Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle taas tämä vip-maksu on ollut lähes hyödytön, joten en aio siihen enään osallistua. Maksu on varmasti hyödyllinen niille, jotka asuvat pääkaupunkiseudulla.
Olisin varmasti kokeillut jopa pakkiksen tuotteita, jos vip-alennus koskettaisi myös tilaajia. Silloin hinnat oisivat laskeneet jo siedettävälle tasolle. Tällöin jäsenyydestä olisi ollut jotain todellista hyötyä.
Nuo ylimääräiset vip-osiot ei tuoneet minulle tarvittavaa lisäarvoa.
Sama homma, jos ja vain jos alennukset koskisi nettitilauksia =)Itekin tilaisin vipit, jos allenukset oisivat netissä myös. Ja tuo yli 200€ ilman postikuluja on liikaa mulle.
Minulle taas tämä vip-maksu on ollut lähes hyödytön, joten en aio siihen enään osallistua. Maksu on varmasti hyödyllinen niille, jotka asuvat pääkaupunkiseudulla.
Olisin varmasti kokeillut jopa pakkiksen tuotteita, jos vip-alennus koskettaisi myös tilaajia. Silloin hinnat oisivat laskeneet jo siedettävälle tasolle. Tällöin jäsenyydestä olisi ollut jotain todellista hyötyä.
Nuo ylimääräiset vip-osiot ei tuoneet minulle tarvittavaa lisäarvoa.
No eipä ole minullekaan ollut vippeydestäni mitään konkreettista hyötyä, mutta kyllä aion vastaisuudessakin vip-maksut maksaa, ihan vaan kannatuksen vuoksi. Mike (ja muutkin) tekevät hyvää työtä palstan kanssa, ainoa palsta tää on, mitä olen viittinyt useampia vuosia seurata.
Ei vip-jäsenyyttä ole kaupan takia perustettu, nyt siinä ollaan metsässä jos näin luullaan. Vipit ovat osa yhteisöä ja sen merkitys pienenisi jos vipiksi liityttäisiin vain jonkun alennuksen perässä.
Tämä on niitä varten, jotka oikeasti haluvat vipiksi ja sitäkautta tukea palstaa.
No onneksi osalla ihmisistä on halu tukea tätä ja käyttää vip-jäsenyyden etuja, vaikka ne olisivatkin jotenkin mukamas pääkaupunkiseutuun sidoksissa. Oikeastihan kaupan etu on vain yksi etu muiden joukossa ja muut edut eivät ole pääkaupunkikeskeisiä.Kaunis ajatus, mutta minulle kuluttajana kyse on ihan periaatteesta. Rahalle pitää saada vastinetta vaikka olisi kuinka pienestä rahasta kiinni. Minusta nuo vip-alennukset ym. vastikkeet palvelevat paremmin sellaisia, jotka asuvat etelä-suomessa. Jos taas haluan antaa rahaa hyväntekeväisyyteen, niin sille löytyy varmasti parempiakin kohteita kuin pakkiksen sivut.
No onneksi osalla ihmisistä on halu tukea tätä ja käyttää vip-jäsenyyden etuja, vaikka ne olisivatkin jotenkin mukamas pääkaupunkiseutuun sidoksissa. Oikeastihan kaupan etu on vain yksi etu muiden joukossa ja muut edut eivät ole pääkaupunkikeskeisiä.
Mutta so not, vippijärjestelmä on mahdollistanut sisällöntuoton ja voit sinäkin Maso tyytyväisenä katsoa kisakuvia ja haastatteluja ihan ilman vip jäsenyyttäkin. Voit myös käyttää Pakkotoistoa ilman tuota 10€ vuosimaksua. Ajattele positiivisesti vaikka et vippi olisikaan. :kippis1:
Ajattelin tuota ihan päinvastoin kun liityin vipiksi. Olin juurin pudottanut painoa kymmenisen kiloa palstalta löytyneen tiedon ansiosta ja liityin just sen takia. Kymppi on sellainen summa mitä voi heittää ihan tippinä; ei sillä tarvitse saada mitään.Kaunis ajatus, mutta minulle kuluttajana kyse on ihan periaatteesta. Rahalle pitää saada vastinetta vaikka olisi kuinka pienestä rahasta kiinni. Minusta nuo vip-alennukset ym. vastikkeet palvelevat paremmin sellaisia, jotka asuvat etelä-suomessa. Jos taas haluan antaa rahaa hyväntekeväisyyteen, niin sille löytyy varmasti parempiakin kohteita kuin pakkiksen sivut.