Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen illalla toteutin noita juttuja mitä tuolla aiemmin sanottiin. En ole varma toimivatko ne, mutta aamulla kun katsoin kännykkää käänsin päätäni ja katsoin uudestaan niin kännykkä oli hävinnyt . Tein varmaan virheen kun laitoin silmät kiinni siinä kohtaa, sillä kun avasin silmäni, heräsin ja kännykkä oli taas normaalisti pöydällä. Pitää kokeilla tänä yönä uudestaan tämän päivän olen tuota Uni-teksti kännykässä metodia käyttänyt. Toivottavasti tänä yönä onnaisi :thumbs:Sukulaku sanoi:Toi itsesuggestio toimii muistamisessa. Eli selittelet itsellesi vaikka sängyssä, että näet unia ja muistat ne. Sitä mantraa voi vaikka hokea niin kauan kunnes tulee uni.Aamulla kannattaa heti alkaa muistelemaan niitä unia ennen kuin edes nousee sängystä. Herätyskellon viereen voi vaikka pistää lapun "mitä unta näit?" niin tulee muisteltua melkein heti.
Vaikka en mitään lucideja oo nähnykään, niin tää on mullekin tapahtunu useamman kerran. Yhdellä kerralla rakastuin vielä yhden tutun isosiskoon. Aamulla oli ihan kamala fiilis, kun sitä ei saanukaan takasin. Ja oikeestaan koko päivä meni ihan sekasin ku vaan ikävöi sitä tyttöö... Aika outoo! :haart:Sukulaku sanoi:Mulle tuli tänään aamulla kova ikävä sitä tyttöä jonka unessa tapasin:D
hassua
nako sanoi:Mulla kaikki unet on lucideja. Voin tehdä mitä haluan ja tiedostan kaiken olevan unta. Voin jopa päättää siitä, haluanko herätä jos uni sattuu olemaan kovinkin tylsä. Mulla on unissa "tuttuja" paikkoja / maisemia, joita meen monesti kattomaan. Pystyn myös säilyttämään unissa tavaroita haluamissani paikoissa ja käyttämään niitä viikkojen päästä jos satun unessa menemään käymään samassa paikassa / moikkaamassa kavereita jotka eivät oikeasti ole olemassa kuin ainoastaan unissa.
Tässä on toki se huono puoli, että olen nähnyt myös valveunia koko elämäni.
Wintikka sanoi:Täsmälleen samat "ominaisuudet" kuin mulla. Itse pidän unimaailmasta! ;-)
PeKsE sanoi:Ongelmana minulla on se, että aamulla en ikinä muista uniani vaikka kuinka niitä koittaisin muistella. Vain todella harvat ja muista poikkeavat unet muistan vaikka ihminen joka yö unia näkeekin. Olisiko tähän jotain vinkkiä?
nako sanoi:Mulla kaikki unet on lucideja. Voin tehdä mitä haluan ja tiedostan kaiken olevan unta. Voin jopa päättää siitä, haluanko herätä jos uni sattuu olemaan kovinkin tylsä. Mulla on unissa "tuttuja" paikkoja / maisemia, joita meen monesti kattomaan. Pystyn myös säilyttämään unissa tavaroita haluamissani paikoissa ja käyttämään niitä viikkojen päästä jos satun unessa menemään käymään samassa paikassa / moikkaamassa kavereita jotka eivät oikeasti ole olemassa kuin ainoastaan unissa.
Tässä on toki se huono puoli, että olen nähnyt myös valveunia koko elämäni.
!Tuomas! sanoi:Minä olen aika nuoresta asti pystynyt hallitsemaan uniani. Enää ei näe edes painajaisia kun tietää olevansa unessa. Kiva kun unessa saa ajella omalla unelma-autollaan... no ei se niin mahtavaa ole mutta kivaa kumminkin. Lentänytkin olen se on jotain outoa ja tavallaan hienoa.