LOL! Vip-maksut.

Minkä ihmeen takia pakkiksella pitäisi yleensäkään olla mitään galleriaa? kun vielä viimeksi kun tarkistin niin tää oli keskustelupalsta, eikä mikään irkgalleria. Onko sulla ollu tapana käydä kotipizzoissa valittamassa kun ne ei myy makkaraperunoita? sama logiikka pätee nimittäin.

Feikki-elvis, älä ota ihan noin hyökkäävää kantaa ennenkuin olet varmistanut, että hyökkäyksesi on vedenpitävä. Tuosta paistaa kyllä helvetinmoinen itku läpi, että olet niin pihi, ettet viitsi 10 € maksaa.

Juuri tuollaiset kaverit on syytä pitääkkin poissa kuvagalleria osiolta, joilla on tollanen asenne.

Perkele.

Siinä sulle kuva, nauti siitä:

http://www.pakkotoisto.com/galleria/showphoto.php?photo=466&nocache=1

No, minä esim olen ollut vippi aina. Ja alussa se meni juuri siihen tarkoitukseen että pystyttiin rahoittamaan palstan toimintaa. Kuitenkin vietän paljon aikaa näitä lukiessa ja teen sen mieluiten niin että palsta toimii jouheasti. Ja siihen tarkoitukseen maksoin mielelläni, ihan tuen vuoksi, vip-edut oli vaan lisä maksun vastineeksi. Myönnän että joskus olen ajatellut nykyistä tarvetta, (ehkä sen takia että kuvio Oy vastaan foorumi on ollut hieman epäselvä) mutta edelleenkin jos ja kun sitä käytetään palstan kehitykseen, niin maksanen mielelläni.

edit: Niin ja nykyään nuo vip-edut on varsin hyvät. Vaikken itse pahemmin niitä käytäkään, paitsi että luen koko foorumia.

No hohhoi.. Ihan hyvä vaan jos toi "karmea" 10€ vuosimaksu pitää näitä tonttuja vippiosiolta poissa. :D

Ei millään pahalla, mut ihme valitusta. Kannattais vissiin seurata palstaa ennenkun vinkuu jostain avoimista gallerioista tai niiden puutteesta. Tosi hyvin täällä mielestäni ilmoitellaan muutoksista palstan sisällöstä ja uudistuksista yleensäkin tiedotetaan, kun vaan seuraa.

Kaikki ei taida käsittää, että ei tää touhu todellakaan ilmaista ole tuottaa. Itse olen ainakin tyytyväinen siihen mitä palstalta saan vastineeksi rahoilleni (nyt puhutaan siitä 10€) ja suurimman osan kuitenkin ihan ilmaiseksi. Ei tulisi mieleen alkaa itkemään tuosta vippimaksusta. Ei oo kenenkään sitä pakko maksaa jos se on narettavaa "joidenkin kuvagallerioiden yms. vuoksi". Onneksi tämä ei ole ainut syy ainakaan omaan "VIPpiyteeni".

Tulipas pitkä avautuminen, vaikka ei varmaan olis pitänyt sanoa mitään.

Minä omistan yksityisesti tämän forumin softineen päivineen. Mike´s media hoitaa tuon vippihässäkän ja mainosmaksut. Oy on vain kauppa.

Tämä on mulle täysipäiväistä duunia, yli 12 tuntia läpi vuoden joka ikinen päivä. Amatöörimäiseksi en tätä sanoisi, tai sitten jos on, niin kumma kyllä tämä on Suomen suurin alalla ja täysin verrattavissa mihin tahansa muuhun kotimaiseen forumiin. Skandinavian mittakaavassa alalla myös suurin ja täysin verrattavissa muihin forumeihin koon puolesta.

Vip-maksut ovat mahdollistaneet sisällöntuottoa ja nostaneet sen uudelle tasolle. Varsin suosituiksi tulleet kuvat tulevat jatkumaan ja kisoja kuvataan edelleen myös ulkomailla.

Aika agressiivinen suomi24 tasoinen lähestyminen elviksellä on tätä kohtaan.

Kerrotko elvis, miten itse hoitaisit asian jos tämä olisi sinun kokopäiväinen työsi millä saat leivän pöytään?

Ei nyt luulisi, että 10€ ketään kaataa. Varsinkin kun ottaa huomioon, että sillä saa nyt jotain muutakin kuin pari kuvagalleria, mm. mahdollisuuden kysyä neuvoja liikunta/ravitsemus-alan asiantuntijoilta tai varatuomarilta.

On tuo kehitys ollut melkoista siitä lähtien kun itse joskus vuonna 2002 eksyin vilkaisemaan Roinafoorumia.... ei tainnut tosin olla VIP-maksuja, muttei kai ihan tätä tasoakaan... :D

Korottakaa nyt perkele sitä VIP-maksua, onpa hienoa maksaa joku onneton 10€/vuosi. Olis paljon reteempi meininki maksaa siitä 100€/vuosi! :rock:

Kato vaan niinpäs onkin. Mietinkin että miksei näin hyvää ideaa ole hyödynnetty. Mutta miksiköhän tämmöinen 4 vuotta täällä 1-2 kertaa viikossa käyvä jäsen ei tiennyt moisesta yhtään mitään? En varmasti ole ainut. Olisikohan syynä se että sille ei ole linkkiä, tai mitään muutakaan tietä mistä sinne pääsee pakkotoiston sivuilta? Ainut galleria minkä minä näen on tuo vip-jäsenten kuvat ja punttimimmien kuvat. Ei mielestäni parhaalla tavalla hoidettu tuo homma.

Mutta, siltikään, en kannata vip-maksuja, ne antaa pakkiksesta niin amatöörimäisen kuvan.

etsi joku forumi joka täyttää sun vaatimukset. Jos nyt joku helvetin V.I.P maksu hiertää noin kovasti niin unoha koko pakkis ja Get ower it.

Mutta, siltikään, en kannata vip-maksuja, ne antaa pakkiksesta niin amatöörimäisen kuvan.

Arvaa vituttaako mua kun tilasin Tekniikan Maailman kotiin vuodeksi ja ne perkeleen amatöörit kehtas vielä laskuttaa mua siitä. Pitäs nyt ilmaseks saada se laatikkoon prkl. :david:

10€ on pikkusumma ja jos ei jostain ideologisesta syystä sitä halua maksaa niin kukaan ei pakota ja 95% sisällöstä on kuitenkin ilmasta.

edit. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1113165#post1113165

Lafferilta pointti mitä komppaan. Forumi on siis pääsääntöisesti ilmainen, mitään elintärkeää infoa ei vip-osiolla ole, siellä on vain lisäarvopalveluita, jotka sitten maksaa tuon nimellisen summan. Jos joku aamu koko paska olisi maksullinen, niin sitten ymmärtäisin kitinän. Mutta nyt ei mene kaaliin, tosin tajusin juuri miksi Elvis ketjun avasi.

Olen huomannut, että jotkut ihmiset vittuilevat vain vittuilemisen ilosta, siitä tässä kyse on.

No voi lollero tota feikki-elviksen postia: Työnteko perseestä, haenpa varhais-eläkkeelle. Perkele antakaan Pakkis mulle, niin alan hoitaa sitä. Ei tartte tehdä mitään, ku kerätä ihkusälärahoja.

Pakkiskaupasta kun saa VIP alennuksen, ei välttämättä muualta niin halvalla samoja tuotteita saa. Ehkä se VIP-maksu on ihan kannattava pieni sijoitus. Jos olisit ollut töissä kolmea päivää kauemmin et varmaan jaksasisi jauhaa tuollaista...

Suositut

Back
Ylös Bottom