LORDI - Hyvä vai huono euroviisuedustaja?(edit: IHAN VITUN HYVÄ!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nibaz
  • Aloitettu Aloitettu
Stanner sanoi:
Sillä macedonian edustajalla oli tissit. :kuola:

Jos olisin jaksanut äänestää olisin äänestänyt sitä. Mutta mulla on sellainen periaate etten äänestä. Rahaa tuollaiseen en pistä.

Se shakira kopio oli aivan järkky. Ärsyttää kun pitää matkia viimeisen päälle.

Jep sama tääl, muija alko läpsiin ku naama oli liian lähellä ruutua :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heikki722 sanoi:
Nythän äänestetään puhelimella, eli jokainen saa äänestää. Ajatellaanpa huvikseen miten paljon hevifanaatikkoja euroopassa on. Ja ajatellaan samalla miten monella on mitta ihan täynnä tuohon europoppijumputukseen.

Veikkanpa, että Lordille voi käydä samalla tavoin kuin Tony Halmeelle eduskuntavaaleissa. Protestiääniä ropisee, kun nuoriso haluaa haistattaa pitkät eurolaardille!

Mie veikkaan, että finaalissa odottaa yllätys!

Voi olla. Ja jos noista jatkoon päässeistä valittaisiin, Lordi voisi hyvinkin voittaa.
Mutta, siellä suoraan finaaliin menneissä oli ihan helkkarin hyviä biisejä, siis noin niinkuin voiton kannalta.

Mun mielestä on muutenkin huvittavaa, miksi lähdetään aina hakemaan voittoa Suomelle, eikö nyt realistisempaa olisi hakea vaikka sijaa kymmenen parhaan joukossa ja kaikki muut on sitten plussaa? Joka helkkarin vuosi saa lukea ja kuunnella sitä hypetystä kuinka "suomi voittaa euroviisut" ja sitten kun geirit ja kumppanit ei pääse edes finaaliin niin ollaankin ihan hissun kissun. Eihän urheilukisoissakaan kukaan aina hännillä ollut lähde seuraavana vuonna voittamaan, vaan parantamaan sijoitustaan.

Kaikkien Lordin pyrotekniikasta vouhottavien kannattaa nyt ottaa huomioon, ettei tämä ole mitenkään ainutlaatuista Suomen viisuhistoriassa: Vicky Rostin sadat salamat iskivät aikanaan vinhasti tulta ja Kojo nukkui pommiin jo vuonna 1982.

Uuuhhh...ja korkki vaihteeksi kiinni.

Transplant sanoi:
Kyllähän tuo erottui ihan edukseen tuolla Euroviisuissa kun satuin eilen vilkaisemaan telkusta. Ja aika siistin näköistä oli se kun ne siivet aukes sen selkään. Mikäs on muuten Suomen kaikkien aikojen paras Euroviisusijoitus? Pitkästä aikaa ainakin finaaliin päästiin. Kun en sen enempää ole noita seurannut.

Wiki vastaa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi_Eurovision_laulukilpailussa

John R sanoi:
Biisissä on munaa monta metriä enemmän kuin muissa biiseissä.
:rock: On se kiva kun kotikaupungin monsteri pistää paskat housuun eurohipeille!

Hard Rock Hallelujah :rock:
Aivan mahtavaa :hyper:

Hyvä äänentoisto ja vaikuttava pyrotekniikka.
Ja biisissä on munaa :D

Ei nykypäivänä lässyn lällyn päläpälät menesty.
Erilaisuus on nykypäivää, siihen ei vaan kaikilla oo kanttii.

Kreikassa vireillä oikeuskanne Lordia vastaan
19.05.2006 19:56

Kolme kreikkalaista järjestöä on nostamassa oikeuskanteen Lordia vastaan, kertoo uutistoimisto AFP oikeuslähteisiin viitaten. Konservatiiviset ryhmittymät ovat jättäneet alustavan valituksen Ateenan syyttäjäntoimistoon, Kreikan yleisradioyhtiön ERT:n johtajalle sekä Euroopan yleisradioliittoon EBU:un.

Ryhmät haluavat Lordin suljettavaksi huomisesta Euroviisujen finaalista, koska katsovat bändin suosivan satanismia. Valituksen mukaan Lordi "harjoittaa ja puolustaa satanismia ja jäytää Kreikan sekä Euroopan kulttuurin perusteita".

Vetoomuksen ovat esittäneet Kreikan naistiedemiesten liitto, Hellenististä kulttuuria vaaliva järjestö sekä Pireauksen majakka -niminen järjestö.

(MTV3-STT-AFP)

No voi lollero mitä touhua taas :D Onpahan PR:ää Lordille

:wall: ja satanismia...on se taas kun ihmiset osaa erottaa satanismia ja saatananpalvontaa :wall:

Hehheh tämä se tästä puuttuisikin. Kerrankin kun on tsäänssit hyvään sijoitukseen niin suljetaan kisoista. No tuskin tulee toteutumaan toi.

Se synan soittaja vois kyllä olla hiljaa siinä kertsissa. Se ei jotenki sovi biisiin :D

Kun eilen katsoin niitä esityksiä ennen Lordia, niin eipä siitä hutusta olisi erottanut missä kohtaa kappale vaihtuu ellei olis ollut juontoa välissä. :D

Kyllähän Lordi ainakin massasta erottuu ja hyvä sekin, vaikka mielipiteitähän tämä tietty jakaa ja saa aikaan kaikenlaista kohua, just nuo saatananpalvonta- yms. jutut. Hyvä että on välillä jotain muutakin kuin sitä samaa euroviisu-sakkaa...

mxm sanoi:
Kerrankin on Suomella sellainen edustaja, jota ei tarvi hävetä!

Aivan.Ikävä kyllä liian monet ajattelevat juuri päinvastoin:curs: .Toivottavasti ja luultavasti näitä toisinajattelijoita on eilisen jälkeen jonkin verran vähemmän.Loistava show:thumbs:

nevahood sanoi:
offtopic.. onko tosta "silvia nightista" videota jossain? :D
Tossa ois yks semifinaaleista. (Ei kyl oo kovin korkeatasoinen.)
http://www.youtube.com/watch?v=3XXzC3PvicE&search=eurovision

Mä oon muuten yllättyny, että Silvio Nightista ei tykätty, eikä se päässy jatkoon! Luulin, että eurohinttarit ois tykänny siitä. Ehkä mä olin väärässä niistä kavereista loppujen lopuksi. :D

Hieno jutta, että Lordi meni jatkoon. Epäilen kyllä voittoa... ja on varmaan parempi ettei Suomi voita kun pitäisi sitten järjestää seuraavat kilpailut. Ruotsin Carola kuulosti ja vaikutti sellaiselta tyypilliseltä euroviisuvoittajalta.

EDIT: Se suomi silinteri oli aivan helvetin siisti! :D

Colin sanoi:
Se synan soittaja vois kyllä olla hiljaa siinä kertsissa. Se ei jotenki sovi biisiin :D

Oon kattonu ton esityksen .avi:n joku 5 kertaa ja edelleen mulla on suunnattomia vaikeuksia pitää pokeria joka kerta kun se kosketinsoittaja pääsee kuvaan.. siis oikeesti, miten joku osaa näyttää noin hoopolta :D

loerdi.jpg

Lordi rules. Mutta se hattu oli kyl ihan perseestä. Se juntti juttu ei sopi noin hyvälle bändille. Carola veti kyl myös aikamoisen show, ajatelkaa jos on suomi-ruotsi lätkäfinaalissa ja sit jakasimme ykköspaikan euroviisuissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom