Mättöpäivä

Niin, että onkos siitä haittaa jos silloin tällöin pitää sellaisen päivän, että syö melkein mitä vain nokan eteen tungetaan, mutta normaalisti syö terveellisesti ja monipuolisesti?

Tänään mennyt ilta syöpöttelyksi :D Ilta ruoan jälkeen vetelin vielä hedelmää, n.100g suklaarusinoita,125g rahkan, pari pikku kanafilettä jota jäi ruoalta, pari ruisleipää yms. Olen tehnyt tänään n. tunnin punttitreenin ja aamulla oli sellaista kevyhköä liikuntaa n. 75 min.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tosta nyt kauheasti mitään haittaa ole. Ihan hyvä vaan keskittää se herkuttelu yms mättäminen yhteen päivään kun että sikailis joka päivä vähäsen.

Mä oon jo tänää vetäny 200g sipsipussin ja valkosuklaalevyn :jahas: vituttaa nääs.. aattelin ehkä iltapalaksi suklaajäätelöö.. pitää huomenna aamusta lähteä sitten juoksee ulos kuluttaan sen mitä tänää tuli/tulee syötyä.

Mullakin on mättöpäivä tänään...vituttaa nääs kanssa :jahas:
tekis mieli myös :kippis1:
mutta siit tulee vaan :urjo:
...joten vois vähän :love: :whip:
mut oon yksin himas joten taidan koht :zzzz:
tää ilta on :0: :(

Mullakin on mättöpäivä tänään...vituttaa nääs kanssa :jahas:
tekis mieli myös :kippis1:
mutta siit tulee vaan :urjo:
...joten vois vähän :love: :whip:
mut oon yksin himas joten taidan koht :zzzz:
tää ilta on :0: :(

:haart: aaw, sama täällä :(

ittekki tulee syötyy aika usein ylimääräsiä.. kisat ko lähenee ni sit karsii kaikkee turhaa pois :)

Fazerin sinistä 80g ja pari mansikkasuukkoa ja jäätelö, hyihyi :whip:! Huomenna jaksaa ainakin juosta. Ja lujaa.

Mä pidin mättöpäivän torstaina kun paino vaan junnas paikoillaan. Nyt on jyrkkä laskusuunta :D

Ite yritän pitäytyä lähinnä mättöateriassa.. Jos sitä yrittäisi pitää yhden herkkuaterian kerran parissa viikossa. T-Nationilla oli juttua että jos 90% aterioista on dietin mukaisia niin homma toimii.

Olutta, Siideriä, suklaalevy, sipsipussi, suklaarusinoita, shampanjaa ja vaahtokarkkeja, kanaa, auranjuustoa ja hyvää leipää, juustoa. . .

Ho Ho Hoo...!!!

Eile oli vasinaine mättöpäivä, 2 arnolds donitsii ja päälle viel Sunnuntai Pizza (Pekonia, salamia, kebablihaa, aurajuustoo, sipulia, tuplajuusto jne.)

Tuossa Bill Phillipsin Body for life-ohjelmassahan mättöpäivä pidetään kerran viikkoon ja silti hyvin tuntuu pelittävän. Paino putoaa tasaisesi 0,5kg per viikko. Joinakin mättöpäivinä tulee vedettyä aivan tajuton määrä kaikkea roskaruokaa ja tuntuu siltä, että tähän loppui painon putoaminen, mutta silti vaaka näyttää taas viikon päästä 0,5kg vähemmän verrattuna edelliseen punnitukseen. Uskoisin, että yhden päivän mätöt eivät jää kroppaan, vaan suurin osa tulee ulos. Tuossa laskeskelin, että viikon kokonaiskalorimäärä on itselläni sitä luokkaa, että sillä pitäisi jopa paino nousta, mutta eipä nouse.

Niin, että onkos siitä haittaa jos silloin tällöin pitää sellaisen päivän, että syö melkein mitä vain nokan eteen tungetaan, mutta normaalisti syö terveellisesti ja monipuolisesti?

Tänään mennyt ilta syöpöttelyksi :D Ilta ruoan jälkeen vetelin vielä hedelmää, n.100g suklaarusinoita,125g rahkan, pari pikku kanafilettä jota jäi ruoalta, pari ruisleipää yms. Olen tehnyt tänään n. tunnin punttitreenin ja aamulla oli sellaista kevyhköä liikuntaa n. 75 min.

Rajuu syöpöttelyy hei. Oot läski kohta hei jos jatkat samaa linjaa. Välidieetin paikka önn.

Chilipähkinöitä, cashewpähkinöitä, pistaaseja, sipsejä dipin kanssa, tortillasipsejä salsan kanssa, kokista tai Pepsiä. Näistä tulee oikea mässyilta:kuola:, varsinkin jos on kipeenä, kuten nyt. Onneks en oo lihonu yhtään moisesta herkuttelusta, mutta kyllä siitä lihakset lähtee jos jatkaa mättöä seuraavanakin päivänä:D

Kiitos, nyt alkoi tehdä mieli jotain überrasvaista :P Seuraava mässäily on vasta 22.12. Mikäs tässä herkkulakkoillessa. Reilu 2 viikkoa takana, vajaa 14 edessä. No, joulu ja uus vuosi menee taas tehdessä kaikkea muuta kuin treenatessa..

Mä pidän mättöpäiviä aika usein mutta syön silloinkin yleensä normisafkaa kuitenkin vaan paljon enemmän. Voi pitää niitä useemmin kun ei mene ihan överiksi ;)

Aikamoinen mättöpäivä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom