Temppu sanoi:Olisiko parempi että siellä edelleen esim. kidutettaisiin jalkapalloilijoita kun häviävät kansainvälisiä pelejä?
Minun mielestäni olisi. Minun mielestäni olisi hyvä, jos jalkapalloilijoita kidutettaisiin aivan yleismaailmallisesti, koska ne ovat helvetin tyhmää väkeä. Vähän niinkuin amerikkalaiset. Amerikkalaisethan rakastavat joukkueurheilua.
Temppu sanoi:Mitäköhän niillä räjäyttelijöillä siellä oli ennen jenkkejä? Ehkäpä rahaa ja valtaa, Ferrareita autotallit täynnä? Ehkäpä pyrkivät siihen että saisivat takaisin kaiken mitä niillä oli?
Mä en nyt yhtään tiedä, että ketkä kaikki siellä Irakissa niitä pommeja räjäyttelee, etkä tiedä sinäkään. Eri tilanteissa ja eri maissa samoista jätkistä on käytetty nimityksiä sissi, metsäveli, isänmaan sankari, vastarintamies, jne.
Kun ulkomaille paenneita irakilaispoliitikkoja (eli potentiaalisia uusia johtajia) haastateltiin ennen Saddamin kaatamista, he kaikki totesivat, että "hieno juttu jos USA käy kaatamassa Saddamin, mutta vielä hienompi jos USA ymmärtää poistua maasta välittömästi sen jälkeen". Näin totesivat siis äijät, jotka olivat lähteneet omasta maastaan Saddamia karkuun. Voipi olla, että joku heistäkin on nyt pommeja heittelemässä.
Temppu sanoi:Jos siellä kerran ollaan niin tyhmiä matikassakin, niin miksi hyvinvointi siellä on niin paljon korkeammalla kuin Venäjällä tällähetkellä? Maathan lähtivät sodanjälkeen samoilta viivoilta.
Tämä oli kyllä hyvä!!!1! iso-erno jo tuossa kerkisikin onnittelemaan, mutta minunkin oli pakko kuitata. ;)
Mutta kyllähän vanha kunnon Neuvostoliitto siitä huolimatta hetkellisesti oli joissakin asioissa jopa johdossa. Avaruuskoira Laikan muistolle! :kippis1: