Lopetitko RÖÖKAAMISEN!!!???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
Viikko savutonta elämää takana ja kyllä kannatti!!

Päivä päivältä olo on pirteempi, reeni kulkee paremmin ja päänsäryt on taaksejäänyttä elämää, kuin Eldankajärvikin..

Nikkispurkkaa koitin viikonloppuna, kun tuli radalle lähettyy, mut maistu ja tuntu lähinnä paskalle. Mut ei taatusti tehny mieli sauhuja!!!:urjo:

Kokemuksia samasta??..oliko lopettaminen helppoa, kaduttaako, oletko sortunut ja mitkä tilanteet savuttomuuden kannalta vaikeimpia...

Pakko suositella kaikille tervakeuhkoille raikasta elämää..ja se filtterien yskiminen keuhkoista, se se vasta mukavaa on.. :piis:

PS: viikon jälkeen säästöä tommoset 30 euroa..
(toppa siis män päivässä):kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:thumbs: Hienoa!
Nyt on tullut uusi tbl mallinen lääkitys tuon lopettamisen tueksi,kaveri kokeilee,jos toimii niin jospa sitä sitten...

Lopetin polttamisen ja ei kaduta kehon puolesta yhtään.
Itse polttamisen tapa taas haikuilee.

Nikotiini purkkaa söin jokusen kuukauden ja hyvin auttoi.
aski meni päivässä ja loppuaikoina se ISO aski.

kaikkein paras lopettamisessa on se, että ei haise enään paskalle. Senkin huomaa vasta jälkeenpäin.

Nykyään polttelen vielä alkoholin seurana, mutta muuten loppui sauhuttelu joulukuussa.
Oli yllättävän helppoa ja treenit kulkee paremmin! :)

Hieno homma että joillakin on TOSIAAN ASETTA lopettaa :kippis1:

Lopetin tupakoinnin 12 vuotta sitten eikä päivääkään ole kaduttanut, en edes humalassa ole röökiä suuhuni laittanut lopettamisen jälkeen. 10 vuoden tupakoinnin lopettaminen onnistui nikotiini purukumin ansiosta.En viitsi lukijoita pitkästyttää kertomalla lopettamisen hyvistä puolista :)

Polttaminen on homoa. Hasselhoffkaan ei polta.

Originally posted by tonika
Kokemuksia samasta??..oliko lopettaminen helppoa, kaduttaako, oletko sortunut ja mitkä tilanteet savuttomuuden kannalta vaikeimpia...

Helposti loppui aikoinaan, joku about 8 vuotta sitten päivittäinen sauhuttelu. Nicorettea ostin lopettaessa askin, mutta heitin roskiin, kun purkka oli niin karmean kitkerää että meinasi laatta lentää. Vieroitusoireita en varsinaisesti huomannut, enemmänkin oli sitä röökipaikalla seisoskelua ja paskanjauhantaa ikävä.

Satunnaisesti soppareissuilla on tullut vieläkin sorruttua askin ostoon. Pitäisi pitää juomat vähän pienemmissä määrissä niin säilyisi itsekontrollikin paremmin - monen muunkin asian suhteen.

Huomaa kyllä heti seuraavan viikon varsinkin aerobisissa treeneissä jos on edellisenä lauantaina kiskonut askin norttia ketjussa keuhkoon.

Originally posted by Natupelle
Polttaminen on homoa. Hasselhoffkaan ei polta.

mistä muuten tiedät ettei :david: polta..:D
joo leikki leikkinä..tosiaan tupakointi on tyhmää ei siitä mihinkään pääse..:down:

maraskuussa tulee vuosi ilman tupakkaa ja nuuskaa,eka
eka kuukausi oli helvettiä,nicoretteä meni reilusti mut kyllä
se siitä helpotti.

nyt on mukava jun aamulla herää niin on eri virkku olo...:kippis1:

Polttelin muutamia vuosia sitten 2 isoa askia päivässä monen vuoden ajan ja kunto alkoi rapistua niin paljon että pakkohan tuo oli lopettaa. Itselläni sujui lopetus suht.helposti. Jos poltan niin on poltettava paljon eli en pysty "vähentämään" tupakan määrää enkä ole kenenkään kohdalla vielä nähnyt tuon vähentämisen toimivan. kerralla se on lopetettava!

Jeah!

Itekkin lopetin kolmisen vuotta sitten, sitä ennen 3 vuotta iso aski punaista marlboroa päivässä. Kenties paras päätös minkä koskaan oon tehny..

Mun mielestä tää kännissä polttaminen mitä monet harrastaa on vähän outo juttu.. Eikö se oo vähän itelleen valehtelemista?? Miksei voi lopettaa kokonaan jos kerran lopettaa? Ei mulla edes tee mieli enää kännissäkään kun on päässy kokonaan irti koko paskasta.

Toki jokainen tehköön niinku tahtoo :thumbs:

vittu kai sitä munkin pitää yrittää lopettaa...sain niin kovat fiilarit tästä threadista:worship:

Originally posted by tenu
vittu kai sitä munkin pitää yrittää lopettaa...sain niin kovat fiilarit tästä threadista:worship:

edit:niin tosiaan alotin 11w polttamisen...eli 8 vuotta on tullut tupruteltua

Originally posted by metalman
Mun mielestä tää kännissä polttaminen mitä monet harrastaa on vähän outo juttu.. Eikö se oo vähän itelleen valehtelemista?? Miksei voi lopettaa kokonaan jos kerran lopettaa? Ei mulla edes tee mieli enää kännissäkään kun on päässy kokonaan irti koko paskasta.

Toki jokainen tehköön niinku tahtoo :thumbs:

Itse poltan kännissä ja välillä muutenkin. Viimeisen 3 vuoden aikana on tullut ostettua vain 2 pikkutoppaa röökiä, koska yleensä on tullut poltettua vain jos joku on tarjonnut tupakkaa.

Minä en ainakaan valehtele itselleni. En edes halua lopettaa röökinpolttoa kokonaan, koska jos poltan pari kertaa kuukaudessa muutaman tupakin niin ei se terveyteen paljoa vaikuta, eikä rahaakaan kauheasti kulu. Mutta en todellakaan voi edes kuvitella, että alkaisin taas joskus polttaa säännöllisesti, siinä ei ole mitään järkeä.

Tosta kännissä polttamisesta..

Mun oma tulikokeeni tosiaan oli viime viikonloppuna, kun dokailee eksyin.
Parin ekan keijon aikana oli kieltämättä sellanen fiilis, et jos polttaisin, niin sytyttäisin nyt..
Loppuillasta huomasin, et ei sitä röökii ainakaan nikotiinin takia ois tehny mieli, sitä kun sai passiivisesti aivan kylliksi!!:urjo:

Ja mitä enemmän näin ja kuulin ihmisten rykivän keuhkopussejaan pellolle rööki suussa, sitä parempi fiilis ja jopa ehkä pieni yllemmyyden tunne mulla oli.

Aamulla röökitön dokaus sit palkittiin.. Suht samat määrät alkomaholii, kun muulloinkin, mut ei läheskään niin paskaa oloa ja se kuuluisan ihana hedari uupu totaalisesti!!!:D

Mä olen tällä hetkellä helevetin ylpee itestäni ja oon todella sitä mieltä, et tää oli mun elämän yx suurimpia ja parhaimpia päätöksiä. Se kuin helppoo tää oli muutaman vuoden sauhuttelun jälkeeen, yllätti paljon, mut loppujen lopuksi ryhtiä puseroon ja asennettahan se vaan vaatii!!!

Niin..ja jos nikkikset yllättää, niin mä oon todennu hyväks lähtee pienelle hikilenkille! Ei vois vähempää kiinnostaa henkoset sen jälkeen!!

SUOSITTELEN!!!:thumbs:

Niin tuosta alkoholin seuraksi tupruttelusta.

Mä tein itselleni alusta asti selväksi, että sallin itselleni sauhuttelun alkoholin kanssa. Se nyt vaan on niin miellyttävä nautinto!
Aika ylpeä olen itsestäni, että olen sen saanut myös niin pidettyä. Vaikka olisi puol askia jäljellä seuraavana aamuna, en ole polttanut vaan tupakat ovat odottaneet seuraaviin juominkeihin.

Eli mielestäni en valehtele itselleni ollenkaan! :piis:

9 vuotta tuli körssiteltyä. Noin aski meni päivässä. 2 vuoteen en ole enää körssitellyt. Nikotiinilaastareita, tai purkkaa en käyttänyt ja miksi pitäisi, jos haluaa nikotiiniriippuvuudesta eroon. No toisilla tietysti kynnys ja riippuvuus korkeampi. Itsellä tupakointi vain jäi kokonaan pois. Ehkä paras motivaantionlähde lopettamiselle oli baarireissujen jälkeiset aamut ja päänsäryt, kun ravintelissa tuli vedettyä 1.5 askia ja aamuheräämiset oli sen mukaiset. Todella hyvä vieroituskeino lopettamiselle, kun muistelee niitä hedareita ja saatanallisen tunkkasta oloa henkityselimissä.
Tupakointi on perseestä ja sitä saatanan savua en enää keuhkoihini vedä. Myöskin ravintelit, joissa on hirveä krääsä ja ilmastointi on ihan säkkipillistä, pitäisi kikpannata lailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom