Lue tämä, vastaa kysymyksiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakke!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjes, elikkä olen aloittelija vasta käynyt 1,5 kk salilla. Olen näitä ketjuja jo lueskellut, mutta en jaksaisi kaikkiin vastauksiin yksitellen hakea. Tästä muutkin aloittelijat saavat ehkä jotain tarvitsemaansa tietoa!

- Kannataisiko heti alussa ostaa jotain heraa olen jo katseskellut niitä, mutta en lopuksi viittinnyt ostaa kun alussa tämä kehitys on ollut aika nopeaa ja paljonko sitä pitäisi ottaa kun painan 60kg?

- Olen kuullut, että hauiskäännöt tangolla on tehokkaampaa kuin käsipainoilla pitäisikö paikkaansa ?

- Olen tehnyt 1 jakoisella ohjelmalla ja yleensä kuullut ketjuissa '' ylikunto '' olen käsittännyt, että mitä pahaa siitä on ? ja kehittyykö 1 jakoisella nopeammin, käyn 4 kertaa viikossa salilla.

- Kannattaako alaselkää treenata useimmilla on tullut sen jälkeen selkä todella kipeäksi ja mihin se auttaisi ?

-Hyviä ojentaja harjoituksia ?

-Vinkkejä terveelliseen lihoitukseen, että ei mitään mcdonalssin safkaa.

- Paljonko proteiiniä pitäisi saada keskimäärin päivässä ?

Kaikkeen ei tarvitse niihin mihin haluat ja voi vapaaehtoisesti antaa muitakin vinkkejä kuuntelen korvat höröllä :)

1) Heraa kannattaa ottaa mukaan. Nopeutti mulla touhua huomattavasti. Otat sitä heraa aina treenin jälkeen palkkarissa.
2) Totta. Hauiskääntötangolla on ns. ''raskas perusliike'' hauiksille.
3) Ylikunto heikentää voimasi parin viikon ajaksi. Jokaisella on oma tyyli treenata. Jos yksjakonen toimii. vedä sillä
4) Kannattaa treenata koko kroppaa tasaisesti. myös alaselkää
5) Kapea penkki
6) Syö, nuku, bodaa
7) 2-3g/kg. eli sun jotain 120g.

- Kannataisiko heti alussa ostaa jotain heraa olen jo katseskellut niitä, mutta en lopuksi viittinnyt ostaa kun alussa tämä kehitys on ollut aika nopeaa ja paljonko sitä pitäisi ottaa kun painan 60kg?