Lukemista teidän iltojen iloks :D

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deat
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
No terve taas kaikki! Mun täs alko käymään teitä sääliks ku teil on tääl näin vähän näitä threadeja, nii aattelin piristää teän iltoja aivan uudella aiheella!:worship:

Eli jos vittisitte vähä vilkasta tät reeniohjelmaa!:D

Päivä #1 Rinta Hartiat Hauberit ja Maha
-Penkki
-Vipunostot maaten

-Hartiaprässi niskan taakse Smith-koneessa
-Hartiat käsipainoilla
-Vipunosto sivuille

-Hauiskääntö taljalla
-Hauiskääntö kulmatangolla myötäotteella

-Vatsa laudalla

Päivä#2 Jalat
-Jalkakyykky
-Jalkaprässi

-Reisiojentajat
-Reisikoukistajat

-Pohkeet koneessa
-Vatsa laudalla

Päivä #3 Selkä ja ojentajat
-Maastaveto
-Kulmasoutu tangolla

-Alatalja
-Ylätalja

-Kapea penkki
-Ojentajat koneella

Päivä #4 Lepo

Joo, eli toistoja teen 4-6X4-5 siis voimahakuisesti, ja nyt ku koht pitäs alottaa massatreenikausi, nii riittääkö et vaan pienennän painoja ja lisään toistot 10-12:aan? Liikkeitä eri lihasryhmille pitäis varmaan myös vähän lisätä?
Sit viel aattelin et jos joku vois jeesata jakamaan tot treeniä ainaki neljälle päivälle?
Kiitti etukäteen:kippis1:

Jako on sama kun itselläni nyt dieetillä/"voimakaudella". Liikkeet toki vaihtelee. Hyvin on tuntunu pelittävän, mutta välistä ottanut niveliin jos vääntää noita vitosen toistoja apuliikkeissä. Se on tosin ollut vain väliaikaista ja pitäähän sitä kaikkea kokeilla.

Itselläni on nyt vähän vähemmän liikkeitä ja sitten massakaudella lisään liikkeitä, vähennän sarjoja ja lisään toistoja.

rinta päivälle voisit ottaa esim. vinopenkin käsipainoilla vuoroviikoin vipunoston kanssa. miksi vatsa 2 kertaa, vatsalihakset ovat samanlaiset kuin muutkin lihakset.
muuten aivan hyvältä näyttää:kippis1:

No jos neljälle päivälle haluat jakaa, niin yksi toimiva ratkaisu voisi olla tehdä esim. kädet omana päivänään ja selkä omanaan.

Fuckista ja haulla löytyy noita ohjelmia. Niistä valitset/muokkaat itselle sopivan.

Liikkeet näyttäs olevan nopeasti vilkastuna ihan ok. Ylätaljaa/leuanvetoa kenties selkää päivälle.

En tiedä tarkalleen tavoitteitasi (massaa vai voimaa) joten puhun enemmän voimaharjoittelusta,

Itse suosittelisin että teet vähemmän liikkeitä less-is-more:n nimessä.

Jos itse pidät noista sun liikkeistä niin OK en aio kyseenalaistaa... Kuitenkin, vaihda liikkeitä aika ajoin.

(Liikkeistä puheen ollen, itse suosittelen wanhat hyvät liikkeet kuten alaosastolle: hyvää huomenta, etu- + taka kyykky, maastavedot, (erilaiset rinnallevedot+ tempaukset(jos haluat)), yläosastolle: seisovat punnerrukset olkapäille, punnerrukset + dipit, leuanvedot, keskelle: vatsat ja sivuvatsat, ja kaikki muu pois.) Maailma ei ole täydellinen, mutta suosittelisin kuitenkin että teet enemmän vapailla painoilla.

Onko pakko tehdä kaksi hausliikettä? (pelkästään hauiksille n.10 sarjaa) Itse suosittelen että teet joko jalkaprässiä tai kyykkyä, mutta jos pikemminkin haluat massaa niin voit toki tehdä molempia.

Ei ole treenaamisessa täydellisiä totuuksia. Jokainen täytyy löytää oma tapa.

Originally posted by Legsa
Juu, mä lähin sitä kyl täs kyselin et ku haluisin lisätä yhen päivän tohon kiertoon nii voisko joku vähä jeesaa?

Mikset tee Dorian Yatesia, mikä tuntuu olevan ainakin meillä päin joka toisen jannun ohjelma:
Rinta ja hauber, kintut, olkapäät ja ojentajat, selkä.
(Jos teet jaolla maanantai, tiistai, torstai ja perjantai, ja treenaat vielä välillä 17.00-19.00, niin povaan pientä odottelua suorituspaikoilla)

Neljälle päivälle samat liikkeet esim. näin

Päivä #1 Rinta Hauberit ja Vatsat
-Penkki
-Vipunostot maaten

-Hauiskääntö taljalla

-Vatsa laudalla

Päivä#2 Jalat
-Jalkakyykky
-Jalkaprässi

-Reisiojentajat
-Reisikoukistajat

-Pohkeet koneessa

Päivä #3 Selkä
-Maastaveto
-Kulmasoutu tangolla

-Alatalja
-Ylätalja

Päivä #4 Ojentajat ja hartiat
-Kapea penkki
-Ojentajat koneella

-Hartiat käsipainoilla
-Vipunosto sivuille

Originally posted by Kime76
Neljälle päivälle samat liikkeet esim. näin

Päivä #1 Rinta Hauberit ja Vatsat
-Penkki
-Vipunostot maaten

-Hauiskääntö taljalla

-Vatsa laudalla

Päivä#2 Jalat
-Jalkakyykky
-Jalkaprässi

-Reisiojentajat
-Reisikoukistajat

-Pohkeet koneessa

Päivä #3 Selkä
-Maastaveto
-Kulmasoutu tangolla

-Alatalja
-Ylätalja

Päivä #4 Ojentajat ja hartiat
-Kapea penkki
-Ojentajat koneella

-Hartiat käsipainoilla
-Vipunosto sivuille
Toihan on muuten perhanan hyvin jaettu! Kiitoksia:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by TylerDu®den
Mikset tee Dorian Yatesia, mikä tuntuu olevan ainakin meillä päin joka toisen jannun ohjelma:
Rinta ja hauber, kintut, olkapäät ja ojentajat, selkä.
(Jos teet jaolla maanantai, tiistai, torstai ja perjantai, ja treenaat vielä välillä 17.00-19.00, niin povaan pientä odottelua suorituspaikoilla)

Mulla toimii tuo jako paremmin kun vaihdoin olkapäät ja hauis paikat keskenään. Jos tökkii tuo niin suosittelen kokeilemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom