- Ikä
- 35
Sukulaku sanoi:Eli onko joku jo kokeillut?
Tänä yönä aion aloittaa unipäiväkirjan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sukulaku sanoi:Eli onko joku jo kokeillut?
CiioN sanoi:Tänä yönä aion aloittaa unipäiväkirjan.
AnaMaki sanoi:Eli aina kun tiedostan olevani unessa, yritän äkkiä keretä tekemään/kokeilemaan kaikkia hmm.. mielenkiintoisia juttuja ennen kuin herään (ja yleensä uni loppuu kesken, vaikka kuinka pinnistän).
Dreamer sanoi:Mulla on ihan eri ongelmat. Pari kertaa lucid-unissa on ollut tilanne, että en PYSTY heräämään. Siis tiedän olevani unessa, mutta en vaan saa itseäni hereille. Ja se uni on kestänyt varmaan 30-60min.
Dreamer sanoi:Mulla on ihan eri ongelmat. Pari kertaa lucid-unissa on ollut tilanne, että en PYSTY heräämään. Siis tiedän olevani unessa, mutta en vaan saa itseäni hereille. Ja se uni on kestänyt varmaan 30-60min.
Laffer sanoi:No jos ei saa itseään hereille niin sitten pitää siellä unessa tehdä jotain mitä tekee mieli ;) Itselläni on tilanne niin päin että kun jotain "mielenkiintoista" alkaa tapahtua niin sitten herään karuun arkeen. :(
MKS sanoi:Onhan sitä höyhensaaret-sivustoa tullut luettua. En ole yrittänyt nähdä lucideja kovinkaan aktiivisesti, mutta joskus vain satun huomaamaan olevani unessa. Viimeksi viime yönä. Unimaailmassa lentäminen on kyllä helvetin hienoa
Dreamer sanoi:Tuon keksin juuri viime unessa, muttei sekään vähään aikaan auttanut. Täytyy nyt hereillä ollessa keksia vastaavaa tilannetta varten jotain suunnitelmia, kun unessa aivot on hiukan solmussa ettei silloin tule kaikkea ajateltua. Esim. voisin luoda penkkipunnerrusvehkeet ja kokeilla nostaa 500kg. Jos vaikka aivot saisi tuon noston unessa hermotettua niin, että se auttaisi oikeastikin?
Gyrmy sanoi:..."Eihän mun tarviikkaan juosta tota monsteria karkuun. Tää on unta". Sitten johdattelenkin uneni hieman eroottisempaan suuntaan ;)
Odu sanoi:Hmm... Lucid-unessahan kaikki tuntuu todelliselta. Lentäminen ottaa mahasta jne...
Mitäs sitte ku saa seksiä? Laukeeko housuihin ? :D
mattibodari sanoi:Perhana ku pääsis itekki joskus oikeen kunnolla tommoseen lucid uneen niin ois vaikka mitä tekemistä. Ekana ottaisin vaikka carrera gt:n tai mercedes slr:n ja rälläisin sillä ympäri ämpäri jonkun blondin povipommin kanssa...!
Koipireisi sanoi:Ai noille unille on nimikin. Mun lucidini on pahasti rikki: aina kun saan käteeni UZIn ja alan jakaa oikeutta, se alkaa sylkeä jotain höyheniä tms. Sitten saan hakata vihollisiani nyrkit verillä ja ne vaan nauraa. Ja joka kerta kun alan työstää naista homma menee hyvin, kunnes vilkaisen alaspäin, ja eikö se nainen aina muutu joksikin hamsteriksi tai sulatejuustoksi. Juuri siksi en erota unta ja valvetta koska molemmissa hommat menevät ns. käteen.