Luopuisitko/Oletko luopunut TV:stä?

Jos toi Matti ja Mervi-show todellakin alkaa, minä myyn television samalla sekunnilla pois. Ei saatana. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähes 1.5v ilman TV:ta jo... tulee sitä katsottua välillä kaverien luona ja silleen, mutta itse en nyt omista. Aikaa on ainaskin enemmän.

Ungo sanoi:
Jos toi Matti ja Mervi-show todellakin alkaa, minä myyn television samalla sekunnilla pois. Ei saatana. :rolleyes:

OT. Älähän nyt. Matti ja Mervihän vihitään näillä näkymin helikopterissa lähitulevaisuudessa. Jutta ja Petteri Jussila ovat kuulemma kaaso ja bestman. Siis noi jos mitkä pitäis televisioida ja näyttää suorana. Ja perään vois sit alkaa Matti & Mervi -kännishow.
Ei jumalauta. :wall: :david:

Rico sanoi:
OT. Älähän nyt. Matti ja Mervihän vihitään näillä näkymin helikopterissa lähitulevaisuudessa. Jutta ja Petteri Jussila ovat kuulemma kaaso ja bestman. Siis noi jos mitkä pitäis televisioida ja näyttää suorana. Ja perään vois sit alkaa Matti & Mervi -kännishow.
Ei jumalauta. :wall: :david:
Miksei tota jengiä vois ajaa maanpakoon. :whip:
(Onkohan Petteri Jussila Matti Nykäsen veli? Jotenkin saman näkösiä :) ,mitä nyt Masa on vähän hoikempi.)

Takakäsi sanoi:
(Onkohan Petteri Jussila Matti Nykäsen veli? Jotenkin saman näkösiä :) ,mitä nyt Masa on vähän hoikempi.)

Molemmat nauttii elämää tukevia tuotteita...

Ilman televisiota 1.5v

Jep jep. Ilman telkkaria oon ollut 1.5v.Kun tulin armeijasta asumaan naiseni luo,ei hänellä ollut televisiota. äätettiin ettei myöskään hankita.

Laatudokkareita on ikävä,ei oikeastaan muuta. Paljon aikaa muihin aktiviteetteihin.

Syksyllä hankitaan kunnon tietokone,niin siihen ajateltiin hankkia tv-kortti....saas katsoa.

Telkku hajosi muutama kk sitten ja hyvältä tuntuu. Vittuako sitä lootaa tuijottamaan enää.

Sunnuntain painimatsit otan silti videolle ja katon lastenhuoneen telkusta kun kerkiän, mutta jospa tästäkin turhasta pääsis eroon joskus...

En luopuis koska silloin en näkis loistavia historia- ja luontodokumentteja. Kolmosen ja Nelosen vois antaa rauhassa Venäläisille. Plus DVD-leffoja pitää kattoo siitä kanssa. Kesäisin ei yleensä tule katottuu töllöä, paitsi tänä kesänä kun on NIIN paskat ilmat olleet tähän mennessä...

Mulla ei ole ollut telkkaria 3 vuoteen. 1,5 vuotta alusta olin aivan pihalla kaikesta, en kattonu telkkaa ku kerran kuussa ku kävin vanhempien luona. Ei ollu mitään ongelmia sinänsä. Sitten tapasin telkkaririippuvaisen tyypin jonka luona "loisin" aika-ajoin (=aina)... tv:n äärellä tietty (joskus tekis mieli heittää toosa ulos ikkunasta)... Nyt tuli vielä digiboxikin.

Nyt voisin luopua, kun EM-kisat loppui. Nykyään en katso telkkaria enää paljoakaan, koska ennemmin käytän nettiä.

Ma luopusin mieluummin netista kuin telkusta.

Tein kerran sellaisen kokeen, etta viikon tv-ohjelmista ympyroin ne jotka oikeasti kiinnosti ja katsoin vain ne. Oli valaiseva kokemus ja pirusti joutoaikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom