Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvo Paperi sanoi:Jos tällaiset jutut kiinnostavat, voi lukea kirjan Ulf Ivar Nilsson: Kaikki mitä luulit tietäväsi onkin VÄÄRIN.
-Skalpeeraus on kotoisin intiaaneilta
protsku sanoi:Ajanlasku alkoi vuonna nolla! Ja se on yksi kokonainen vuosi! Eli kun kalenteriin tuli sitten tämä 1.1.2000 niin oli kulunut kaksi tuhatta vuotta siitä kun ajanlasku alkoi.
:kippis1:
Arvo Paperi sanoi:... niin vuosi kymmenen on kymmenes vuosi ajanlaskumme alkamisen jälkeen. Vuoden kymmenen loputtua on kulunut 10 vuotta ajanlaskumme alkamisesta, siis ajanlaskumme ensimmäinen vuosikymmen on kulunut ja uusi vuosikymmen voi alkaa vuoden 11 alussa. Samoin vuosisatojen- ja tuhansien kohdalla.
horroroso sanoi:Kaiken loogisuuden mukaan olisi tietysti parasta, että siirryttäisiin järjestelmään, jossa ilmoitetaan aina se vuosiluku, päivämäärä ja kellonaika mikä on tullut täyteen
horroroso sanoi:[valaistuminen]
Nyt minä vasta itse omassa pienessä päässäni ymmärsin miten tämä ajanlasku pelaa.
Vuosiluvuksihan ilmoitetaan aina se kuluva vuosi eikä se vuosimäärä mikä on tullut täyteen.
[/valaistuminen]
Wildemar sanoi:Mites ensimmäinen kuukausi? Ensimmäinen päivä kuussa? Nollaa vaan?
IronMind sanoi:Jaa, että sinä vietit yksivuotissynttäreitä jo synnytyslaitoksella ja vuoden päästä syntymästäsi olikin jo kaksivuotiskekkereiden aika? ;)
horroroso sanoi:Kuka sekopää nämä järjestelmät on oikein kehittänyt?
Minkä takia päivässä on 24 tuntia, eikä 100?
Miksi tunnissa on 60 sekuntia, eikä 100?
Miksi minuutissa on 60 sekuntia eikä 100?
Miksi ympyrässä on 360 astetta eikä 1000?
Miksi tavussa on 8 bittiä eikä 10?
Argh! :curs:
Jakob sanoi:Mulle on aivan sama, mä juhlin kuitenkin, tuli sitten täyteen vuoden, vuosikymmenen, vuosisadan tai vuosituhannen vaihtuminen :D
Dragon sanoi:Olin tänään ekaa kertaa elämässä solariumissa
Kuinkas ollakaan satuin mainitsemaan siitä sitten yhdelle henkilölle keskustelun lomassa ja tuli seuraavanlaista juttua:
"Joo älä ihmeessä mene niihin laitteisiin, saat heti ihosyövän. Etelässäkin oli joku joskus mennyt sellaiseen laitteeseen ja siellä oli putket hiukan rikki, niistä lähti jotain eriskummallista säteilyä ja se ihminen kypsyi sisältä ja myöhemmin mätäni sisältä ja kuoli pois..."
Oujee...
Alkoi melkoisesti kiinnostamaan, että millainen rikkinäinen solariumputki saa aikaa sellaista säteilyä, jota ei huomaa 20 min aikana, kun istuu solariumissa, kypsyy sisältä, eli käytännössä vatsaontelo, keuhkot ja sydän denaturoituvat ja sitten sitä vaan huomaa myöhemmin, että alkaa mätänemään ja kuolee pois. ...vasta kotimaassa aviopuoliso alkoi ihmettelemään kypsyneen lihan tuoksua.
Eikös ole karmivaa? :urjo:
mattibodari sanoi:Jos masturboi, niin vehke lakkaa kasvamasta.
Jos lukisin iltapäivälehtiä niin muistaisin, että Noora Vennamo poltti naamansa juuri tällaisessa rikkinäisessä solariumissa joskus monta vuotta sitten. En kuitenkaan lue iltapäivälehtiä, joten en voi sellaista tietää.Dragon sanoi:Alkoi melkoisesti kiinnostamaan, että millainen rikkinäinen solariumputki saa aikaa sellaista säteilyä, jota ei huomaa 20 min aikana
ringside sanoi:Kylmä kahvi kaunistaa
Tomi sanoi:Jos lukisin iltapäivälehtiä niin muistaisin, että Noora Vennamo poltti naamansa juuri tällaisessa rikkinäisessä solariumissa joskus monta vuotta sitten. En kuitenkaan lue iltapäivälehtiä, joten en voi sellaista tietää.