Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama kuva minullakin on.Onko noi C5:set mainettaan parempia? Mulla ainakin sellanen kuva, että kannattas kiertää kaukaa...
Onko noi C5:set mainettaan parempia? Mulla ainakin sellanen kuva, että kannattas kiertää kaukaa...
Itsellänikin saattaa tulla työasioiden hoitamisen vuoksi auton osto eteen. Tähän asti olen pärjännyt julkisilla, mutta työ vaatii ajamista pitkin pääkaupunkiseutua ja kilometrikorvauksilla mennään.
Periaatteessa rahaa on käytössä 10 000e käsirahaa ja tarvittaessa toinen mokoma autolainan tiimoilta.
Käytännössä olen halukas maksamaan autoilusta niin vähän kuin se vain järkevissä puitteissa on mahdollista.
Millään umpiruostuneella romulla en työn puolesta voi asioida.
Laitetaan nyt jotain speksejä:
- luotettavuus
- tilat 1-2 henkilölle kerralla
- ajaminen pääasiassa keskustassa, joskus kehäteillä. Työajoa 20 000km/vuosi, yksityisajoa ei juuri lainkaan.
-pienet ylläpitokulut (vakuutukset, polttoaineet, huollot).
Onko kellään kokemusta Smarteista? 10 000 eurolla näyttäisi saavan esim. tämmöisen.
Eihän tuo mikään supermaskuliininen peli ole, mutta ok vaihtoehto muutaman vuoden vanhalle Pololle tne?
Ite en ymmärrä noitten pikkuautojen ostajia, ne on paskoja joka suhteessa...
Jostainhan se maine tulee ja se tulee nimenomaan siitä, että autot ovat huonolaatuisia. Sieltä ne tarinat alkaa, ei kukaan hauku hyviä autoja. Ei taida nuo ranskan ihmeet kauheesti tykätä pakkasesta, se taitaa olla niiden heikko kohta Suomessa. Jos miettii Peugeotin/muiden ranskalaismerkkien markkinaosuuksia pohjoismaissa, niin aika pieniä ne taitavat olla vs muu eurooppa, joten ei ole ollut tarvetta rakentaa autoa kestämään kovia pakkasia, se on jätetty huomioitta.
Myös plussana Peugeoteissa on nykyään, että niitä näkee paljon mustalaisilla ;) ;)
Jostainhan se maine tulee ja se tulee nimenomaan siitä, että autot ovat huonolaatuisia. Sieltä ne tarinat alkaa, ei kukaan hauku hyviä autoja. Ei taida nuo ranskan ihmeet kauheesti tykätä pakkasesta, se taitaa olla niiden heikko kohta Suomessa. Jos miettii Peugeotin/muiden ranskalaismerkkien markkinaosuuksia pohjoismaissa, niin aika pieniä ne taitavat olla vs muu eurooppa, joten ei ole ollut tarvetta rakentaa autoa kestämään kovia pakkasia, se on jätetty huomioitta.
Myös plussana Peugeoteissa on nykyään, että niitä näkee paljon mustalaisilla ;) ;)
Lefis sanoi:407 dieselistä en tiedä mutta ainakin 2.0 bensassa on sen verran lyhyet välitykset että kierrokset maantienopeuksissa ei ole mitään kovin alhaisia.