Mä en laihdu millään!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja budda
  • Aloitettu Aloitettu
Johan tuon 1200 kaloria saa menemään rikki yhdellä normaalilla pasta+jauheliha+maito setillä. En kyllä ymmärrä miten et ole tuntenut kuolevasi nälkään tuolla ruokamäärällä kuitenkin yli 80 kiloisena ja viriilinä 17-vuotiaana.
Aika paljon saat syödä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vielä tarkemmin kiinnostaa, sun keholles on tapahtunut ns. säästöliekki ilmiö, joka yllättää monesti liian innokkaat laihduttajat. Suomeksi sanottuna sun energian kulutus on pienentynyt liian vähäisen syömisen seurauksena ja sun painon pudotus pysähtyy. Hassua mutta totta. Eli siis niinkuin edellä on mainittu, syö enemmän.

Täytyy sanoa, että itselläkin kävi ensimmäisenä mielessä että suuhun on livahtanut jotain muutakin kuin 1200kcal edestä aloituspostissa mainittuja ruoka-aineita. Ja mitä tuohon säästöliekkiin tulee, niin mun käsitys siitä on, että se tulee vasta pidemmällä dieetillä jos jatkuvasti syödään huomattavan pieniä kalorimääriä ja rasvat alkaa jo vähissä.

Hyvin näyttää jengillä paino tippuvan useita viikkoja tuolla velocity diet -ketjussa vaikka jengi vetää about sen 1000-1500kcal/vrk...

Meneekö siis kaikki suuhusi laittama ruoka puntarin kautta? Ja lisäksi merkkaat ne kalorilaskuriin tai vastaavaan?

Plus että viikko on niin hemmetin lyhyt aika että jatka vaan rauhassa sitä syömistä ja treenaamista ja kato tuloksia uudestaan vaikka kolmen viikon päästä.

Mulla ainakin runsas liikunta nostaa painoa hetkellisesti. Lepopäivän jälkeen saattaa olla jopa kilon vähemmän. Mut monesti tosiaan annoskoot arvioidaan väärin ja mietitään sitten että miksei mitään tapahdu. Pari viikkoa kaikki ruoka vaa'an kautta niin oppii hahmottaan minkä verran oikeasti syö.

Voisin melkein lyödä vetoa että toi on kalorimäärä päivässä on yhtä totta kuin mun kahensadankilon penkki. Ootko nyt aivan varma ettei 'vahingossa' mee vaikka kolmea suklaalevyä päivässä?

Kertokaapa mitä helevettiä, oon ite aika kriittisesti aina todennu että "ihmiset valehtelee," mutta tää on ihan perseestä:

Kaveri on ammattilaisvalmennuksessa (BF 2013), ja ihan hullun tiukalla ruokavalio-ohjelmalla. Ei valvottua, mutta oon aika 101% varma että tyyppi noudattaa ohjeita orjallisesti.

Miksi vitussa ei paino laske, vaikka miinuksilla ollaan jotain 500kcal päivässä? 3 viikkoa ja paino on tippunut kilon. Miten on mahdollista?

Kilpirauhasen toiminta testattu veriarvoilla tms millä se nyt testataankaan, ja ne oli ihanteelliset. Mistä helvetistä voi johtua ettei paino lähde? Voiko olla aineenvaihdunta vaan "vaurioitunu" (niinku Layne Norton vlogissa vasta porisi), vai onko jotain muuta sellasta konkreettia mikä voi vaikuttaa?

Kuidut? Pitäs olla kunnossa, kaikki toimii normaalisti, paino ei vain laske.

^Juuri tuollaisen kauhuskenaarion takia: itseään ei IKINÄ pidä päästää lihomaan. Jos sattuukin sitten kohdalle noin paska säkä.

Nukkuuko kaveri tarpeeksi? Onko kovasti stressaantunut? Joillakin univaje ja stressi jumittaa painoa.

^Juuri tuollaisen kauhuskenaarion takia: itseään ei IKINÄ pidä päästää lihomaan. Jos sattuukin sitten kohdalle noin paska säkä.

Nukkuuko kaveri tarpeeksi? Onko kovasti stressaantunut? Joillakin univaje ja stressi jumittaa painoa.

Pitääpä kysästä. Mutta vaikea kuvitella että siltikään noin paljon, jos kuukausitason miinukset on ihan mielettömät, tulee aerobista sun muuta salitreeniä, ja ei paino laske, niin tulis itellä ekana just toi aineenvaihdunnan vaurioituminen, eli kehon joku syklitys. Kroppa tottuu alhasille kaloreille, ja se tottuu pitämään kiinni painosta alhasilla kaloreilla...

Mutta kun ei tuokaan mun mielestä käy järkeen ollenkaan, vaikka Layne siitä puhuikin. Ei jotenki istu. Kun kaloreita ei tehä tyhjästä, niin jostainhan sen täytyy olla pois. Pakko olla pois. Miten vitussa ei lähde grammaakaan? Pakkohan se on, jos vaikka lihaksestakin lähtis, niin näkyishän se vaa'assa.

Ei tajua.

No siis edelleen, "ammattilaisen" valmennuksessa, ja erittäin ööö responsiivinen/mukautuva valmennus, eli tosi monta välitarkastusta viikon aikana jne, viilauksia sen mukaan jne. Ilmeisesti valmentajaki pihalla että mistä voi johtua.

70kg hemmo kyseessä.

MIkähän itsellä kans vikana kun 3 viikkoa dietannu ,eikä ole yhtään tippunut paino. paikat on tiukentunut mutta vyötäröstäkään ei ole hävinnyt senttejä ?

Ruokavalio on tälläinen jota noudatan prikulleen
Aamiainen

70g kaurahiutale
150g raejuusto, rasvaton
200g mehukeitto, sokeroimaton / 150g pakastemarjoja
+Fast Omega3 2kpl

Lounas

150g kana / 150g naudanliha max 10% / 150g kala
75g kananmunanvalkuainen / 40g raejuusto, rasvaton
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti
10g oliiviöljy

Välipala

1kpl Pro-Fx lo-carp bar / 40g Fast Dietmix / 250g maitorahka + 100g pakastemarjoja

Päivällinen

150g kana / 150g naudanliha max 10% / 150g kala
60g riisi / 60g pasta / 250g peruna / Real-täysjyväleipä 3 viipaletta
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti

Iltapala

250g maitorahka / 150g raejuusto, rasvaton
200g mehukeitto, sokeroimaton / 150g pakastemarjoja
10g vehnälese
+Fast Omega3 2kpl

ja lisäksi syön pari burneria päivässä ja vettä 3-4 litraa,

Treeni ohjelma on 2 jakoinen 4-5x viikossa ja siihen päälle 2kpl aerobista, mikähän mättää ?

wow viikon jopa ollut laihiksella ja lähtenyt vain 300g.. :fuckyeah: kyl mäki suosittelen tsekkaa net päivittäiset kalori määrät uudelleen muttei viikossa kauheit voi odottaa tapahtuvan ja onko puntarointi tapahtunut samanlaisissa oloissa muutenkaan...

Olen mies 81kg ja tavoite olisi tuonne 73-74 pintaan saada paino, vuoden ajan käynyt epäsäännöllisesti salilla ja nyt 2 kk kunnolla, ihmetyttää vaan tuo että vaikka mennään miinuksella niin ei siltikään paino tipu, salilal kyll ätulokset on noussut ja maha kiristinyt, missähän vika, voiko olla että kalorit on liian pienet ?

Mikään ei mee puntarin kautta, mutta selosteesta luen ja kirjaan exelliin. Joten mikään pala ei eksy. Kerran päivässä harvoin saatan ottaa 1 geisha konvehdin, jos tulee joku hirvee hätä, mutta se ei tuloksiin vaikuta.

- - - Updated - - -

Vai voiko olla niin ,että tuleekin lihasmassaa tilalle, ja sen takii puntaris näkyy vaan -300 g

Suositut

Back
Ylös Bottom