Lyytikäisen Arto nukkui pois

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sain juuri soiton Boogi Mustoselta että iso Arska Lyytikäinen on viime yönä siirtynyt yläkerran voimailu joukkoihin. Hieno mies on poissa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
alkaa vanhan 38 porukka käydä vähiin.
osanotto pois menneelle ja hyvät kisa/treeni muistot jäävät elämään.

Todella sääli, Arto oli jonkun aikaa sitten Bodaus-lehden haastateltavana ja näytti todella hyvävointiselta.

Kaksikymmentä vuotta sitten artsi oulussa lavalla. Eka vasemmalta Boogi nuorena toinen oikealta.

Liitteet

• Ekakisa.webp
    Ekakisa.webp
    30,4 KB · Katsottu: 5 873
R.I.P. Itse kuulin tästä Bull’s Bench Bashissa expossa, jossa vietettiin pieni hiljainen hetki.:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella ikävää.
Todellinen vanhan liiton äijä on poissa.
R.I.P

Zone-sarja -42%
Lepää rauhassa.

Paljonko oli muuten herralla ikää?

EDIT: Ohoh... 55?

Itse näin Lyytikäisen ainoan kerran 1989 Juuassa pidetyissä voimanoston SM-kisoissa, ukkeli jännitteli vessassa hanskaansa kun mentiin kuselle.

Iso hanska oli, vaikka itseasiassa hieman ylimielisenä käyttäytymisenä me pikkukylän pojat moista pidettiin...

RIP vaan, onko muuten tietoa mikä oli kuolinsyy?Sydänkohtaus?

Arto oli tosiaan esikuvana monelle, myös minulle kun iisalmeen muutin ja iibodylla aloin treenaamaan ja tutustuin Artoon. Monta hyvää neuvoa Arto minulle antoi ja kunnioitus häntä kohtaan oli aina kova. Tuli tosissaan yllätyksenä tämä kun vielä torstaina puhuttiin puhelimessa ja silloin puhuttiin että Arska olisi lahteen tulossa penkkikisaa katsomaan lauantaina. Toivotaan Arton perheelle nyt voimia jaksaa. Lepää rauhassa Arto.

R.I.P.

Todella surullinen tapaus.
Itse Arton vieressä lavalla seisseenä tällainen menetys koskettaa henkilökohtaisesti. Onneksi ehdin vielä näkemään Artoa Helsingin aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom