuulan kanssa kyllä saa paikat helliks ja keuhkot kipeiks :D Mut ei ne läskimakkarat siitä mihkään häviä...

3vkoa 3-4x viikossa n.30 min temponu kuulaa ihan hiessä ja paino helvetti noussu 2 kiloa :face: Eli millä konsteilla tässä nyt täytyis lähtee noiden läskien kimppuun, että saatais oikein urakalla läskiä tummuun ja painoo alas. Ruokailua olen myös kyttäillyt noin 3vkoa ja juurikaan mitään herkkua ei pataan uppoa. Normi kotiruokaa ja aamusin kaurapuuroa. Päivän aikana pieniä aterioita n.3 tunnin välein.

Kuntokin on totaalisen täydellisen huono. Aikaa ei juurikaan meinaa olla kun nytkin jo ajanpuute iskee; pankissa 9-17, lopputyötä 18-20. Ehtoolla ollaan sänkyyn asti avomiehen roolissa. Toi girya on siitä kiva, että sen tempominen mahtuu näppärästi tohon 17-18 väliin. Viikonloput menee myös 5-6h töiden parissa ja lopputyötä tehtäessä, että ihan itekkin hämmästelee millon sitä omaa aikaa löytyis... :wtf:

Lyhyesti sanottuna: läski tarvii apua!!:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä, jos menisit polkupyörällä töihin? Siinä kehittyy ainaki peruskunto, jos ei muuta. Tunnin polkeminenkin päivässä tekisi varmaan jo aika hyvää noiden kahvailujen lisäksi...

Löytyykö töistä suihku? Kävele/hölkkää/pyöräile/sauvakävele/rullaluistele töihin. Jos suihkua ei ole, niin ota urheiluvehkeet mukaan ja kävele/hölkkää kotimatka. Jos työpaikka on liian lähellä, niin kierrä kauempaa. Jos taas liian kaukana, niin mene osa matkasta bussilla.

Käy uimassa tai kuntosalilla ennen töitä jos töiden jälkeen ei ole aikaa. Kuntosalilta löytyy vaikka mitä vaihtoehtoja aerobiseen treeniin: kuntofillari, soutulaite, crosstrainerit, juoksumatto, yms. Aamulla ehtii helposti tekemään tunnin treenin, kunhan pakottaa itsensä sängystä ylös ajoissa.

Mikäs ihmeen tekosyy toi tyttöystävä on? Jos yhteistä aikaa on iltaisin vain vähän, niin käyttäkää se yhdessä liikkumiseen. Käykää uimassa, spinningissä, pelaamassa sulkapalloa, kuntosalilla tai vaikka vaan iltakävelyllä (sauvat käteen tai juoksuaskelia joukkoon niin saa lisätehoa).

Juu pyöräillen kuljenkin jo töihin ja suihku kyllä löytyy mutta vain naisten pukkarista :D Tyttöystävän kanssa vähän paha liikkua, kun on 7.llä kuulla raskaana. Ja ylös nousen tällä hetkellä klo.7 ja teen vartin kävelyn koiran kanssa ja 10min kuulailut. Salilla alan taas heti käymään kun toi ilmainen sali aukeaa kun ei näillä työharjoittelun nollatuloilla mitään salikortteja maksella.

Toi töihin vähän reippaammin meneminen olisi varteenotettava vaihtoehto jos vain neideille sopisi, että kiikutan hikisen minäni heidän pukkarin läpi suihkuun :D Lisäksi ajatuksissa on toi aamuisin uimahallille meneminen heti kun tää kunnan väki palaa lomilta ja hallit aukee.

Tähän väliin myös pakko myöntää, että aika usein löydän itseni keksimässä tekosyitä mallilla en voi ottaa sauvoja kun koko mettä raikaa siitä tsok tsok tsok äänestä, fillarissa takavanne muistuttaa enemmänkin munanmuotoa ja tyhjenee kuukauden välein. Sit on toi perus aamuherääminen. Nukkumaanmeno menee aina sinne 23-24 välille vaikka kuinka vannoo menevänsä kympin jälkeen uinuun ja toki aamulla torrkunappi on ahkerassa käytössä ja se herääminen aina venyy niin että juuri ehtii ton 30 mintsaa vähän höntyileen ennen aamupalaa...

- - - Updated - - -

Syö vähemmän kuin kulutat. Ei se herkkujen karsiminen mitään hyödytä jos syöt kuitenkin yli kulutuksen kotiruokaa.

Kotiruokaa ihan normiateriat päivässä, puolet tietty salaattia :)

Miksi et heräisi aikaisemmin ja kävisi koiran kanssa tunnin hyvän aerobisen lenkin tyhjällä vatsalla? Heräät siis klo 6 ja lähdet pihalle. Iltasella voisit tehdä kuulatreenin kunnolla niin, että aika voisi olla pidempikin kuin tuo 10 minuuttia. Ei siis joka ilta kuulailua tietenkään vaan esim. 2-3 kertaa viikossa.

Selitykset ovat huonoja. Jos sä oikeesti tahot läskistä eroon, silloin sun pitää tehdä töitä. Jos valot 23 asti, sitten valvot, mutta herätys on klo 6, jotta ehdit tekemään aerobisen heti aamulla. Toki sä voit tehdä sen illallakin töiden jälkeen, jos aamut ovat huonoja. Aamuerobisten nimeen moni vannoo nimenomaan rasvanpolttomielessä.

Kotiruoka on käsitteenä aika laaja. Sehän voi tarkoittaa puoli lautasellista makaronilaatikkoa ja salaattia. Lisäksi jos ajatellaan perus normiruokailijaa, hän syö myös monta palaa leipää päivässä. Leivän päällä voi olla pari siivua metukkaa ja pala juustoa. Leipäkin voi olla ranskanleipää. Huomaatko, miten eritavoin voi koota normiateriat kotiruualla? Sun kannattaisi pitää ruokapäiväkirjaa, jotta sä näet, miten paljon syöt hiilareita, rasvaa ja proteiinia. Ei ole sama, mistä nämä aineet tulee, vaan sillä on suuri merkitys. Tuolla ravintopuolella on paljonkin kerrottu ruokavalioista. Kannattaa käydä tutustumassa. Voithan sä laittaa tähänkin sun päivän syömiset, jolloin voidaan yhdessä katsoa, mikä menee pieleen vai meneekö mikään. Kotiruuallakin kun voi saada kaloreita enempi kuin tarttis.

Hiilarit veke.

Vaihdat aamupuuron vaikka keitettyyn kananmunaan, jne... jne...
Lounaalla kannattaa varoa monien lounaspaikkojen piilorasvoja ja hiilareita.
Ja se TÄRKEIN, aamulla kuudelta ylös vaikka väkisin, ja lenkille. (Joudut sen koiran kuitenkin kesettaan, mikset tekisi vähän pidempää / nopeampaa lenkkiä)?

Painonpudottaminen tapahtuu syömisen säätelyllä. Laihduttamiseen auttaa www.kalorilaskuri.fi Oikeasti lasket, mitä kaikkea syöt. Vähän ajan päästä pystyt itse arvioimaan aterioiden kalorimäärät.

Jos haluat juosta, niin juokse aluksi pehmeällä alustalla (hiekkatiet ja pururadat) ja sellaista vauhtia, että pystyt puhumaan puheen katkomatta/viheltämään. Pidä matkat aluksi maltillisina.

Kuntoilut peruspilarit:
RAVINTO
LEPO
LIIKUNTA

Kaikki näistä pitää olla kunnossa tai haluttua kehitystä ei tule.

Tuota ruokapäiväkirjaa avokkikin mulle paasasi, että vois olla hyvä kirjata ylös mitä pakkiin tunkee. Eilen töiden jälkeen kotona meksikonpataa kanalla leipälautasellinen 150-200g ? ja jälkkäriks nappasin omenan ja yhden kaurakeksin. Tämä siis noin klo.17. Tämän jälkeen tein reippaan 15 min kuulareenin: 10 etuheilautusta, putkeen 5 yhden käten heiluria ja samalla kädellä syvästä kyykystä 5 työntöä jonka jälkeen käden vaihto ja sama setti 5 ja 5. Kestoa tälle liikeradalle tuli 1min -1.30min. Tauko 1 min ja näitä tein siis 5 kierrosta jonka jälkeen pidin 2 min tauon ja sisuuntuneena väänsin vielä 6.n kiekan. Tämän setin jälkeen 3x20 etunojaa ja 3x20 hindukyykkyä sekä koiran ulkoilutus 30min. Ennen nukkumaanmenoa tein muutaman kasakkakyykyn ja selkää venyttelin sekä vetäsin naamaan yhden nektariinin ja pussin nuudeleita chilillä JA JA yhden fazerin 30gramman patukan... Antaa tulla piiskaa :whip:

Aamulla tein kylkivatsoja 4x15 per puoli ja 2 x 25 etunojaa sekä pikasen 10 min lenkin koiran kanssa kun tuli kiire töihin. Fillarilla 10 minsaa töihin vauhdilla. Niin juu, aamupalaksi söin 3 desiä puuroa kera musta ja punaviinimarjojen, puolikkaan greipin, lasin kahvia ja mehua. Töissä tunti tästä mukillinen kahvia ja täysjyvä paahtoleipä. Mitä noihin ruoka-aineisiin tulee niin avokkini entisenä anorektikkona pitää kyllä huolen, ettei meidän talouteen mitään pullamössöleipiä kanneta ja muutenkin kaikki on hyvin vähärasvaista. Makaroonit täysjyvää tietenkin. Itse tykkään laittaa ruokaa, eritoten aasialaista ja hyvin tulista safkaa.

Toi mitä Isla sano, että laitttais tänne mitä tulee naamaan tungettua kelpaa minulle. Saapahan heti kommentit päivän aterioinneista ja liikkumisista :)
Tuo aamuaerobinen olisi kyllä ehdoton rasvantappaja mutta tunnetusti oma aamuherääminen on hyvin nihkeää...

Pakko vielä lisätä että ajatus tänne kaiken kirjaamisesta omalla tapaa tuntuu motivoivalta kun tavallaan oman itsetunnon kanssa kamppailee, kun pitää kirjata esim tommonen suklaapatukka kämmi tänne.

Lounas: kaksi lasia vettä, salaattilautanen täynnä (kunnon keko), broileria ja riisiä (riisistä jätin puolet syömättä), kuppi kahvia ja pikku slaissi pannaria.

Kyllähän se aika paljon elintapamuutoksia ja pään sisäistä työtä vaatii, että laihtumisesta tulee pysyvä. Motivaatio täytyy löytyä jostain...
Sellainen jojottelu on terveydelle haitallista, että laihdutetaan, mutta sitten, kun on laihduttu, palataan samoihin mittoihin tai jopa niiden ylikin ennen pitkää. Siksipä tuo pysyvä laihtuminen vaatii myös pysyviä elintapamuutoksia...

Se auttaa jo aika pitkälle, kun karsii reilulla kädellä kaikkia turhia sokereita pois, esim. janojuomaksi mehun sijasta vesi. Karkkipäivä kerran viikossa, jos sellanen pitää olla. Hyötyliikunta kunniaan.
Lapsikin on tulossa, niin saisitte molemmat hyvää liikuntaa ja yhteistä laatuaikaa, jos ostaisitte tämmöiset juoksurattaat
http://www.babyjogger.fi/tuotteet.html?gclid=COfZqoWDsrECFaItmAodfjEAYw#fit

Väittäisin suurimman motivaation entisenä urheilijana tulevan siitä, kun seuraa muiden kehittymistä ja menestymistä salaa toivoen että itsekkin vielä joku vuosi pystyisi kunnon puolesta kisailemaan. Napatyrän kipeily pari vuotta takaperin ja leikkaus noin vuosi takaperin 2x saivat motivaation hyvin tyrehtymään kun se totuttu täydellä teholla treenaus oli mahdottoman tuskasta ja lääkärien mielestä järkevää jättää pois. :( Lisäksi kirurgin hoitovirhe jonka johdosta kertaalleen tikattu tyrä repesi uudelleen vaati toisen leikkauksen ja tämän johdosta reipas puoli vuotta hissuttelua. Nyt kun maha tuntuu kestävän on kunto päässyt jo ihan ruputasolle ja harmittaa se ihan tajuttomasti kun lehdessä hehkutetaan seuratovereiden menestystä. Tämä tosin motivoi potkimaan itseään eteenpäin mutta kamppailua se silti on.

Kerran kun on oppinut näihin röhnötys tapoihin on se aktiiviseen liikkumiseen ryhtyminen tosi hankalaa ja haastavaa. Fyysisesti ei estettä löydy mutta se sisu kutitella sitä epämukavuuden rajaa tuntuu epämielyttävältä kun se ennen oli joka treenin kohokohta. Lisäksi pelko että tyrä repeää uudelleen saa edelleen hissuttelemaan. Tämän seurauksena alkaa ja jatkuu itsensä moittimisen kierre ja motivaation ajoittainen sammuminen kun tulee olo että on ihan vitun huono ja kyvytön. Ja tämä vaikuttaa monella muullakin osa-alueella, että kokee itsensä yhdeksi nollaksi ja tyytyy vain makoilemaan ja olemaan mukavasti, joka tuntuu tuovan sitä hyvää oloa.

