Mättöpäivä

huikeeta :face:

Jos tämä oli minulle, niin en tiennytkään, että tänne saa postata kertamättönä vain 10 000 kilokalorin sikamättöjä.

Kiitos joka tapauksessa kontribuutiostasi aiheeseen. Yritän jatkossa postailla tänne vain HUIGEETA BULKKIMÄTTÖÖ!!!11! En jaksa nimittäin kuunnella tyhjien tynnyreiden kolinaa täysin turhasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helkkari, nyt on mun aika pistää tänne päivän mätöt:

11kpl Hampurilaista
1kpl Sipsipussi
500g Irtokarkkeja
3,5l Kokista
3kpl Lehtipihviä
1kpl Daim-karkkipussi
1kpl Daim-patukka
2kpl 0,5L Monster-energiajuomaa
1kpl 0,33L jenkkiorangelimua

Sit koitin vielä ottaa vähäsen metripitsaa, mut en vaan kyennyt siihen.

Tänään tuli mätettyä, vähän liikaakin.

Kebabranska
1kg irttiksii
piparipaketti Filipinos
pakastepitsa
2xvalkosipulivoipatonki
4 vanukasta
2 prk pringlessejä dipin kera

Eihän siinä sitten hyvin käynyt, viimistä vanukasta viimeisteltäessä tuli pakottava tarve juosta vessaan oksentamaan :urjo:
Eipä varmaan ihan heti tuu mieli lipsuu dietist. Tai sit tulee :hyper:

kerta viikkoon tulee pidettyä syöntipäivä nyt dieetillä, eipä tuosta haittaa ole, helpottaa vaan dieettaamista

Itse en ole aikoihin pitänyt mättöpäiviä, mutta vähän himottaisi kyllä. Nyt jo useampi viikkoa ilman mitään ylimääräistä. Toisaalta 3 viikon päästä Ruotsissa UFC niin varmaan tulee vedettyä jotain. Mutta kyllä parasta on mun mielestä suunnitelmallinen mättöviikonloppu. Pitää joskus postata kuva viikonloppumätöistä, jotka joskus velipojan kanssa vedettiin.

tottakai paatunut herkkuperse veti lauantain ihan överiks, dieetillä tullu syötyä vajaa 2000kcal päivässä ja lauantaina meni lähes 10K :D
tuli vedettyä monta pitsaa,pannukakku, karkkia, suklaata , limua jne. Olot lauantaina oli ihan kauheat ja tänään olo ku darrassa.

Eilen se sitten oli. Karkeasti kalorit laskien sain eilisen syömisistä reilu 6000kcal. Teki kyllä gutaa. Seuraavan kerran sit 8 viikon kuluttua ;) ja huomenna kyykky kulkee :rock:

...jos kulkee...

Eka kerta ku sain tehtyä ns. kunnon mättöpäivän. Söin koko päivän pelkkää paskaa.

Eilisen syömiset:

2 pakettia pekonia
Meat Lovers -pitsa
Iso Taffel-sipsupussi +dippi
Geisha-suklaalevy
Pussillinen sämpylöitä
Paketti meetwurstia

Taidan olla poikkeus mättöpäivissä. perjantaina jo pidin ja normidieettimuonaa plus tummaa pastaa vielä päälle sen verran että yhteiskaloreiks tuli sille päivälle n. 4000kcal. saako tota nyt sit sanoo ees mättöpäiväks :rolleyes:

Paino ei millään tahdo liikkua alaspäin, joten ajattelin pitää tänään ensimmäise mättöpäivän, tämän kuun alusta asti on oltu VHH-dieetillä. Onko tarkoituksena käydä plussan puolella syömisissä vai olla edelleen miinuskaloreilla, mutta syödä esim 3-4x enemmän hiilaria kuin normaalisti?

Paino ei millään tahdo liikkua alaspäin, joten ajattelin pitää tänään ensimmäise mättöpäivän, tämän kuun alusta asti on oltu VHH-dieetillä. Onko tarkoituksena käydä plussan puolella syömisissä vai olla edelleen miinuskaloreilla, mutta syödä esim 3-4x enemmän hiilaria kuin normaalisti?
VHH-hommissa toi tunnetaan nimellä tankkauspäivä, todella reilusti vaan hiilareita koneeseen, rasvan määrän voi pitää aika matalalla. Kalorit plussalle.

Se ois itsellä kiristelyn viimenen mättöpäivä huomenna. Aion lapata suuhun kunnolla lihaa ja illalla grillailla jotain herkkuja. Kanansiipiä on pakko myös vetää, niitä on tullut nyt himoittua pakkasesta aina kun puuron päälle marjoja kaivan. Texaspetee pitää vaan käydä hakeen satsi.

Onko sillä väliä pitkääkö ton mättöpäivän lepopäivänä vai pitääkö olla treeniä saman päivänä? Koska yleensä se olisi luonnollisempaa, että kun pidät lepopäivää ja makaat sohvalla mättöjen kans :D
Ja pitääkö toi mättöpäivä pitää aina tasaisin väliajoin, esim kerran viikos tiettynä päivänä vai harvemmin?

Ja ei kai siitä haittaakaan ole jos ei pidä ollenkaa?

^ Jos mättöpäivä tarkoittaa, että syöt bodyruokaa vaikka +1000 kcal enemmän niin voihan sellaisen pitää kerran viikkossakin jonkun aikaa jos se tuntuu hyödyttävän. Ei ole haittaa jos ei pidä ollenkaan. Itse olisin treenipäivänä enemmän plussilla.

Onko sillä väliä pitkääkö ton mättöpäivän lepopäivänä vai pitääkö olla treeniä saman päivänä? Koska yleensä se olisi luonnollisempaa, että kun pidät lepopäivää ja makaat sohvalla mättöjen kans :D
Ja pitääkö toi mättöpäivä pitää aina tasaisin väliajoin, esim kerran viikos tiettynä päivänä vai harvemmin?

Ja ei kai siitä haittaakaan ole jos ei pidä ollenkaa?

Mielellää kannattaa pitää lepopäivänä, Protskut ja rasvat mahollisimman alas, hiilarit kattoon, ja ite oon pitänny kerran viikkoo tankkauspäivän, boostaa kivasti tota painon pudotusta ku ei ihan överiks sitä tankkausta vedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom