Lyhenteet....prkl....apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PacMan
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen hiukan pihalla osasta lyhenteistä mitä täällä käytetään ja en voi olla ainut.

ed=everyday?
eod=every other day?
OMG= Oh my god
asap= as soon as possible

ja sitten joka esiintyy usein
IMO=????????

Laittakaa muitakin lyhenteitä mitä täällä usein tai edes joskus käytetään että pysyy juttujen perässä, sillä joskus tuntuu että jonkun pointti jää "epäselväksi"

Mun mielestä tästä on ollut juttua ennenkin mutta en löytänyt sitä searchilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PacMan sanoi:
Eli olen hiukan pihalla osasta lyhenteistä mitä täällä käytetään ja en voi olla ainut.

ed=everyday?
eod=every other day?
OMG= Oh my god
asap= as soon as possible

ja sitten joka esiintyy usein
IMO=????????

Laittakaa muitakin lyhenteitä mitä täällä usein tai edes joskus käytetään että pysyy juttujen perässä, sillä joskus tuntuu että jonkun pointti jää "epäselväksi"

Mun mielestä tästä on ollut juttua ennenkin mutta en löytänyt sitä searchilla

mun käsittääkseni IMO = in my opinion (minun mielestäni)

mistä sanalyhenteistä tulee LOL?

imo = in my opinion
imho = in my humble opinion
stfu = shut the fuck up
lol = laughing out loud
rofl (rotfl, rotf) = rolling on the floor / rolling on floor laughing
lmao = laughing my ass off
hth = (I) hope this helps

Deat sanoi:
Muuten, tietääkö kukaan mitä pffft tarkottaa? :confused:
Pffft... Oot aika turha jätkä jos et tuota tiedä! :D

Joo, siis tuo "pffft"-sana kuvaa ainakin joissakin tilanteissa sellaista ylimielistä tuhahdusta. Muitakin merkityksiä varmaankin on..?

Meillä täällä maalla usein käytetty lyhenne:

STFUYMFSOABAKMDAHAOIWKYAEYPAFTA = Shut the fuck up you mother fucking son of a bitch and kiss my dirty and hairy ass or I will kill you and eat your parents and fuck their asses.

:D :D

WTF =what the fuck
BTW = by the way
IMHOTEP = epäonnistunut vitsi by Hulkki :lol2:

ROTFLTHTSASTCMMMWIATIHEPMASCTPATTMTMHAAOTIYFYSFPOS
WYLJTMMLTMYB = Rolling On The Floor Laughing Too Hard To Stop And Scaring The Cat, Meanwhile My Mom Walked In And Thought I Had Eaten Poisonous Mushrooms And She Called The Paramedics And They Took Me To Mad House And All Of This Is Your Fault You Stupid Fathead Piece Of Shit With Your Lame Jokes That Make Me Laugh This Much You Bastard

Yliveto koodi-avain näissä lyhenneasioissa on se puolustusvoimien ilmeisesti edelleen käytössä oleva sääntö sanojen lyhentämisestä - "Sanoja voidaan lyhentää edestä, keskeltä, lopusta tai muulla yhteisesti sovitulla tavalla". Nopeaa ja helppoa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom