Loppukiri punnitukseen

Morjens kaikille. Nyt tarviis apua! lyötiin kavereitten kans vetoa että kuka tiputtaa painoa eniten. No ihan hyvin mulla on menny. Tällä hetkellä -14kg! Vielä on aikaa puolitoista kuukautta mutta peli on tiukkaa parin kaverin kans, joten tarvisin ohjeita siihen että miten saada nopeasti, tilapäisesti ennen punnitusta, paino alimmilleen? Esim. nesteen poisto vinkit,,,yms. Toki jatkan vielä normaalia diettiäni. Liikuntaa ja vähäkalorinen, vähä hiilihydraattinen ruokavalio. Olen kiitollinen vinkeistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
EIku saunaan 3-7 tuntia ennen punnitusta ja teet siellä kaiken näköstä joka on "raskasta" perus vatsalihakset. Sit itse olen kokeillu tota varjonyrkkeilyä (en saunassa) Mutta kyllä silläkin saa hien pintaan ja eiku lämpimät vaatteet vielä päälle nii kyl nesteet poistuu :)

Viimeset kolme päivää ei yhtään natriumia missään muodossa (ruoassakaan ei saa olla yhtään, katso tarkkaan mitä syöt). Tiputtele juodun nesteen määrää ekana päivänä puoltoista litraa, tokana litra ja päivää ennen juot puoli-litra. illalla ehkä viinashotti ja päivän mittaan paljon c-vitamiinia ja b-vitamiinia (molemmat poistaa nestettä). Vikan päivän aamuna et syö etkä juo ennen punnitusta mitään. ei myöskään mitään nestepitoista ruokailua koko aikana. Kyllä pitäisi pystyä ottamaan kolme kiloa vielä kohtuu kuivasta kropasta pois tolleen.

Vihoviimenen temppu on ottaa vaikka verta puoli litraa pois jos tuntuu että menee tiukille :D (ÄLÄ KOKEILE!)

Mainittakoon vielä metalax tai peräruiske. Edellisenä illalla kunnon satsi laksatiivia niin tulee suolestakin aika paljon ulos.

Normipaskallakin paino tippuu helposti toista kiloa, joten kunnon suolihuuhtelu takaa voiton! :hyvä:

Just toi linkki minkä konsales laitto on kova! mut toi vaa todella kovakuntosille kavereille, että ei kannata rupee samaa vääntää, koska jos ei oo niin kovassa kunnossa tulee äkkii nestehukka ja rupee heikottaa ja on pakko juoda nestettä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom