Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä mättöpäivästä mut mättöhetkestä! 3X500g milbona maitorahkaa funlightilla samalla dippaillen 300g lidl hapankorppuja paketillinen ja lopuks pirkka maitorahka vielä ;) nams
Onko sopivaa pitää ns.mättöpäivä kerran kuussa? Paino 65.8kg pituus 173cm Päivään kuuluu:
Aamupala: valion pehmeä rasvaton maitorahka 250g ja kuppi mustaa kahvia
Päiväruoka:kananpojan fileesuikale maustamaton 500g ja proteiini pasta 70g
välipala:Fast pudding caramel 30g ja maito 2dl
Illalla menossa kiinalaiseen syömään ja siel tulee syötyä ittesä turvoksiin<3
Miten usein voi pitää tälläsen mättöpäivän, ku oon 15v pituus173cm ja paino 66-67.5kg ja koitan saaha vähän lisää lihaa tarttumaan?muuten syön omasta mielest aika terveellisesti n.2000-2500kcal päivään p40% hh30% r30%... Kävin lauantaina syömässä buffassa saldona 10xpizzapala, hodarix6,salaatti200g,lihapullax11 ja jäde n.5dl. Onko miten paljon haittaa jos näin tekee esim kerran 2kk?
Iski aivan saatanallinen morkkis ton syönnin jälkeen...ja kuin usein tollanen ns.mättöpäivä kannattas pitää?
Tänään on mättöpäivä. Aamiainen meni vielä normaalisti. Sen jälkeen kävin salilla jumppaan reidet.
Reenin päälle n.170g paistijauhelihaa, reilusti salaattia, 1/3 isosta patongista+ reilusti keittokinkkua. Jälkkäriksi 2 berliininmunkkia ja 2 marabou-levyä. Ihan sopiva setti, ei tullut liian ähkyä.
Nyt porukoille ottaan päikkärit ja neljältä siskon työ joulupöytään jatkamaan syömisiä. Hyvää joulua = )
Tänään on (niinkuin monella muullakin) mättöpäivä. Tähän mennessä (klo 18) on jo mennyt kunnon satsit jouluruokaa sekä vajaa 300g suklaakonvehteja, kaloreita kasassa jo melkein 3000 (olen dieetillä, yleensä syön n. 2200). Illalla sitten vielä yksi tankkaus jouluruokia ja varmaan reilu 100g suklaata, yhteensä varmaan tulee syötyä yli 4000 kcal.
Mitenkäs muuten elimistö tykkää tällaisesta mättöpäivästä (oon ollut miinuksilla marraskuun alusta joka päivä)? Tuleeko sulatusongelmia tms.?