Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä makoisan näköinen tuo Pancho Villan burgeri. Pakko käydä joku päivä syömässä.
Mulla on lauantaisin plussapäivä, muuten mennään 2000 kalorilla. Oon vaan huomannu että ku arkena mennään fiksulla safkalla ja hiilaritkin on karsittu nopeimmasta päästä pois ni tää lauantai on mulle viikon paskin päivä. Hermot tiukalla jne..vaikka luulis että arkena tällainen +100 kilonen treenaava mies kärvistelee 2000 kalorin varassa mutta arkena voin oikein mainiosti. Tarkoitus olis tästä syystä jatkossa kokeilla ottaa nää plussapäivät siistimmin, eli olla sillonkin suht fiksu hiilarien laadun suhteen jne. Ilmeisesti mun verensokerit heittelee tms mikä heijastuu mielialoihin ku nyt menny plussapäivinä makeaa paljon ja kaikkee roskaa.
Eilisen mättöilyä:
4 ruisleipää päällisillä
2 karjalanpiirakkaa
Kotipizzan burgerpizza
120g suklaata
150g sipsiä
10(?) suklaakeksiä
2 jäätelötuuttia
2 kourallista karkkia
En halua ajatella kaloreita, mutta ei kai sitä mättöpäivänä tarvi ;)
Eilisen mättöilyä:
4 ruisleipää päällisillä
2 karjalanpiirakkaa
Kotipizzan burgerpizza
120g suklaata
150g sipsiä
10(?) suklaakeksiä
2 jäätelötuuttia
2 kourallista karkkia
En halua ajatella kaloreita, mutta ei kai sitä mättöpäivänä tarvi ;)
Oliko tuossa sun koko päivän syömiset vai listasitko vain "mättö"ruoat?
Oon aika pienikokoinen nainen, jos joidenkin mielestä ei vaikuta miltään järkyttävältä mättöilyltä
Minkäslaisilla kalorimäärillä täällä liikutaan mättöpäivinä? Tässä on menty dieettaillen sellanen 4kk ja nyt vasta tuli pidettyä ensimmäinen mättöpäivä ja sen verran hyvän fiiliksen siitä sai, että nämä tulee käyttöön kerran viikkoon tai kerran kahteen viikkoon (lauantai tai sunnuntai että saa sitten mättää ihan huolella ja ajan kanssa :D ) Yli kuukauden verran tuli jauhettua 89-91 kg paikoillaan.
Nyt tuli aika hätäisesti vedettyä perjantaina +3000kcal lisämätöt eli päivän saldoksi tuli noin 5400 kcal. Nyt mennään siis paleolla 2350 kcal päivittäisellä. Mättöpäivät ei sitten tunnekaan sanaa "paleo". Pistää vaan miettimään meneekö tämä kisapainon (tällä hetkellä tultu tuolta 106 kg --> 88kg ja rasvat nyt 18%) tavoittelu 77kg ihan reisille jos alkaa mättämään kerran viikkoon? Mutta painon seurantahan sen sitten näyttää. Näillä näkymin tuo 83kg ei tuota minkäänlaisia vaikeuksia ensi helmi/maaliskuuhun mennessä, mikäli paino jatkaa tähän tahtiin laskuaan
Huhhuh... Petollisia nää mättö(krapula)päivät... Tänään uponnut 2 kebabbia, 1 pizza...
Tulipa tässä syötyä taas parin miehen edestä, kun vaa'an lukema säikäytti:
60g Nallen kuitupuuroa
300g raejuustoa
Jäävuorisalaattia, tomaattia ja kurkkua paljon
14kpl Fibre pro patukoita
~300g kanaa
~150g riisiä
~70g riisikakkuja
~200g Doritoksen tortilla sipsejä
~100g salsakastiketta
2kpl Snickers jäätelöitä
150g maustamatonta jugurttia
100g mysliä
Pari omatekoista burgeria, piffiä noin 150g
Yksi hodari
Finnairin perunamuusia ja lihakastiketta lisukkeineen
Puoli pussillista jotain Pandan lakusekoitusta
+Pari-kolme litraa light colaa suun kostukkeeksi. Ei parane juoda niitä kaloreita.
Tuleekohan tarpeeksi protskua?