Se että urheilusta löytäisi taas elämäntavan ja ilon lähteen on minulle haaste, jonka haluan voittaa. Ongelmana on vain tuo mukavuudenhaluisuus ja kyvyttömyys liikkua epämukavilla alueilla, joista ennen se oikea nautinto tuli. Seura-aikoina valmentajani oli kaiken intoni ja tarmoni lähde. Tapa jolla hän sai minut kiusaamaan itseäni äärirajoilla ja nauttimaan siitä oli oman menestykseni lähde; se voimakas peräänantamattomuus ja sisu jolla piiskasin itseäni eteenpäin. Nyt into puuttuu kun valmentajakin puuttuu...

Toki elämä on muutenkin muuttunut ja muuttuu edelleen. Ensin parisuhde ja yhteen muuttaminen, tarve ottaa myös toinen huomioon ja käydä opinnot loppuun ovat osakseen syöneet motivaatiota. Nyt kun lapsikin on tulossa herää kysymys kuinka paljon sitä aikaa treenamiselle oikeasti jää ja että onko tuo urheilukunnon saavuttaminen jälleen vain yksi haave :itku:

Joo ja sori vuodatus, mikä teki kyllä hyvää.

Realistisemmat saavutettavissa olevat tavoitteet auttavat? Ei Roomaakaan rakennettu yhdessä päivässä. Pitkän tähtäimen tavoitteena voisi olla tuo kisaaminen ja sen mukaiset lihastalkoot (itse en voisi motivoitua treenaamaan noin kovaa koskaan, koska mulla on elämässä niin paljon muutakin), mutta aseta jotain pienempiä välitavoitteita. Pikkuhiljaa liikkeelle aloittelijan ohjelmalla eikä millään bodibilderin lihasrääkillä. Pyrit minimoimaan herkut. Siitä se lähtee. Se on yllättävän motivoivaa, kun huomaa, että vanhat tiukat farkut menee heittämällä jalkaan ja pois tai että kauluspaita ei enää purista niin paljon siitä navan kohdalta - itsekin olen joskus laihduttanut sen 15 kiloa... Kyseessähän tulee olemaan vuosien prosessi, niinkuin varmaan tiedätkin.

Saat viimeistään siinä vaiheessa hyvää liikuntaa, kun lapsi osaa polkea pyörällä ja juokset itse vieressä. Noitahan asioita voi myös yhdistellä.

Pahimmaksi motivaation tappajaksi olen salihommissa itseni kohdalla huomannut liian suorittamisen. Suorittamista on töissä jo ihan riittävästi. Viime talvena pidin jo parin kk:n tauonkin salitreeneistä, kun se ilo katosi tuosta hommasta liiallisen yrittämisen takia . Kun vaan treenailee pelkästään sen treenin tuoman hyvän olon ja pumpin vuoksi, niin alkaa taas löytyä syy, miksi sitä on tullut salille lähdettyä.
Yllättävän motivoivaa on myös katsoa noita kovakuntoisten äijien kuvia (no homo!).

Tsemppiä! :whip:
PS: Harkitse personal traineria.

Joo onhan se pitkä prosessi mut muutenkin tällä hetkellä elämä on jatkuvan stressin takia ajautunu tohon nyt-heti-kaikki reilaan kaavaan... Töissä on tällä hetkellä ainoa stressitön hetki aina klo. 16:een asti kunnes alkaa miettiin missä vitun ajassa taas kaikki lopputyökirjotus talkoot ja oma reenaus pitäis tehdä kun kotio pääsen. Myönnän haukkaavani liian isoja paloja kerrallaan. Ehkä siinä suurin syy motivaation puutteeseen. Lopputyökin varmasti valmistuisi ajallaan kun sitä sivunkin verran päivässä raapisi kasaan. Tänäänkin tuli stressiä kun tuli semmonen pakko kirjottaa yks aihealue loppuun ja käydä polkeen ja viskoo kuulaa ja valmistella maalausurakka jajajaja. Helvetti!! :wall:

Jossakin täällä foorumilla silmään sattunut sanonta: ei se työn määrä, vaan ajan puute. Pelko perseessä ja stressi päällä että aika loppuu kesken--> hirvee pakottava tarve painaa täysillä väkisin rankat treenit ja pakertaa monta sivullista lopputyötä ---> tuntuu pahalta ja motivaatio nolliin. Tälläkin hetkellä painaa päälle maalaustyömää, joka tällä viikolla pitäis työharjoittelun, lopputyön ja reenailun keskellä saada hoidettua. Rahaahan siitä sais, mut vittu kun sitä aikaa olis. Sain kuitenkin sovittua, että teen maalaushommat viikonloppukeikkoina. Että se siitäkin vähäisestä vapaa-ajasta. Toki onhan tää nyt vaan hetkellistä mut silti tuntuu yhdeltä helvetin pitkältä ikuisuudelta.

Stressin hallinta ja kyky ottaa asioista vähemmän paineita helpottais. Jos tota treeniäkin sen vähän tekis päivittäin pitkän aikaa niin varmasti paino tippuis ja jos lopputyötä kirjottelis päivittäin sen verran kun inspaa niin eiköhän sekin valmistuis. Tällä hetkellä kaavin itteni aina kotio tullessa masentuuna lattiasta, katon läppärille ja totean ei vittu nappaa yhtään lopputyö. Kahvakuula siitä hyvä että sen voi vaikka heti kotio tullessa napata kouraan. Kaikki muu, esim fillarointi tai lenkki saa nekin aikaan saman reaktion kun toi lopputyö. Toisinsanoen en hallitse asioita vaan ne hallitsee mua ja tämän takia hukkaan koko aika arvokasta aikaa ja kasaan sitä työmäärää yhdeks vitun isoks atomipommiks joka räjähtäessään vie taas motivaation kaikesta ja ollaan taas lähtötilanteessa.

Realistisemmat saavutettavissa olevat tavoitteet auttavat? Ei Roomaakaan rakennettu yhdessä päivässä. Pitkän tähtäimen tavoitteena voisi olla tuo kisaaminen ja sen mukaiset lihastalkoot (itse en voisi motivoitua treenaamaan noin kovaa koskaan, koska mulla on elämässä niin paljon muutakin), mutta aseta jotain pienempiä välitavoitteita. Pikkuhiljaa liikkeelle aloittelijan ohjelmalla eikä millään bodibilderin lihasrääkillä.

Mun tapauksessa kisailu olis kilpasoutua, tosin oon tälläkin hetkellä kisapainosta 20 kilon päässä... Olen myös ajattelut uutena lajina jotain kamppailua, kun ennen tyrää kävin sillon tällön painimassa ja siitä tuli hyvä fiilis.

Selityksiä ja saamattomuutta. Niillä sä et ainakaan saa mitään aikaiseksi. Sun pitää nyt tehdä päätös. Joko sä pysyt tollaisena kuin sä olet, tai teet töitä laihtuaksesi ja näyttääksesi paremmalta. Mulle on auttanut Jutan sanat: "Mikään ei ole niin hyvää, kuin miltä laihuus tuntuu". Ja toinen on tämä: "Jos herkuttelee, ei voi valittaa". Jos sä et tee mitään asioiden eteen, et sä mitään saa. Tuollainen 10 minuutin lenkki koiran kanssa on kuin hyttysen pissi valtameressä. Samaa on tuo 10 minuutin kuulan heiluttelu. Mene johonkin kuulatunnille, josta saat oikeasti ideoita ja tuntumaa siihen, kuinka hyvä treeni kannattaa tehdä. Sitä ei kyllä noin lyhyessä ajassa tehdä millään.

Ota itseäsi niskasta kiinni. Parasta sulle varmasti olisi se, että sä revit itsesi väkisin sängystä aamulla. Niin minäkin teen. Kyllä mä mielelläni nukkuisin pidempään, mutta ei auta, pakko on herätä ajoissa, jotta treenin ehtii tekemään. Mietit varmaan, miksi mä teen niin. Sen takia, että mulla olisi aikaa lapsille enempi. Mä treenaan silloin, kun lapset nukkuu. Mieheni siis hoitaa lapset arkena päiväkotiin, joten minä menen treenaamaan. Tässä sulle ajateltavaa, kun teille tulee vauva. Ruusunpunaiset lasit voi jo ihan heti alkuun ottaa pois. Jos sä oot nyt väsynyt, sitten sä olet vieläkin väsyneempi. Sun vaimosikin varmasti arvostaa sitä, että olet myös kotona. Helpointa onkin treenata silloin, kun ne nukkuu. Vauva kuitenkin herää öisin syömään, joten se siitä nukkumisesta..

Sun ruokavalio on aika hiilaripainotteista. Tässä on tullut paljon vinkkejä sulle. Kannattaa vilkaista jotain dieettiketjua, josta saat paljon tietoa dieetillä ruokailusta. Sun on PAKKO syödä rasvaa. Ei mitään rasvattomia tuotteita voi vaan olla, vaan jotta sä laihdut ja hormonitasapaino pysyy hyvänä, sun pitäisi saada rasvaa 1g/ rasvaton painokilo. Proteiinia sun tulisi saada sellainen 2g/ rasvaton painokilo. Loput sitten hiilareista. Lisäät ruokavalioon kanaa, kalaa, lihaa, raejuustoa ja rahkaa. Lisänä voit käyttää proteiinijuomia, jos tuntuu siltä, että proteiinit jää liian alhaisiksi. Rasvaa saat oliiviöljystä tai esim. pähkinöistä. Lisäksi syöt marjoja ja PALJON kasviksia. Hedelmiä syö vähempi, koska niissä on kuitenkin sokeria. Hiilarilähteenä käytä esim. aamupuuro kaurahiutaleista tai pari palaa realia. Muuten jätät leivän syömisen vähemmälle. Ruoan kanssa voit syödä kohtuullisen määrän esim. täysjyvämakaronia tai pienen perunan. Mutta kuten jo totesin, tuolta ravinto-osiosta saat paljon hyvää tietoa siitä, mitä sun kannattaa syödä. Dieetti on kuitenkin hyvin pitkälti kiinni ruokavaliosta. Liikunta tulee vasta toisena.

Tottahan tuo kaikki on... Oon nyt sen verta muovannu aamupalaa, että vedän joo sen puuron marjojen kera mutta leivän sijasta syön greipin. Pitäskö jotain proteiinia saada tuohon kylkeen vielä? Töissä yritän aina syödä yhden täysjyväleivän aamukahvin yheydessä. Kuulailua tein eilen noin 30 minuuttia. Kattelin vinkkejä compactfit.com sivuilta ja täältä pakkiksen kuulaketjuista. Lisäks koitan töistä kotiin tullessa polkasta pidemmän kautta ja tohon matkalle sattuu myös tommonen 400 metrin ylämäkiosuus :D

Kuulailujen jälkeen otan aina whey 80:stä.

Eilen kotio tultaessa ruokailuni olivat seuraavat: nakkikeitto ja banaani. Iltapalana täysjyvä nuudelia kera chilien.
Noista hedelmistä on kyllä tullu mulle jokin pakkomielle. En siis sillain osannut ajatellut, että niitäkin mussuttamalla voisi lihota. Tota proteiinia mun varmaan kannattais ottaa lisää päivän aikana...

Tuohon compactfittiin liittyen muutenkin mua kiehtoo tommonen toiminnallinen voima ja sen treenaminen. Tein ennen orjamaisesti peruspuntit kaksjakosella 4x viikossa, mut nyt kun on hieman saanut kiinni tuosta kahvakuulailusta ja kaikista mahdollisista liikkeistä niin tuntuu se tosi kiehtovalta. Toki kestävyys ei sitä luokkaa enää ole, että kykenis hinkkaamaan oikein kovia reenejä mut itteni aika hyvin piippuun olen kuitenkin saanut ja treenillähän se kunto nousee.

Haaveissa olisi tässä jossain ajanjänteessä hommata lisää kuulia ja 20 kg:n painoliivikin houkuttelisi. Tiedä sitten johtuuko tämä uusi innostus siitä, että jatkossa toi "moikka mä lähen salille" ei taida enää onnistua :D
Lisäks en halua oman pojan silmissä näyttää läskiltä lusmulta. Kiitos kaikista vinkeistä, näillä eväillä on hyvä aloittaa kääntän tota uutta sivua elämässä :)

Tänään lounaana kaksi uutta perunaa ja lohifilee. Jälkiruuaks kahvi ja desi marjakiisseliä. Äsken välipalana omena ja kahvia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom