LOL! Vip-maksut.

Elviksellä ilmeisesti perse repeää vippi-maksusta, joka on kuitenkin huikeat alle 3 senttiä päivässä :david:.

Kai se perse nyt repeää, jos ei oo ollu ku kolme päivää töissä elämänsä aikana. Ja nekin rahat vaihtanu ihqu-rahaksi, ei kai niitä vippimaksuja sillä maksuja sillä makseta.
Pakollinen vittuilu:
(Epäilen että feikki-elvis on kasvissyöjä) :kuvia:

Mutta, siltikään, en kannata vip-maksuja, ne antaa pakkiksesta niin amatöörimäisen kuvan.
Et oo tosissas? Ettet nyt olis ihan vaan kateellinen kun joku on saanut jotain työllään aikaan ja saa siitä vielä vastineeksi rahaakin? No joo, onhan se väärin ja ihan kauheeta. :rolleyes:

EI V*TTU MIKÄ JÄTKÄ. :eek: feikki-elvis, mä en nyt tiedä mitä mä voisin sanoa, mutta mä todellakin ihmettelen miten sä voit elää ittes kanssa. Tolla asenteella ei kannata ihmetellä jos tuntuu siltä ettet saa osakses muuta ku halveksuntaa, se kun on ainoa asia minkä sä ansaitset. :piis:

ilmielävä; mä taas epäilen että tota feikki-elvistä lähinnä v*tuttaa kun sen faija saa enempi ku se ite...

Feikki-elvis sun nimimerkkis on jo nii FEIKKI että oot feikki koko saatanan jätkä jos suoraan sanotaan!!! Voi juma***ta että voit olla pelle tyyppi et kehtaat vielä alkaa haukkuu toisen omaa työtä jonka on rakentanu...
Ja toiseks sulla ei ole tulevaisuutta muuta kun valittaa ja valittaa, btw on varmaan mukava elää jollai parillasadalla eurolla kuukaus... mutta älä vaan mee töihin sillä siellähän ne nauraa tollasen pellen ulos ja sähän saatat rasittaa ittees!
Kolmanneks et kuulu koko tälle foorumille saati ees elämään maailmassa jossa on sananvapaus!

Toi 10 eunua on pieni summa, jos kaupassa käy edes pari kertaa vuodessa. Palkkarit ja patukat kun ostaa, niin kyllä on melkein 10 eunua tullut jo takaisin tolla 10% alennuksella :)
Mutta jos tota kaupan alennusta ei saisi, en todellakaan maksaisi, että saan lukea jotain tanan nettifoorumia.

Feikki-elvis sun nimimerkkis on jo nii FEIKKI että oot feikki koko saatanan jätkä jos suoraan sanotaan!!! Voi juma***ta että voit olla pelle tyyppi et kehtaat vielä alkaa haukkuu toisen omaa työtä jonka on rakentanu...
Ja toiseks sulla ei ole tulevaisuutta muuta kun valittaa ja valittaa, btw on varmaan mukava elää jollai parillasadalla eurolla kuukaus... mutta älä vaan mee töihin sillä siellähän ne nauraa tollasen pellen ulos ja sähän saatat rasittaa ittees!
Kolmanneks et kuulu koko tälle foorumille saati ees elämään maailmassa jossa on sananvapaus!

Kiitos Trueman aamun hyvistä nauruista, samanlaista tuubee kirjoitat kuin feikki-stara-elvis :thumbs:

Mut nyt ihmetyttää et mihin Feikki-Elvis katosi. Ois hauska "kuulla" asianomaisen kommentit tähän väliin..

Ei kyllä kiinnosta pätkääkään feikkielviksen mielipiteet, selkeästi tarkoitus hakea tosissaan vastaavien kommenteista jotain sairasta mielihyvää.
Mutta vip-maksusta sen verran, että vaikkei ottaisi edes lisäetuuksia huomioon niin näyttääpä se henkkoht pieni summa mahdollistavan ja motivoivan Mikeä tarjoamaan kaikenlaista uutta palvelua ja viihdettä palstalaisille. Yleensä vain on niin, että kun vähänkin ottaa maksua, niin normaalin rehellisen ihmisen se pistää yrittämään ja venymään aina enemmän... ei niinkään maksun suuruus vaan että on yleensäkin maksettu, joku psyköloginen juttu:whip:
Ja lisäksi vip-puolella vaikuttaisi tyyli olevan vielä yleistä puoltakin asiallisempi :rock:

Voi olla F-E:n aika vaikee enää puhdistaa nimeään täällä. Jos se ei oo provotrolli niin suosittelen että kelaat eka viikon ennenkuin postaat tänne mitään, että kannattaako sitä kuitenkaan postata. Mikset voi pysyä pois pakkikselta? Vai ootko sä sellanen jätkä joka menee anssi kelan keikalle huutamaan "vittu mitä paskaa, soittakaa paranoid".

btw, 2 massblast-purkkia vuodessa=vip maksu takaisin, ja ton verran nyt menee näppiksen hakkaamisesta palautteluun.

Jos jättäisi feikki-elviksen persoonallisuuden ruotimisen sikseen, ja keskittyisi itse kysymykseen, niin minun olisi sanottava, että harvaan yhtä hyvään juttuun olen 10 € käyttänyt. Erinomaista vastinetta rahalle.

Semmosta, mietitäänpäs mitä 10€ saa, sillähän saa vaikka 7 litraa bensaa, baarissa kaksi drinkkiä tai vaihtoehtoisesti kaupasta hyvällä tuurilla bissee yhen mäyräkoiran verran. Mikään noista ei vaan kestä vuotta. Että noistahan sitä voisi vaikka tinkiä sen 10€ verran, jos olisi fiksu. Elämä on valintoja täynnä, kaiken muun hankitaan mastercard jne. :rolleyes:

Kaks isoo askia röökiä, ja se terva pysyy varmasti keuhkoissa yli vuoden.

Kateus. En usko että elvistä vituttaa se 10e kertamaksu, vaan ne kaikki yhteenlasketut vippirahat mitkä joku korjaa taskuunsa. Muttakun ei sitten ymmärretä että nekin rahat menevät yhteiseen hyvään ja takaisin tänne palstalle.

Köyhät kyykkyyn. Jos 10€ tuntuu ylivoimaiselta, niin jättää sen yhden mäyräkoiran ostamatta ja sulla on vuoden verran taas validia aikaa vaikka kattella noita punttimimmien kuvia ;)

Toi kybä ei todellakaan ole mikään paha hinta. Sen pystyy maksamaan jopa työttömät, jos niillä on kerran varaa nettimaksut maksaa. Vaikka kyllähän töitä jokaisen itseäänkunnioittavan kansalaisen tulisi tehdä. Ärsyttää sellaiset kitisijät jotka valittaa kun mihinkään ei ole varaa. Kuten Riku Rantala Madventuresissa totesi "Elämä on valintoja täynnä, niitä saa ja pitää tehdä". (mutta omista valinnoista ei tule valittaa)

Kateus. En usko että elvistä vituttaa se 10e kertamaksu, vaan ne kaikki yhteenlasketut vippirahat mitkä joku korjaa taskuunsa. Muttakun ei sitten ymmärretä että nekin rahat menevät yhteiseen hyvään ja takaisin tänne palstalle.

Näin se varmaan on. Ja ottakaa myös huomioon, että kukaan ei anna sitä letkua ilmaiseksi mikä tarvitaan tänkokoisen foorumin pyörittämiseen. Erilaiset kuvat latailuineen vie kaistaa ihan saatanasti.

Kerro lisää... :thumbs:

Ja yks tyhmä kysymys, saako jonku vippi kortin tjsp jota sit heilutellaa kaupalla jotta sais ne alennukset vai mites se toimii? o_0
Vippejä on niin kovasti, etten ole mitään korttia kehittänyt, siitä tulisi mellevä summa maksettavaksi. 10 eurossa on kuitenkin jo alv mukana, eli jos tuosta vielä maksettaisiin muovikortin kustannukset, niin koko homma menisi persiilleen. Olemme kaupalla toimineet niin, että vipit sanovat nimimerkkinsä ja thats it.

Lol! Jotain kertoo se että tällähetkellä tämän threadin views on 7 ja posts 6 :D. Ymmärrän hyvin jos ensimmäinen reaktio on puolustus-linjalle lähtö, mutta antakaa tämän ajatuksen muhia pääkopissanne pari päivää...Jos kerran noista vip-maksuista ei ole mitään taloudellista hyötyä, niin miksi niitä sitten yhä pidetään voimassa? Kyllä pakkiksen ydinjäsenet voivat perustaa ihan omakin kanavan ja kutsua sinne ihan ketä itse haluavat, ei se siitä kiinni ole.

:offtopic: Meinaatko että forum-softa päivittää reaaliajassa nuo viewsit, vai oisko niin että ne päivittyy tietyin väliajoin.

Asiaan. Mä maksan mieluusti tuon 10 euroa jo ircin takia. Sielä käytettyyn aikaan nähden tuntihinta on aika edullinen :D

Back
Ylös Bottom