Mättöpäivä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olenko tyhmä, vai miksi en tajua mitä tarkoitat tuolla? :D

Mutta aikas hyvin olet mättänyt ja ihmettelen että miten olet kerennytkin syödä oikeasti noin paljon jos kuitenkin on vanhojen tanssit.

Koska mulla oli eilen vanhojen tanssit niin ajattelin pitää mättöpäivän, johtuen siitä että jatkoilla menee viinaa. Ja siis tansseissa oli tietyt aikataulut ja aina tanssien välisillä tauoilla kerkesi käymään kotona mättäämässä :rolleyes:

Kyllä tosiaan noissa tauoilla ehti kotona käydä hyvin ja mätätä. Ruokaa tuli jopa niin paljon että meinasin laatata ne, mutta harvemmin näitäkään päiviä on tullu pidettyä joten täyty koittaa nauttia mahdollisimman monesta hyvästä ruuasta. Nyt kuitenkin täytyy ottaa tavaks tää mättöpäivä. Painokin nousi kaiketi vaan kilolla.

animal1 :sel kunnon mätöt. Veditkö yksin ja menikö kaikki päivän aikana?

No täytyy sitä joskus herkutella kunnolla :kuola:. Ja yksin aattelin syödä :evil:
Pollyja vois hakeaa vielä, niitä en olekkaan edes koskaan maistanut.

Muuten, laskeskelin että tossa kasassa on noin 28 000kcal ilman konvehteja. Konvehtien kanssa 32 500 kcal. Saattaa olla ettei kaikki mene kerralla :)

Ihan miehekäs setti animalilta :D Tänään tuli vedettyä keburulla aurajuustolla ja hyvää oli! Piti puntaroida koko setti ja 1,2kg tavaraa siinä oli. Lopussa tosin alkoi vähän tökkimään se maku..

Miten usein tämmönen mättöpäivä on suotavaa pitää ilman että painoon vaikuttaa? Mulle mättöpäivä meinaa n. 6000kcal yli kulutuksen... :D Kerran kuussa ok?

Nyt dieetillä tulee pidettyä lähinnä terveellinen mättöpäivä kerran viikkoon, eli syön samaa mitä arkenakin mutta vain suurempia määriä, ja ehkä enemmän sitä hiilarivaihtoehtoa (leipää, pastaa, perunaa tjms.) Kerran tai kaksi kertaa kuussa sallin itselleni myös suklaata, pizzaa tai alkomahoolia.

Miten usein tämmönen mättöpäivä on suotavaa pitää ilman että painoon vaikuttaa? Mulle mättöpäivä meinaa n. 6000kcal yli kulutuksen... :D Kerran kuussa ok?

Kahden viikon välein on ihan sopiva väli. Eikä nää nyt hirveesti painoon vaikutakkaan. Omana esimerkkinä mun aamupaino oli 78,0kg mättöpäivän alussa. Seuraavana aamuna mättöpäivästä se oli 79,0kg. Ja viikon päästä mättöpäivästä 76,6kg. Näin siis dieetillä. Anto kyl hyvin boostia toi mättöpäivä painon putoamiseen kun se kuitenkin oli pysynyt hetken aikaa paikallaan.

Mättöpäivä. Niin.. En ole koskaan oikein tehnyt diettiä kunnolla ja nyt tarkasti laskenut kalorit ja makrot siihen ja pidän mättöpäivän 2 viikon välein lauantaina. Paitsi että alotin dietin 4 viikkoa sitten ja tänään ensimmäinen cheattipäivä..Tästä lähtien 2 viikon välein.

Riisipuuroa, voita, sokeria ja kanelia.
Patonkia, rosvopaistia
Röstiperunoita, pihvejä, kermainen konjakkimustapekkakastike
Pizzaa tulisella kebablihalla
Suklaata, kickersejä ja jäätelöä. Toki myös heraa ja pähkinöitä. Tätä päivää olen odottanut nyt kuukauden ja eilen nää kaikki ostettuani retkahdin illalla syömään pari siivua rosvopaistia, mutta muuhun en koskenut. Kohta korkkaan riisipuuron ja siitä se lähtee.. ;)

Kun ihmiset pitää näitä 'mättöpäiviä' silloin tällöin ollessaan laihiksella, niin voiko niillä olla laihtumisen kannalta jopa edistäviä vaikutuksia vetää pikku mättöboosti, että se ikäänkuin kiihdyttäisi aineenvaihduntaan entuudestaan ja laihtuminen nopeutuu? Vai onko homma näin, että kaikki tämä mättö tarttuu yhtälailla eli parempi olisi ettei oikeasti pidä ollenkaan näitä päiviä, jos tarpeeksi kylmä pää on?

^ buustii aineenvaihduntaa. Kuulemma dieetin lopussa jotkut vetää jonkulaisen hiilaritankkauksen joka kolmas päivä.

^ buustii aineenvaihduntaa. Kuulemma dieetin lopussa jotkut vetää jonkulaisen hiilaritankkauksen joka kolmas päivä.

Kuinka kovaan ja pitkään diettaamiseen tämä buustaus-käytäntö voitaisiin todeta toimivaksi ja kuinka usein? Ja, jos puhutaan ylipäätään ihmisen laihduttamisen kannalta, eikä vain kehonrakentajien bulkkaus-kirentely-kulttuurista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom