Mä en ole täysin eri mieltä kaikesta mitä kirjoitat, mutta tuo ulosanti saa mut taipumaan Miken uhkauksen kannattajaksi.
Arvostan rehellisyyttäsi. Tässä on aika monelta eri kantilta pyritty vuorovaikuttamaan tiettyjen henkilöiden kanssa, kuten varmasti huomaat keskustelua taakse päin selatessa. Minä kovin mielelläni keskustelen aiheista, joista omaan kattavaa dataa niin teorian, kuin käytännön tasolla. Täällä foorumilla on ilmeisesti edelleen joitakin tabuja, jotka liittyvät androgeenien käytön riskeihin ja ne henkilöt, minut mukaanlukien, jotka niistä ilmeisen aroista aiheista mainitsee, leimataan sitten milloin miksikin. Minua syytetään siitä, että en pysy aiheessa, vaikka suurin osa viesteistäni on ollut suoria vastauksia suoriin kysymyksiin, jotka tietty henkilö on esittänyt.
Tämä seuraava ei ole kohdistettu suoraan sinulle. Tässäkin keskustelussa puhuu henkilöitä, jotka omaavat hyvin kattavan käyttökokemuksen androgeeneista ja ovat olleet vuosikymmeniä mukana bodyskenessä, mutta siitä huolimatta väittävät, että keholajien harrastajia ei kuole keskivertoa nuorempana. Minähän olen yrittänyt toitottaa tässä sitä, että kaikista riskeistä on puhuttava ja niistä on oltava rehellisiä. Ei missään nimessä pidä väheksyä mitään riskitekijää, joka liittyy androgeenien käyttöön, saati leimata niistä muistuttavia henkilöitä. Niitä riskejä nyt on niiden fysiologisten riskien lisäksi myös esimerkkinä se mielenterveys-tabu. Se on fakta.
Tämä viesti sisälsi vastaukseni lisäksi myös ihan yleisen tason kitinää, kuten yksi foorumin käyttäjä asian ilmaisi.