Luopuisitko/Oletko luopunut TV:stä?

batbug sanoi:
Kuukauden päästä lähtee telkkari ja digiboksi poies (eikä tule takaisin).

Miksi? Tietysti töllö antaa huonoja esimerkkejä lapsille ja on muutenkin propagandan helpoin tie vaikuttaa nykyhteiskunnassa ihmisiin. Mutta onko siul jokin tietty syy? Kiinnostaa vain.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pystyisin tarvittaessa luopumaan sekä internetistä (ja koneestakin) että telkkarista, mutta miksi ihmeessä luopuisin? Kotona mulla ei edes nettiä ole - eikä tule. Telkkarin katsominen rentouttaa ja ilman sitä on etenkin talvella aika ankeeta. Lisäksi kaikki ilmaiseksi nauhoitettavat elokuvat jäisi sitten näkemättä - ja uudelleen näkemättä. Nettiä voin toki käydä käyttämässä kirjastossa/yliopistollakin. Tuleepa hoidettuaa vaan välttämättömimmät sosialisoinnit ja laskut - mutta kokonaan ei tosiaankaan siitä luopuisi. Siitä seuraisi vain hillitön puhelinlasku ja maksamattahan sekin jäisi ilman nettiä!

Kirjoja tulee luettua duunimatkalla ja myöhäisillalla sängyssä. Ei se tv vaan onnistu viekoittelemaan ihan loputtomasti... ;)

En pystyisi luopumaan televisiosta enkä tietokoneesta. Niistähän se suurin osa "yleissivistyksestä" tulee kuitenkin hankittua. :D
Lisäksi minulla on ollut kuuma suhde teksti-tv:n kanssa jo yli 16 vuotta. :kuola:

En ehkä luopuisi telkkarista, vaikka tietokone palveleekin minua joka tarpeessa.

Isot urheilutapahtumat ja sairaslomat sujuvat huomattavasti paremmin telkkarilla, kuin ilman.

Kesän ajaksi jää kyllä töllön kattominen vähiin - kämpässäni, jossa kesän asun ei nimittäin ole tv:tä. Onneksi olympialaisten aikaan olen jo oman töllön ääressä :) Muuten kyllä tulisin ilman tv:tä toimeen, mutta erilaisten urheilutapahtumien aikaan on ihan kiva penkkiurheilla.

Mutta tietokone & netti on kesäkämpässäkin, ja kahta en vaihda :hyper:

- ai minäkö muka nettiriippuvainen.. :kippis1:

Tulisin kyllä toimeen ilmankin, mutta kun en muutakaan tekemistä keksi niin yleensä löydän itseni tv:n edestä. Dvd:t katson kanssa tv:stä.

Voisin luopua televisiosta aika helposti. Nykyään monet laatuleffatkin jäävät väliin eikä sarjatkaan kiinnosta kovin paljoa enää kuten pentuvuosina. Ehkäpä oiva ratkaisu olisi myydä telkkari pois ja ostaa tietsikkaan joku halpa tv-kortti. Harvassa ovat ne ohjelmat mitä katson.

:arvi:

protsku sanoi:
Nykyään monet laatuleffatkin jäävät :arvi:

Tuleeko sieltä TV:stä semmoisiakin? :D Uusintojen uusintoja jostain hei kuka puhuu trilogiasta :curs:

Voishan sitä luopuu, vaan enpä taida viittii. Vaikka töllöä ei olekaan viime aikoina paljon ehtinyt kyttämään, niin onhan se pakko olla olemassa. Aina silloin tällöin mut kuitenkin valtaa valtaisa halu vain maata ja katsoa TV:tä. Ja silloin pitää olla siihen mahis. Olen vienyt homman niin pitkälle, että mulla on kaikenmaailman satellittilautaset kääntömoottorilla, on digiboxit, viasatit ja canal digitalit, kotiteatterivehkeet jne. Kanavia näkyy paljon, oisko n. 200-300 kpl. Läheskään kaikkia en ole koskaan katsonut, mutta kun tulee se hetki, että nyt katson tösöa - niin sieltähän perkele tulee jotain katsomisen arvoista joltain kanavalta, se on varma.
Oikeastaan mua ei kyllä nykyään kiinnosta kuin kaikenlaiset dokkarit, luonto-ohjelmat ja urheilu. Yhtään sarjaa en katso, enkä oikeastaan leffojakaan. Ne on kaikki nykyään täysin :david: .

Niin. Miksi TV:stä oikeastaan pitäis luopua? Ei se mua tossa olohuoneen nurkassa häiritse. Voin aivan hyvin olla katsomatta sitä pitkiäkin aikoja (viikkoja). Eikä TV-lupamaksu ja noi maksulliset kanavat nyt niin kalliita ole, että niiden takia luopuisin laitteesta. TV:n eikä netin orjaa meikäläisestä ei tule, on muutakin tekemistä, ELÄMÄÄ !

En ole hankkinut tv:tä kämpälle eikä ole ihan lähiaikojen suunnitelmissa hankkiakaan. Kolme vuotta sitten kun muutin oli paljon muitakin menoja, joten ajattelin ostaa sitten kun on enempi rahaa. Mutta kun en näköjään ole pahemmin kaipaillut, niin mitä turhia. Iltamyöhällä kun kotiudun, menen roikkumaan tietokoneelle. Porukoitten luona tulee tosin jonkin verran töllöä katsottua. Ehkä sijoitan töllöttimeen sitten joskus kun kyllästyn tietokoneen seuraan.

Olin noin viisi vuotta ilman televisiota mutta sitten sain lahjaksi TV-kortin. Katson ainoastaan Star Trekin lauantaisin. No, olen tässä puolen vuoden sisällä ottanut "nauhalle" kaksi elokuvaa ja Stalingrad dokumentit...

Leffoista - niistä suurin osa on tosiaan uusintojen uusintoja mutta ehkä noin 2-3 kertaa kuukaudessa tulee joku ihan katsomisen arvoinen elokuva. Satunnaisesti tulee katsottua jotain independent leffoja mistä ei naapurin erkkikään tiedä että ketä näyttelijät ovat jne.

Blacebo sanoi:
Miksi? Tietysti töllö antaa huonoja esimerkkejä lapsille ja on muutenkin propagandan helpoin tie vaikuttaa nykyhteiskunnassa ihmisiin. Mutta onko siul jokin tietty syy? Kiinnostaa vain.. :)

Ei ole lapsia, joiden takia tuon tekisin. TV vie liikaa aikaa (pois treeniltä ja muulta elämältä). Eikä telkkarista edes tule mitään katsomisen arvoista... Leffat näkee elokuvateatterissa/tykillä, joten ei tartte töllöä edes siihen.

Kun ei oikeasti ole elämää telkku on iso ilo! Kesäisin ei telkkua tule katsottua, kun sieltä ei kertakaikkiaan tule mitään uutta saati sitten mielenkiintoista.

Telkusta katson myös videoita ja dvd:tä. Telkun parissa voi tyhjennellä aivojaan, jos tuntuu, että on liikaa stressiä.

En siis luopuisi enkä tiedä voisinko edes luopua.

Vaikka sitä ei niin kauheasti tuu katsottua, niin vaikea tosta 44" on luopua.

En luopuisi. Enkä myöskään videoista. Pikku prinssini on suursyömäri, tyylinä hitaasti mutta varmasti, joten olen alkanut katsella vuosien varrella kerättyä leffakokoelmaa samalla kun pikku-ukko on tissillä :)
Ja ihan must on Melrose Placen uusinnat!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom