Mä en laihdu millään!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja budda
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs.

Olen 17 vuotias poika. Painoni 81,9 kg ja pituus 179. Rasvaprosentiksi ajattelen n. 30 ,koska lievät manboobsit ja aika suuret jalat.
Olen nyt ollut diiettillä viikon ja alkupaino on ollut 82,2. Käyn 2 kertaa salilla ja 2 kertaa viikossa on kilpatanssi harkat. Oon jo 10 vuotta tanssia harrastanut, joten ne on vaativat ja hiki valuaa.

Ravintona on ollut nyt: tunaa, ehrmannia, raejuustoa, profeel tuotteita, leipää, kananmunia, kasviksia ja hedelmiä. Päivän kalorit n.1200.

Salilla oon kuntopyörillä ja bodaamasssa.

Auttakaaa pientä potilasta, oon nyt ihan masentuneena, koska miten saan painon putoaamaan. Jos ei viikossa edes mee 1 kiloa pois. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ravintona on ollut nyt: tunaa, ehrmannia, raejuustoa, profeel tuotteita, leipää, kananmunia, kasviksia ja hedelmiä. Päivän kalorit n.1200.

Tuplaa tuo luku niin lähtee painokin putoamaan. Kuten olet jo huomannut niin SYÖMÄTTÖMYYDELLÄ ei paino putoa... vaan syömällä.

(eikä tuo tuplaaminen ole yhtään liioitellusti sanottu... = 2400kcal/vrk)

Mutta pointtina että kuluta enemmän mitä syöt. Eli mun pitää sit kuluttaa joka päivä n. 3000kcal, jotta laihtuisin. Koska sithan just jää kaloreita yli. Ja 600 kcal polttaminen vaatii 1,5 h kuntopyöräilyn.

Joku kehon analyysi vaaka näyttää, et 25, mut sehän on suuntaanantava. Ja vieläkin ku ne anturit on jaloissa nii aika varmasti päin vittua

No sit se on se 25. Ja mistä mä sit noin paljon kaloreita kerään. Syömällä pastaa tai jotain hiilareita. Koska raejuusto saan lätkiä kilotolkulla jotta saan noi 2000 kcal /vrk

Olen nyt ollut diiettillä viikon ja alkupaino on ollut 82,2. Käyn 2 kertaa salilla ja 2 kertaa viikossa on kilpatanssi harkat. Oon jo 10 vuotta tanssia harrastanut, joten ne on vaativat ja hiki valuaa.

Auttakaaa pientä potilasta, oon nyt ihan masentuneena, koska miten saan painon putoaamaan. Jos ei viikossa edes mee 1 kiloa pois. :)

Viikossako kerkesit masentua?? Haloo :D Ja minä, 60kg "vanha" nainen syön paljon enemmän kuin tuon 1200kcal ja laihdun. Eli ruokaa vaan lisää.

- - - Updated - - -

No sit se on se 25. Ja mistä mä sit noin paljon kaloreita kerään. Syömällä pastaa tai jotain hiilareita. Koska raejuusto saan lätkiä kilotolkulla jotta saan noi 2000 kcal /vrk

Puuroa, oliiviöljyä.. Mitä sä muuten ennen dieettiä söit?

Viikossako kerkesit masentua?? Haloo :D Ja minä, 60kg "vanha" nainen syön paljon enemmän kuin tuon 1200kcal ja laihdun. Eli ruokaa vaan lisää.

Ja minä, vielä vanhempi nainen 54 kg syön 2000-2500 kcal + mättöpäivät, en treenaa lainkan aerobista, enkä liho :)

Syö kunnon ruokaa: lihaa, kalaa munaa. JA kasviksia!

Mikä on sun tavoite? Tuossa iässä en paljoo laihuttelis, varmaan riittää kun jätät kaikki höttöpaskat syömättä ja treenaat muutakin kuin habaa.
Kerta omaat suuret jalat niin kyykkäile niillä ja pirusti.

n. 68-70. Tuo harrastus on sellainen, että alan olla jo korkealla ja paita on sellanen että paljastuu vartaloa. Sit siellä näkyy se läski. Ja häiritsee myös kun tekee nopeita jalanvaihotaja tai liikkeitä

pakko heittää tähän väliin... oon sua about 30kg kevyempi TYTTÖ ja oon aika monesti saanu kevyesti syötyä ton 2000kcal edestä raejuustoa. eikä tee edes tiukkaa :dance:

No älä nyt helvetissä syö mitään mikä yököttää. Syöt sellaista mikä maistuu hyvälle tai ei ainakaan ala vituttaamaan pitkän päälle ja lasket niiden ruokien mukaan kalorit.

Mutta pointtina että kuluta enemmän mitä syöt. Eli mun pitää sit kuluttaa joka päivä n. 3000kcal, jotta laihtuisin. Koska sithan just jää kaloreita yli. Ja 600 kcal polttaminen vaatii 1,5 h kuntopyöräilyn.

Usko ny vaan...
Vai meinaatko, että 2400kcal/vrk syömällä sun laihdutus menisi jotenkin paskemmin kuin tällä hetkellä?

Sitä paitsi sinun iällä ja mitoilla sekä fyysisellä aktiivisuudella minkä tuossa aloituspostissa kerrot kalorikulutus on keskimäärin 2900-3000kcal/vrk, joten 2400kcal on 500-600kcal miinuksen puolella mikä minun mielestäni on aika bueno.

pakko heittää tähän väliin... oon sua about 30kg kevyempi TYTTÖ ja oon aika monesti saanu kevyesti syötyä ton 2000kcal edestä raejuustoa. eikä tee edes tiukkaa :dance:

Tässähän nyt ei sitten taas ole mitään järkeä. 2000kcal on 2,5kg 2% raejuustoa, proteiinit 325g. 2-3g per rasvaton painokilo on riittävästi, eli ketjun aloittajalla varmaan jotain max 180g. Sulla sopiva varmaan 125g tjsp.

Ottaa sen 180g proteiinia ja loput kalorit rasvasta tai hiilareista.

Okei, kiitos kaikille jotka auttaneet. Kokeilen seuraavan viikon tuota 2400 kcal ruokavaliota, katsotaan lähteekö sitten läski poies

Johan tuon 1200 kaloria saa menemään rikki yhdellä normaalilla pasta+jauheliha+maito setillä. En kyllä ymmärrä miten et ole tuntenut kuolevasi nälkään tuolla ruokamäärällä kuitenkin yli 80 kiloisena ja viriilinä 17-vuotiaana.

Suositut

Back
Ylös Bottom