LORDI - Hyvä vai huono euroviisuedustaja?(edit: IHAN VITUN HYVÄ!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nibaz
  • Aloitettu Aloitettu
Hieno juttu et meni finaaliin...nehän sai hirmuset suosionosoituksetkin yleisöltä..nyt ei muuta kun ottamaan se Euroviisuvoitto sieltä suomeen:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne sanoi:
Oli kyllä hiaano torstaipäivä, ensin Leijonat jatkoon Riiassa ja sitten Lordi Ateenassa. :thumbs: Huomista odotellessa :)

EDIT: Ja olenko mä ainoa koko Pakkiksella, jonka mielestä se Liettuan biisi oli oikeasti hauska? :lol2:

joo mun mielestä se kanssa erottu joukosta, ja ihan hyvä niin. Hyvä että pääs jatkoon :)

:rock: HYVÄ LORDI!!!:rock:

Lauantaina viisustudio pystyssä kera kuohuviinit ja muut sydeemit! Oujee, tulee sitten ensimmäistä kertaa katsottua nuokin kemut. Kyllä jännitti eilen kun niitä kuoria avattiin....:nolo: :evil:

ps. Mää rakastin sitä Turkin emäntääkin.... Ihana biisi, voisin kevyesti luukuttaa vaikka autossa :haart:

Kyllä tuo Lordi oli ylivoimaisesti paras noista mutta tuskin kuitenkaan voittaa. Joukkoon mahtu muutamia todella surkeita biisejä mm. se missä viisi äijää laulo että "me voitetaa nää euroviisut äänestäkää meitä" ei hemmetti mitä :david: :david: :david:

Poro72 sanoi:
Katsokaas mitä ruotsissa tuumaillaan : http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,20708,00.html

I have a dream... ;)

No katohan! Toivottavasti Ruotsi antais Suomelle täydet pojot. Muistaakseni naapuriyhteistyö aiemmissa viisuissa ei täällä pohjoisessa ole toiminut aivan samanlailla kuin esim baltian mailla ja etelä-Euroopassa. Vituttaa aina katsoa, kun joku ihan surkean maan surkein mahdollinen biisi saa naapurimaaltaan yllätys yllätys 12 pointsia.

Mun mielestä tuo Ruotsin Carolan biisi on ihan menevä ja juuri sellainen euroviisu-tyylinen. Ei nyt välttämättä meikäläisen makua, mutta tollasilla biiseillä yleensä siellä on pärjätty.

Liettuan biisi oli kyllä paras! :haart: :D

Mulle riitti se, että Suomi meni finaaliin. Voittoa ei varmasti tule (hei me ollaan suomi), mutta ei varmaan nollille jäädä kuitenkaan.

Tsemppiä vaan suomelle, täälläkin kannatetaan Lordia ja toivotaan että Suomi yltää ensimmäisen kerran viisuvoittoon!!! :rock:

Oli kyllä hieno esitys Lordilta.

Repesin kyllä täysin kun se selostaja sano siinä ennen Liettuan esitystä väsyneellä äänellä "....ja Liettuahan päätti sitten vetää homman ihan läskiksi." ja sitten se äijä alko huutaan sinne mikkiin ihan pokerilla "WE, ARE, THE, WINNERS!" :D

Todella hieno suoritus Lordilta!!!!! Juuri oikea ehdokasvalinta suomelta.
Mahtaisikohan kukaan enää muistaa että suomi oli karsinnassa mukana jos siellä olisi jodlannut Tomi Metsäketo?

Kyllähän tämä voitto alkaa olla varma.
Suomi voittaa euroviisut, on tämä upeaa!:hyper:

Kävin tämän myös kirkossa kuuluttamassa.

Sunnuntaina kauppatorilla juhlitaan sitten Lordin euroviisuvoittoa ja jääkiekon maailmanmestaruutta:rock: :rock: :rock:

Tuli muuten nauhalta musiikki. Ainoastaan laulu tuli aitona livesuorituksena. Mutta ei se mitään. Hyvä noinkin.

Veikkaan, että tehty noin ajan säästämiseksi. Siinä on kuitenkin minuutti aikaa esiintyjien välillä pistää seuraava esitys kuntoon. Ei niitä piuhoja ehdi vetämään siinä ajassa. Kunhan saadaan vaan äijät ja rekvisiitta lavalle ja menoks. Laulajalle mikki käteen ja musa playbackina.

Stanner sanoi:
Tuli muuten nauhalta musiikki. Ainoastaan laulu tuli aitona livesuorituksena. Mutta ei se mitään. Hyvä noinkin.
Veikkaan, että tehty noin ajan säästämiseksi. Siinä on kuitenkin minuutti aikaa esiintyjien välillä pistää seuraava esitys kuntoon. Ei niitä piuhoja ehdi vetämään siinä ajassa. Kunhan saadaan vaan äijät ja rekvisiitta lavalle ja menoks. Laulajalle mikki käteen ja musa playbackina.

Ai,ihax tosi:eek:

Stanner sanoi:
Itse olisin vain toivonut kokonaan livesuoritusta. Rock ja metalli pitää nauttia sellaisena. Mutta kai se sitten noinkin käy.

Joo,mut kyllä sen on kaikki tiennyt ettei tollaisissa tapahtumissa ikinä soiteta livenä.Paljon parempi toikin on kuin soittaa selloja muovisuojat päällä.

Vittu mitä paskaa noi eurohumpat nykyään on. Taisi Lordi ja se pukuviisikko olla ainoat, jotka ei perustanut koko esitystä perseen pyöritykseen.
Musiikista ei tietoakaan, siinä mielessä Suomen pitäisi voittaa 100-0, mutta eipä tuolla ole mulle paskankaan väliä.

hoplaa90 sanoi:
ei se sielä finaalissa pärjää

...eikä pärjätä kiekossakaan ja ikinä ei päästä futiksen mm-kisoihin ja ruotsalaiset on paremman näköisiä kuin me.... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom