LORDI - Hyvä vai huono euroviisuedustaja?(edit: IHAN VITUN HYVÄ!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nibaz
  • Aloitettu Aloitettu
Hienosti vetivät! Go Lordi! :rock:

Mä tykkään tosa biisistä kyl muutenkin, ihan menevää heviä, vai mihin se nyt gategorioidaan. Sääli jos eivät pääse finaaliin. Pidetään peukkuja :thumbs:

-edit-
lakki oli hauska yksityiskohta. Suomea kartalle vaan! Ja kun se hetken vaan oli ni no harm done, hyvinhän se meni. Siivet oli makeet!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulosti tosi vaisulta ainakin televisiosta, telkun kajareista kun ei bassoa tule juuri yhtään. :(
Muuten kyllä mahti kappale, mutta toi äänentoisto ainaki omassa telkussa.:itku:

Nyt on kai oltava sitten tylsä ihminen, musta toi oli ihan perseestä.

Kappale kuulosti 100x kauheammalta kuin radiossa (mikä on kyllä ihan ymmärrettävää, iso halli täynnä ihmisiä, live esiintyminen jne.) Odotin kuitenkin paljon itse showlta, kunnon tulimyrskyä sinne lavalle ja että shokeerattaisiin kunnolla, niin että telkkarin takanakin tuijottaessa hiukset putkella jokaisella.

Noh en ole ikinä pitänyt euroviisuista enkä tuosta Lordin hard rock hallelujasta, anteeksi, kiitos ja hyvää yötä. :)

Vähä vaisulta kuulosti kyllä. Mut biisi kyllä mielestäni erottuu muista vallan positiivisesti :) Kamalata saissea tuolla nimittäin esitetään.

Aika tasalaatuista tuubaa nää muut. Onpahan erilainen jos ei muuta.

Millonhan äänestyksen tulokset tulee? :D

Oli asenne ja munaa enemmän ku noissa muissa yhteensä. Kyllä ne bassot ihan ok välitty ainakin omaan kotiteatteriin. Tyytyväinen pitää olla Lordin esiintymiseen vaikka pisteet menisivät muualle. Aito edustaja.

Loistavaa Lordi :rock:

Musta vetivät ihan saakelin hyvin, volat vaan kaakkoon telkusta niin aijai. :rock:

Feikkiedit: hitto toi Latvian esitys oli nolo :D

Edit: no hitto Liettua sitte.

veti ihan vitun hyvin :D
pyroja ois voinu olla enemmänkin mutta hyvä että kaiken vänkäämisen jälkeen saivat ees nuo.
muut nyt näyttää olevan aika mitäänsanomatonta huttua,tuo Liettua oli kyllä niin pohjanoteeraus.
ja varmaan Lordi niitä harvoja jotka on tehnyt biisinsä itse että pointsit edes siitä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom