LORDI - Hyvä vai huono euroviisuedustaja?(edit: IHAN VITUN HYVÄ!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nibaz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saavatkohan tänävuonna samanlaista vastaliikettä, minkä Nightwishin esitys sai aikaiseksi (tälläkertaa ulkomailla siis). Uskovaisilla oli oma ehdokas, jota sitten uskovaisten keskuudessa suorastaan käskettiin äänestämään - ettei saatanalliset bändit pääse edustamaan..

Eihän se nightwish tainnut muutenkaan pärjätä euroopassa...

Pelästyin kuinka laimeelta toi esitys näytti, mutta sitten papaattimatot iski kehiin. No, kuuntelen muutenkin paskaa musiikkia, mutta onhan toi paras viisuista.

Ei saatana. Mistä toi Silvia Night on tullu?

Kertokaa mulle mikä vittu toi Islannin esitys on? :D:D:D:D::D:D:D:DDDDD

Ei kai ne mitään itse soittaneet? Luulen että taustat tulee aina pläybackinä ja laulut livenä päälle. Siksi kuulosti hieman kummalta. Kyllähän hevin pitää soittaa livenä. Tosin minkäs teet. Katsomo täynnä pukupellejä ja eurohomoja.

Oli se kova paikka seuraavalle esiintyjälle. Mahtaako kukaan edes muistaa muita kuin Lordin tuon jälkeen? Suomi-lakista täydet pisteet, viritti mukavasti jääkiekkotunnelmiin :D Voisi melkein ottaa traditioksi lähettää joka vuosi joku hevibändi tuonne. Ei mitään Nightwishin lällyskeidaa vaan tuollaista ihan oikeaa rokkia. COB ja Kotiteollisuus vaikka. Kun kuitenkin hävitään, niin prkl tehdään se tyylillä. Matti Nykänen olis myös kova sana.

Veikkaan, että Belgia voittaa koko paskan. Toivotaan, että Lordi pääsis nyt tonne 10 joukkoon. Kohtahan sen näkee.

EDIT: Liettua oli hyvä:hyper:

Voipite olla että Belgia ottaa voiton, paras noista hömppäpiiseistä.
Jotenkin oli Lordi vaisumpi kuin odotin, kova kuitenkin. '
Finaalissa sitten kaikki peliin ja siivet tuleen! :rock:

kodari76 sanoi:
Ei kai ne mitään itse soittaneet? Luulen että taustat tulee aina pläybackinä ja laulut livenä päälle. Siksi kuulosti hieman kummalta. Kyllähän hevin pitää soittaa livenä. Tosin minkäs teet. Katsomo täynnä pukupellejä ja eurohomoja.

Oli se kova paikka seuraavalle esiintyjälle. Mahtaako kukaan edes muistaa muita kuin Lordin tuon jälkeen? Suomi-lakista täydet pisteet, viritti mukavasti jääkiekkotunnelmiin :D Voisi melkein ottaa traditioksi lähettää joka vuosi joku hevibändi tuonne. Ei mitään Nightwishin lällyskeidaa vaan tuollaista ihan oikeaa rokkia. COB ja Kotiteollisuus vaikka. Kun kuitenkin hävitään, niin prkl tehdään se tyylillä. Matti Nykänen olis myös kova sana.

Niin siis varmasti oli play-backiä, mutta musa oli itse soitettua ja "kunnon" soittimilla. Ja esim rumpali soitin biisin "mukana" eikä ihan päin vittua. Tuli live-fiilis ainakin :)

vond sanoi:
Niin siis varmasti oli play-backiä, mutta musa oli itse soitettua ja "kunnon" soittimilla. Ja esim rumpali soitin biisin "mukana" eikä ihan päin vittua. Tuli live-fiilis ainakin :)

Juu toki. Siksi tuo kuulostaakin vähän kummalta kun soitto on "studiosoittoa" mutta meininki liveä. Eikä livelaulua oikein saa miksattua hyvin siihen valmiin soiton päälle. Muutenkin varmaan on taustalaulajalla (se syntyämuijahan lauloi taustoja) kumma hoilta kun samalla pitäisi näytellä soittamista. Meinaan että jos on tottunut soittamaan ja laulamaan yhtäaikaa, niin voi vähän ääni heittää kun ei keyboardista tulekaan sitä vastetta mitä on tottunut saamaan. Tai jotain. You know.

Bisley sanoi:
Ja Mike on viisujen virallinen kuvaaja! Sillä Mike on siinä vaiheessa saanut sellaista julkisuutta valokuvaajana, että hänestä tapellaan! Kuuluisa Mike Sirén the photographer!
Pääsis nyt eka edes Tuskaan. Laitoin akkreditoitumishakemuksen sinne, vastasivatkin, että palataan astialle kesäkuun alussa. Toivotaan että pääsen luukuttamaan sinne lavan eteen pakkikselle kunnon kuvat.

7 lappuu enään jäljellä. Rupee jänskättää jo!!
EDIT: Hhahahha Liettua jatkoon:hyper:
JES HYVÄ HOMMA! Lordi jatkoon

:rock: Hard Rock Hallelujaa :rock:
Onnittelut Lordi!!! :worship:

LORDI FINAALISSA!
LOISTAVAA, KAUNISTA!

MUSTA TULEE ISONA LORDI!

...siis kyl mä sen arvasin etukätee. Oikeest.
Ja kuka on kännissä torstaina? LIETTUA?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom