Lyhenteet....prkl....apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PacMan
  • Aloitettu Aloitettu
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

puupaa-auto tulee kohta hakemaan tiinulin töistä kun se vaan nauraa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OMFG!!1 mikä tredi stfu u n00bs

Joskus kyllä palaa käpy lyhenneviidakossa :whip:

voi ollakin...muistelen vain että toi FUBAR lyhenne on "virallisessa" käytössä USA:n armeijassa nimenomaan kuvaamassa vituroilleen mennyttä tehtävää

grimJester sanoi:
:curs: Kun mä olin nuori sanottiin vielä IMHO :curs:

n00bs 2day suk
1337 ppl r00l

eiköhän tuo IMHO tule sanoista "in my HUMBLE opinion"

IMO taasen on "ei niin nöyrien vastauksien" kohdalla. :thumbs:

Aivan toisesta asiayhteydestä tuttu kirjainyhdistelmä... ei ehkä hauskin, mutta yksinkertaisuudessaan lyömättömän informatiivinen lyhenne on ETYK = En Tule Yöksi Kotiin...

Varokaa käyttämästä liikaa, aiheuttaa kummastusta kaveripiirissä kun joku kertoo vitsin ja äijä heittää "omg lol" :whip:

Mikä se jonkun pakkislaisen "keksimä" lyhenne oli tietyntyyppisistä ihmisistä? En muista ollenkaan miten se meni, enkä missä threadissä se oli.

MJS sanoi:
Tarkotitkohan sä tätä, jonka Ankka sanoi tuolla "Onko kasvatus kriisissä?"-threadissa:
VKH = vapaankasvatuksenhedelmä.

Joo, just tota. Kiitos :)

Mike sanoi:
No perkeles, tuota olenkin aina miettinyt kun Private Ryan on tullut katottua.
missäs kohdassa ne sanoo ton? on nimittäin aikaa siitä kun olen ko. pätkän nähny...

:offtopic:
Selittäkää mulle, miksi tom hanks huutaa omaha-beachilla kenttäradioon "gadaaf gadaaf". Tuo oli suomennettu muistaakseni Gadda-F, Gadda-F. Onko toi jotain koodia tms?

Mariachi sanoi:
missäs kohdassa ne sanoo ton? on nimittäin aikaa siitä kun olen ko. pätkän nähny...

Muistaakseni ne hokee sitä pitkin elokuvaa.
Iteki mietin aina, että mitähän toi Fubar tarkottaa.

oli se sittenkin recognition.....viddu miten voinkaan muistaa väärin.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom