Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... ostin kaupasta paketillisen makkaraa, uusiaperunoita+ voita (ehkä jotain salaattia pakko syödä), sit on 300g nautaa(grilliin), patonkia+ valkosipulivoita, mansikoita+ kermavaahtoa, pantterikarkkeja, suolapähkinöitä(cashew), 1 olut. Iltapalaksi varmaan paketillinen pekonia, 4 munaa, tomaattia ja höttöleipää
ei niin kovin epäterveellistä, mut ei jaksa mitään mega-ateriaa vääntää, kun ei oikeen maistu
Aha Ja minä kun en mitään juuri mättöpäivistä tällä kokemuksella tiedä, mutta haluaisin kuitenkin tietää MIKÄ on sitten sitä epätervellistä jossei noi boldatut nyt ole? Saa opastaa ja neuvoa, jotta osaan mätätä oikea-oppisesti itsekin, kun sen aika koittaa!
yleensä mun mättöpäivä sisältää jäätelöä, kebabbia, heseä tms roskaa :D
jep, jep, mutta kun Elsu mainitsi etteivät ne makkarat, pekonit ymv. ole epäterveellisiä, niin mitä siis ne epäterveellset ruuat on??
jos haluaa takertua tohon "ei niin kovin epäterveellistä" niin siitä vaan :D hupinsa kullakin. Rasvaa syön päivittäin reippaasi, pekonia menee päivässä paketillinen ja kyllä käytän normaalia kamalaa rasvaista kermaa ja voita(noi on mulle ihan normisettiä).
Hei hep, hep seis! Mähän halusin oikeasti tarkentaa, että eikö noita tosissaan lasketa epäterveellisiksi ruuiksi mättömittapuun mukaan :( Mä ajattelin, että siinä ON nyt joku juju, jota tällainen aloittelija ei ymärrä. Että siis makkarat sun muut on vielä täysin ns. "terveellisiä" mätöissä ja sitten valitaan tarkoituksella joskus jotain muuta, joka on vielä "epäterveellisempää". Aloittelijat saa kai vielä kyseenalaistaa kaikkea (myös muille hassuja itsestäänselvyyksiä), jotta oppii, vai?
Hei hep, hep seis! Mähän halusin oikeasti tarkentaa, että eikö noita tosissaan lasketa epäterveellisiksi ruuiksi mättömittapuun mukaan :( Mä ajattelin, että siinä ON nyt joku juju, jota tällainen aloittelija ei ymärrä. Että siis makkarat sun muut on vielä täysin ns. "terveellisiä" mätöissä ja sitten valitaan tarkoituksella joskus jotain muuta, joka on vielä "epäterveellisempää". Aloittelijat saa kai vielä kyseenalaistaa kaikkea (myös muille hassuja itsestäänselvyyksiä), jotta oppii, vai?
Vinkki mättöpäivälle...paljonkohan maksaa, jos ei onnistu :D
Hirviöpitsahaaste - Tähän ei ole Suomessa kukaan pystynyt - Uutiset - Ruokala - Ilta-Sanomat