loput läskit mäkeen navan seudulta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja frutta
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
olen tässä n. 1,5v sitten innostunut hommaamaan uutta kroppaa ja paino on pudonnut 110kg:stä 82kg eli siis liki -30kg eikä harmita tippaakaan.
mutta tää vika makkara/pussi tai mikä nyt onkaan tossa navan seudulla, sen poistaminen on työlästä. Onko kellään ollut tuollaista lörppöä lopuksi ja oletteko päässeet eroon? itse uskon, että kun jaksaa treenata, kuten teen ja syödä viisaasti, sekin haihtuu, mutta meneekö kauan ? olen nyt treenannut massan-lisäämis toivossa 4kk salilla ja tuloksia on tullut. nyt jatkan samaan malliin ja samalla siis myös diettaan tuota loppu silavaa mäkeen ja kerään massaa kaikilla mahdollisilla ja hyväksi tunnustetuilla tavoilla ravinnon ja treenaamisen suhteen ja väitän, etä kumpikin onnistuu, mutta saattaa massan lisääntyminen olla hieman hitaampaa sen aikaa, kun pitää vahtaa tota navanseudun ohenemista. Onko vastaavanlaisia kokemuksia?

Täysin tapauskohtausta, mutta jos ajattelit että et enää pudota painoa siinä voi mennä tovi :) tekee vaan vitusti vatsoja niin saa ainakin sinne kunnon möykyt alle niin ei näytä semmoselta paskamahalta. Kyllä se siitä aikanaan lähtee :) ja kyllä vähän mahaa pitää olla ettei oo mikään laiheliinigay!

Onkos tuo löysä siis läskiä vai ylimäärästä nahkaa, jota joskus jää kun enemmän laihduttaa? Tai no... Todennäköisesti molempia.

Löysän nahan saat parhaiten pois bodaamalla päkin kuntoon. Läski taas lähtee dieettaamalla. Nuo laihdutuslöysät mun käsityksen mukaan ei lähde ihan parissa kuukaudessa, mutta varmasti ajan kanssa kyllä, kunhan ahkerasti treenaat.

MUTTA MUTTA!!! Aivan järjettömän suuri hatunnosto tuosta elämäntapamuutoksesta! Saat kyllä olla itsees tyytyväinen jo tuon jälkeen, mutta niinhän se on, että tällä harrastuksella nyt vain ei ole loppua. Eli keep on training! :rock:

Jos se ylimääränen on löysää vattanahkaa niin se kutistuminen voi todellakin ottaa aikansa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä yritän tässä jotain sanella. Sai aikoinaan tosta vattan seudulta venyteltyä nahkaa parisenkymmentä senttiä ulospäin kun kiinni tarrasi. Tämä kaikki oli siis muinaisen "hävitä 20 kg naurettavan lyhyessä ajassa ja hanki keripukki ja muut puutostilat siinä sivussa" - dieettini lopputulos. Nahka on löysä edelleenkin vaikka täytettä on taas vuosien saatossa tullut. Kyllä se kuiteskin siitä kutistuu pikkasen ajan kanssa....

Kiitos kaanustuksesta sällit ja viisaistakin sanoistanne. Kyllä se on siis kumpaakin tavraa, fläsää ja nahkaa. kyljissä enää n.12mm ja navan 30mm noin ko kahdella sormella puristaa,
mutta osaatte kuvitella, että se vituttaa, kun muuten ero ja tulos on niin myönteinen. 6päkistäkin selkeesti pullistamatta 4 ylä -palikkaa ja päällekin näkyy ihan himassa tallustelle peilin ohi, johon todella on tullut jäätyä liikaakin ihmettelemään viime aikoina...
Kuvan olisin laittanut, jossa myös "ennen ja nyt" -näkymä, mutta se pitäkin sijoittaa jonnekin omalle site-tilalle, ok, koitan sen paikan kaivaa jostain tässä ku saan ton ftp-programmini taas pelaan.

so moro...
frutta

täsmennys ja kuvalinkki...

Itse asiassa sitä silavaa on poistunut enemmänkin, kun se olik pahimmilllaan 116kg, eli kait joku liki -35kg on oikeampi määrä.

Makkaroista: http://kehys.com

frutta

Makkaroista: http://kehys.com

frutta

Onnea hienoista tuloksista!

Aika jännää, että saat venytettyä noissa kuvissa tota nahkaa noin paljon. Omasta mielestäni mulla on navan kohdalla samajuttu ja näyttää muuten samalta, mutta en saa venytettyä kuin sentin sitä nahkaa. En ole tosin koskaan painanut kovin paljoa enempää, joten ei ole venymääkään.

Joo tosiaan mielenkiintoista saako tuon alavatsan silavan pois, se on mulla ainoa paikka, missä sitä on. Käyn itsekin puntilla kolmesti viikossa, en tosin suuret lihasmassat tavoitteena, vaan parempi lihaskunto vaan. Olen ajatellut kohtuullista diettiä ja runsaasti rasvanpolttoaerobista aamuisin. Koetan tässä paraikaa tutustua tohon HIIT- rasvanpolttoon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Että jos alkaa rasva% olemaan kympin tienoilla niin vatsakin on jo ihan erinäköinen

Jep, näihän se. Jos saan sen rasvaprosentin kesäksi kymppiin, niin olen tyytyväinen. Kahdeksaan erittäin tyytyväinen, mutta se voi olla jo liian korkea tavoite. Mietin just, että pitäisiköhän vasta joulun jälkeen panostaa diettiin ja sitä ennen vaan puntin nostoon sellasenaan. Joulu täynnä kiusauksia ja velvotteita;)

itselläni tavoite myös saada sinne kympin pintaan ehkä alle..Tän vuoden aikana tiputin jo painoa n110kg:stä 85 kiloon ja vielä jäi rasvaa. Nyt painoa n.90 ja tarkoitus joskus helmikuun tietämillä alkaa tiputtaa ja tavoite olis 80kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom