LOL! Vip-maksut.

Toi 10 euroo vuodessa ihan ihan NAURETTAVA. Mä maksaisin vaikka 20e itkemättä. Odottelen muna pystyssä miken viestiä "vipit loppuu viikon päästä" ,että pääsen kiikuttamaan rahani Mike-sedälle. Hankkika ny elämä :rolleyes:

Nyt kun sanoin tämän, niin olen ihan varma että joku Zannaz tulee sanomaan että "plaa plaa haista paska".
JYMYLOL!11

Asiaan: Pakkis on antanut meikäläiselle paljon. Vaikkei noi kisakuvat kiinnosta juurikaan, niin tuen mielelläni vähistä varoista sen vähäisen 10e. Koen kuitenkin tämän vip-maksun jo itsessään fiksuna kaupankäyntinä, koska saan kaupasta sen -10%.

Ihan mielenkiinnosta...monta maksullista forumia Suomessa on? Eikä nuo alennukset kauheena auta jos ei ikinä osta storesta mitään. Muutenkin nämä Pakkiksen rahalliset edut tulee vaan jos ostaa jotain (eli keskittää ostoksensa) Pakkikselta tai siellä mainostavalta yritykseltä. Eli pieni piiri pyörii ja taataan tällaisella keskitetyllä "kanta-asiakas" systeemillä suurempi kassavirta itselle ja kavereille.

Mutta itselleni, ja veikkaan, että suurimmalle osalle vipeistä, näillä reaalisilla raha eduilla ei ole suurtakaan merkitystä. Täällä on kaikkea muuta jännää (esim. Hulkin jutut, joiden arvoa ei voi markoissa mitata!:haart: ). Ja, kun miettii oikein pitkäään ja hartaasti, niin tuo kymppi jöörani todellakin hukkuu helpommin paljon paljon turhimpiin asioihin.

Oon kans samaa mieltä siitä, että taitaa jotain ketuttaa ku kyllähän siitä ihan kivat hillot saa, kun kerää ton kympin kolehdin monelta monelta vipiltä. Mutta saa siihen tehdä ihan homona hommiakin, että pistää alkuun ja pyöriin tällaisen koneiston, kun Pakkotoisto.

Kymppi ei oo paha siitä, että saa naureskella noita salkkareitten juttuja.

Lisäksi vippeyden maksullisuus tekee kuvagalleriasta vähän turvallisemman paikan laittaa kuvia... Kuitenkin Mikellä on jossain ylhäällä kaikkien vippien oikeat henkilötiedot jne. Eipä tule niin herkästi väärinkäytöksiä.

Eihän tuo maksu ole edes pakollinen. Esim. saliarvostelulla voi tienata vuoden vipit (asiallisen arvostelun tekoon menee tosin kauemmin kuin em. betonitehtaalla kympin tienatessa). :piis:

Pitäis aina muistaa näiden marakattien kohdalla että....

troll-web.jpg

vaan

istockphoto_116441_lock.jpg

Jos Feikki-Elviksellä on se aika...

kuukautiskivut.jpg

Kyllä mun suhtautuminen tollasiin tyyppeihin on ihan se, että on totaalista yhteiskunnan paskasakkia. Lopettaa työnteko, elää sossun rahoilla, maleksia ja vittuilla joka asiasta on kyllä niin sikamainen teko, että ei mitään järkeä. Tietenkin eri asia, että jos on työkyvytön niin sen vielä ymmärtäisi, mutta nuori ja muutenkin terve, eikä viitsi edes yrittää :wall: . Jopa kehitysvammaiset tekevät, tai ainakin yrittävät tehdä työtä.
Kannattaa muuten kattoa, missä piireissä alkaa vittuilemaan ja puhumaan tollasta, meinaa kaikilla ei välttämättä ole yhtä pitkä pinna ja voi tuntua omat puheet naamassa seuraavat pari viikkoa.

Itse en vielä ole VIP, mutta sekin puoli tulee korjaantumaan lähiakoina, kyllä pakkotoisto tarjoaa hemmetin hyvät edut suhteutettuna 10€ vuosimaksuun.

Saako verkkokaupastakin vipit -10% vai koskeeko tämä vain myymälää?

Back
Ylös Bottom