Mättöpäivä

En tiedä mättöpäivästä mut mättöhetkestä! 3X500g milbona maitorahkaa funlightilla samalla dippaillen 300g lidl hapankorppuja paketillinen ja lopuks pirkka maitorahka vielä ;) nams

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä mättöpäivästä mut mättöhetkestä! 3X500g milbona maitorahkaa funlightilla samalla dippaillen 300g lidl hapankorppuja paketillinen ja lopuks pirkka maitorahka vielä ;) nams

:offtopic: Vieläkikö oot syömishäiriön pauloissa? :( Lapsi-kulta...

No valitettavasti nyt viimeaikoina oireillu, kun asun yksinään ja opiskelen yliopistolla.. :/ Onneks huomenna takasi kotia joululomille

Onko sopivaa pitää ns.mättöpäivä kerran kuussa? Paino 65.8kg pituus 173cm Päivään kuuluu:
Aamupala: valion pehmeä rasvaton maitorahka 250g ja kuppi mustaa kahvia
Päiväruoka:kananpojan fileesuikale maustamaton 500g ja proteiini pasta 70g
välipala:Fast pudding caramel 30g ja maito 2dl
Illalla menossa kiinalaiseen syömään ja siel tulee syötyä ittesä turvoksiin<3

Onko sopivaa pitää ns.mättöpäivä kerran kuussa? Paino 65.8kg pituus 173cm Päivään kuuluu:
Aamupala: valion pehmeä rasvaton maitorahka 250g ja kuppi mustaa kahvia
Päiväruoka:kananpojan fileesuikale maustamaton 500g ja proteiini pasta 70g
välipala:Fast pudding caramel 30g ja maito 2dl
Illalla menossa kiinalaiseen syömään ja siel tulee syötyä ittesä turvoksiin<3

Laskurilla laskettuna kaloreita tulee ILMAN kiinalaishöpsöttelyjä 1138kcal jakaumalla 186p, 58h, 17r. Voit huoletta pitää sen mättöpäivän kerran PÄIVÄSSÄ, jos meinaat kasvaa. Toki pysyen mielellään lähinnä perusruuissa. Ateriamäärää kannattaa lisätä eli jakaa kalorit tasaisemmin. Toi puoli kiloa kanaa kerralla kuullostaa aika "raikkaalta"... ei kykenisi. Reenin/muun kulutuksen ympärille suurimmat hiilarit. Treenin jälkeen kannattaa mättää urakalla ruokaa naamaan. Siinä nyt jotakin ajatuksia...

Mättöpäivänä omatekoista pitzaa johon tulee 300gr kinkkua, purkki ananasta ja 300gr kahta eri juustoraastetta, pellinen painaa n. kilon ja kaloreita riittävästi:face:

Noh ajattelin sitten tänään, että onhan tässä jo joulu niin lähellä, että pidetään tänään mättöpäivä. Eli tänään tullut vedettyä normiruuan lisäksi:

-Marabou cashew-suklaalevy
-suklaakonvehteja n. 150 grammaa
-Pandan niitä sellasia enkeli patukoita pari kappaletta :D
-2 joulutorttua
- Kouvolan lakritsia löytyi vielä 200 grammaa.

Kaikki vedetty päivän aikana, eikä yhdeltä istumalta. En kuitenkaan jaksanut ajatella yhtään kaloreita, söin vain kun teki mieli :) Viikon päästä sitten vähän enemmän :D

Miten usein voi pitää tälläsen mättöpäivän, ku oon 15v pituus173cm ja paino 66-67.5kg ja koitan saaha vähän lisää lihaa tarttumaan?muuten syön omasta mielest aika terveellisesti n.2000-2500kcal päivään p40% hh30% r30%... Kävin lauantaina syömässä buffassa saldona 10xpizzapala, hodarix6,salaatti200g,lihapullax11 ja jäde n.5dl. Onko miten paljon haittaa jos näin tekee esim kerran 2kk?

Miten usein voi pitää tälläsen mättöpäivän, ku oon 15v pituus173cm ja paino 66-67.5kg ja koitan saaha vähän lisää lihaa tarttumaan?muuten syön omasta mielest aika terveellisesti n.2000-2500kcal päivään p40% hh30% r30%... Kävin lauantaina syömässä buffassa saldona 10xpizzapala, hodarix6,salaatti200g,lihapullax11 ja jäde n.5dl. Onko miten paljon haittaa jos näin tekee esim kerran 2kk?

Kyllä tuossa iässä ja tuolla painolla voi käydä mättämässä vaikka parikin kertaa kuukaudessa ihan huoletta.

Iski aivan saatanallinen morkkis ton syönnin jälkeen...ja kuin usein tollanen ns.mättöpäivä kannattas pitää?

Eipä niillä oikeasti mitään tee. Jos tuntuu siltä että haluaa sikailla niin antaa mennä vaan, kyllä sitä voi vaikka paikkailla (eli olla vähän miinuksella) parina päivänä jos siltä tuntuu. Kerran kahdessa kuukaudessa tuossa iässä ei kyllä paljon ole, itse söin 15-vuotiaana joka päivä niin paljon kuin pystyin.

Tänään on mättöpäivä. Aamiainen meni vielä normaalisti. Sen jälkeen kävin salilla jumppaan reidet.

Reenin päälle n.170g paistijauhelihaa, reilusti salaattia, 1/3 isosta patongista+ reilusti keittokinkkua. Jälkkäriksi 2 berliininmunkkia ja 2 marabou-levyä. Ihan sopiva setti, ei tullut liian ähkyä.

Nyt porukoille ottaan päikkärit ja neljältä siskon työ joulupöytään jatkamaan syömisiä. Hyvää joulua = )

Tänään on mättöpäivä. Aamiainen meni vielä normaalisti. Sen jälkeen kävin salilla jumppaan reidet.

Reenin päälle n.170g paistijauhelihaa, reilusti salaattia, 1/3 isosta patongista+ reilusti keittokinkkua. Jälkkäriksi 2 berliininmunkkia ja 2 marabou-levyä. Ihan sopiva setti, ei tullut liian ähkyä.

Nyt porukoille ottaan päikkärit ja neljältä siskon työ joulupöytään jatkamaan syömisiä. Hyvää joulua = )

Mitä vittua! :D jälkkäriksi 2 munkkia ja 2 suklaalevyä?!? Miten helvetissä sait mätettyä vielä ruuan päälle? ja jos vielä ilman ähkyä? :D

Tänään on (niinkuin monella muullakin) mättöpäivä. Tähän mennessä (klo 18) on jo mennyt kunnon satsit jouluruokaa sekä vajaa 300g suklaakonvehteja, kaloreita kasassa jo melkein 3000 (olen dieetillä, yleensä syön n. 2200). Illalla sitten vielä yksi tankkaus jouluruokia ja varmaan reilu 100g suklaata, yhteensä varmaan tulee syötyä yli 4000 kcal.

Mitenkäs muuten elimistö tykkää tällaisesta mättöpäivästä (oon ollut miinuksilla marraskuun alusta joka päivä)? Tuleeko sulatusongelmia tms.?

Tänään on (niinkuin monella muullakin) mättöpäivä. Tähän mennessä (klo 18) on jo mennyt kunnon satsit jouluruokaa sekä vajaa 300g suklaakonvehteja, kaloreita kasassa jo melkein 3000 (olen dieetillä, yleensä syön n. 2200). Illalla sitten vielä yksi tankkaus jouluruokia ja varmaan reilu 100g suklaata, yhteensä varmaan tulee syötyä yli 4000 kcal.

Mitenkäs muuten elimistö tykkää tällaisesta mättöpäivästä (oon ollut miinuksilla marraskuun alusta joka päivä)? Tuleeko sulatusongelmia tms.?

Vaikea sanoa, on niin yksilökohtaista. Huomenna sen sitten huomaat :)

Jos mä syön paljon suklaata, mun suoli pakkaa niin tukkoon että saan kärsiä ummetuksesta pari päivää. Se niin riippuu ihmisestä, tuleeko millaisia sulatusongelmia ja useimmiten niitä tulee, valitettavasti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom