[***Loistavaa Palvelua***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Komppaan mister Cooperia tossa itiksen Veikon Koneessa. Oisin ostanu kalliin digiboksin mut myyjä sano et kannattaa päivittää vanha, näytti miten se tehään ja ois saanu ilmatteeks päivittää sen sielläkin. Kyllä seuraavaks kun pitää jotain tekniikkaa ostaa suuntaan nokan sinne.
Eli myyjä sai pelattua tilanteen siten, ettei tarvinnut myydä yhtään mitään ja kaupanpäällisiksi tarjoutu tekemään vielä töitä puolestasi?! :david: Palvelua kyllä tuo jälkimmäinen parhaimmillaan, mutta eikös myyjän pitäisi lähtökohtaisesti myydä vähintään sitä mitä asiakas on tullut ostamaan? Olisi sitten vaikka päivittänyt sen uuden ja kalliin digipoksin kaupanpäällisinä ja näin sekä Veikko, että asiakas olisivat olleet äärimmäisen tyytyväisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komppaan mister Cooperia tossa itiksen Veikon Koneessa. Oisin ostanu kalliin digiboksin mut myyjä sano et kannattaa päivittää vanha, näytti miten se tehään ja ois saanu ilmatteeks päivittää sen sielläkin. Kyllä seuraavaks kun pitää jotain tekniikkaa ostaa suuntaan nokan sinne.

Eli myyjä sai pelattua tilanteen siten, ettei tarvinnut myydä yhtään mitään ja kaupanpäällisiksi tarjoutu tekemään vielä töitä puolestasi?! :david: Palvelua kyllä tuo jälkimmäinen parhaimmillaan, mutta eikös myyjän pitäisi lähtökohtaisesti myydä vähintään sitä mitä asiakas on tullut ostamaan? Olisi sitten vaikka päivittänyt sen uuden ja kalliin digipoksin kaupanpäällisinä ja näin sekä Veikko, että asiakas olisivat olleet äärimmäisen tyytyväisiä.

Siis miksi vitun takia ostaa uutta jos vanhasta tuli päivityksellä kelpo,ketjussahan on kyse hyvästä palvelusta asiakkaan kannalta.Ei Veikon katteesta.

Eikä millään provolla... :)

PAKKO SANOA :D eli parasta palvelua koskaan olen saanut mass.piip sivustojen kautta. Ekalla kertaa kun soittelin niin vastasi oikein mukava mies ja en ollut oikein varma paidan koosta, joten hän sitten lähetti L ja XL koot ja vielä sheikkerin :D enkä tilannut kuin 50 euron edestä. Myös nykyisin tämä "Tiina" niminen neiti on oikein mukava, nopeasti tulee lähetystunnukset sun muut vastaukset. :) Kts paljon hyvästä palvelusta mass väki jos tätä luette!

Totta. Itsekkin tilaillut tuolta PALJON, ja yks kerta ne unohti laittaa rannesiteet pakettiin, jotka tilasin. Noh sitten puhelu massille, niin johan tuli ilmaisessa paketissa rannesiteet,vetoremmit ja t paita. :)

Tuollahan myyjä takaa sen että asiakas palaa varmasti muissakin asioissa sinne. Juuri näillä teoilla puskaradio toimii ja sehän on tunnetusti paras mainos.
Mitä merkitystä on jollakin 50 € digiboksilla kun jossain vaiheessa tulee kuitenkin sitä TV:n tai pesukoneen ostoa eteen..?

Itekin sain tosiaan Lahden Veikosta hyvää palvelua ja hinnan sai erittäin nopealla neuvottelulla alle Verkkokaupan hinnan. Ostin siis keväämmällä Sony 40EX500 tv:n kotiintoimitettuna.

Kuopiossa sijaitseva Gozillan liike: Body Action. Puolen kymmentä kertaa käyneenä liikkeessä käyneenä, olen aina saannut erinomaista palvelua. Aina on löytynyt hyvin vaatteita ja on esitelty ja neuvottu erittäin hyvin. Keväällä kävin ostamassa ison läjän vaatteita, oli tarjous tuotteita ja muita tuotteita, niin Ari katsoi asikkaan kannalta edullisimmat "ota kolme maksa kaksi tarjoukseen" tuotteet, vaikka ei välttämättä myyjälle ollut kyseinen setti se edullisin.

Joulun alla sisko oli käynyt ostaan mulle joululahjoja, oli mennyt liikkeeseen vähän ennen sulkemisaikaa, oli palveltu erittäin hyvin, ite isäntä etsi ja esitteli farkkuja ja muita vaatteita, vaikka liikkeen sulkemis aika meni jo, ja oli kaiken lisäksi ollut erittäin auttavainen löytämään farkut ja muut vaatteet.

Entä sitten, kun kaveri saa jostain kuulla, että boksin päivittäminen olisi ratkaissut ongelman? Ja huomaa että myyjähän möi mulle turhaan boksin, ei taida sen jälkeen enää takaisin tulla. Kun taas tässä tapauksessa myyjä sai toiminnallaan asiakkaan tyytyväiseksi, ja todennäköisesti saa asiakkaan tulemaan jatkossakin liikkeeseen.

Vähän OT:na tarvii kommentoida, että tulee pirullisen hyvä mieli, kun lukee noita Veikkoon liittyviä positiivisia kommentteja, kun itsekin melkein 3 vuotta siellä hommia tein. Ja aina siellä koulutuksissa kyllä painotettiin sen asiakaspalvelun tärkeyttä. Hienoo, että siinä ollaan onnistuttu ainakin jossakin määrin. (Koska muutama postaus pakkiksellahan tarkoittaa, että otos on erittäin suuri)

Joo faija mut sinne vei Veikon Koneeseen vei. Osti aikanaan kaks telkkaria sieltä ja ei mun tarttenu tyhjin käsin nytkään lähteä sieltä. Jos myyjä pikkasenkin nostaa mun villoja pystyyn jätän ne kaupat vaikka tiskille. Toisaalta meen tosiaan tonne kattomaan kun seuraavalla kerralla päivitän tekniikkaa. Gigantti esim. on sellanen ketju et sieltä en osta mitään dvd-levyjä kummempaa.

Liityn Veikon Koneen suosittelijoihin. Ainakin täällä Lahdessa palvelu on ollut aina erinomaista. Viimeksi ostin tietokoneen näyttöä ja olin jo valinnan jälkeen (hinta tais olla 299€) ottamassa laatikkoa kantoon kun myyjä sanoi, että samaa näyttöä on myös 1 kpl esittelypöydällä eikä ole kauaa siinä ollu. Sanoi, että aikovat lähiaikoina muuttaa esittelykoneiden yms. paikkaa ja sen saan 200€:lla jos kelpaa. Se oli koneessa kiinni ja testailin sitä hetken. Sit myyjä pakkas sen vielä alkuperäseen laatikkoon :) Monessa muussa paikassa ei ois ehkä ehdottanu samaa. Esimerkiksi seinän takana olevaan Giganttiin en mene vahingossakaan vaikka saisin jonkun laitteen halvemmalla. Asiat, myös asiakaspalvelun, voi tehdä kahdella tavalla..:)

Kukaan ei tässä ketjussa ole vielä kehunut Varustelekaa, joten minä teen sen. :)

Olen tuota Varustelekan verkkokauppaa (http://www.varusteleka.fi) käyttänyt useamman kerran ja aina systeemi toimii vimpan päälle. Tavara on sitä mitä kerrotaan, hinnat hyvät ja palvelu nopeaa. Ainoa miinus on se, että maksu on ennakkona eikä maksupainikkeilla. Maksupainikkeet nopeuttaisivat toimituksia päivän verran. Tuosta olen toki lähettänyt rakentavaa palautetta.

Lisäksi mainittakoon, että Varustelekan tuotekuvauksista saisi moni verkkokauppa ottaa mallia.

Kukaan ei tässä ketjussa ole vielä kehunut Varustelekaa, joten minä teen sen. :)

Olen tuota Varustelekan verkkokauppaa (http://www.varusteleka.fi) käyttänyt useamman kerran ja aina systeemi toimii vimpan päälle. Tavara on sitä mitä kerrotaan, hinnat hyvät ja palvelu nopeaa. Ainoa miinus on se, että maksu on ennakkona eikä maksupainikkeilla. Maksupainikkeet nopeuttaisivat toimituksia päivän verran. Tuosta olen toki lähettänyt rakentavaa palautetta.

Lisäksi mainittakoon, että Varustelekan tuotekuvauksista saisi moni verkkokauppa ottaa mallia.
Totta joka sana. Aina on kaikki toiminut todella hyvin eikä tuo ennakkomaksujuttukaan häiritse.

Täältäkin ääni Varustelekalle. Ikinä pystynyt käymään siellä ilman että mukaan on lähtenyt jotain. Kestävää, hyvää ja testattua tavaraa. Ja asiakaspalvelu priimaluokkaa. Festari-kautta ajatellen täytyykin käydä joku päivä tekemässä seuraava isku sinne :)

Toinen mainitsemisen arvoinen liike on Fantasiapelien Helsingin liike. Ammattitaitoiset myyjät, Suomen suurin valikoima ja hyvä ilmapiiri. Harvoin pystyy myyjä lupaamaan kirjoista että jos en pidä niin saan rahani takaisin. Ja kertaakaan en ole joutunut pettymään :)

Varusteleka on asiallinen mesta. Monesti käyn siellä pyörimässä, usein tulee sitten jotain ostettuakin.

Itse kanssa äänestän lompakollani, esim. Gigantissa en käy kun ostamassa jotain tilpehööriä koska en saa siellä palvelua. Aina saa metsästää niitä myyjiä, hinnoissa ei ole yhtään tinkaamisen varaa ja mallit ovat usein sellaisia mitä ei muista kaupoista löydy -> hintavertailu on vaikeeta. Sen takia ostankin tavarat Veikon Koneesta, palvelu on hyvää ja hinnat tippuu. Yleensä saa vielä jotain rompetta kaupan päälle, läppäriin hiiret jne. Pieniä juttuja, mutta noita oppii arvostamaan ja itsensä jopa tuntee maksavaksi asiakkaaksi sellaisen "no mitäs sä nyt haluat??" asenteen sijaan jota monesti asiakas"palvelijat" tarjoavat.

Rafaello Network

Tuolta tuli tilattua rotsi, pari päivää kesti niiltä saada paketti lähtemään, jonka jälkeen paketti tuli alle 24h kotiovelle. Ei huonommin, pulju kun on Italiassa.

Itse olen myös kerran tilannut kengät tuolta Raffaellosta. Tein tilauksen joskus päivällä, niin samana iltana viiden aikoihin tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt italiasta suomea kohti. Seuraavana päivänä olikin jo DHL:än kuski ovella paketin kanssa. :)

Tosin hinnat tuolla Raffaellossa on yleensä ihan järkyttävät verrattuna muihin kauppoihin, jotka noita samoja merkkejä myy. Ja valikoimassa on yleensä ainakin kengissä vain yksi pari per koko. Eli omat koot saattaa loppua aika nopeasti.

Varusteleka ehdoton ykkönen! Monta vuotta sieltä ostanut vaatteeni.:thumbs:

Toine on sitte Ano Turtiainen ja Metal. Kävin tuol Juvan Metal Gymillä ostamassa penkkiapaidan. Sovittiin noin kuukausi etukäteen että tulen paitaa hakemaan, lähetin videon tekniikastani, mittani yms. Sitten kävin paikanpäällä, paita oli juuri sopivan kokoinen ja sopiva tekniikalleni. Sain vielä hyviä neuvoja paitanostamiseen. Suosittelen lämpimästi! :thumbs:

Intersporteista olen saanut aina hyvää palvelua.Myös tänäänkin. Kovemmat hinnat, mutta myyjät näkevät vaivaakin, ottavat kontaktin asiakkaaseen kuitenkaan tunkeilematta ja tarkastavat varaston puolelta onko sopivaa siellä. Ja ennen kaikkea tietävät myymistään tuotteista.

Intersporteista olen saanut aina hyvää palvelua.Myös tänäänkin. Kovemmat hinnat, mutta myyjät näkevät vaivaakin, ottavat kontaktin asiakkaaseen kuitenkaan tunkeilematta ja tarkastavat varaston puolelta onko sopivaa siellä. Ja ennen kaikkea tietävät myymistään tuotteista.

Mikäköhän Intersport mahtaa olla kyseessä? Ilmeisesti nyt on joku musta lammas päässyt muiden sekaan :D

^^ nyt kyseessä Jumbon IS. Täytyy kai tarkentaa miksi: käyn sesonkiaikojen ulkopuolella, vapaapäivänä, keskellä päivää. Mutta palvelu on tällöin ollut hyvää.

Berfin Pizza Kebab Hämeenlinnassa turuntiellä.
:5:

Ollut jo pitkään meikäläisen vakipaikka. Ei halvin, mutta hyvä ruoka ja todella loistava palvelu korvaavat. Etenkin omistaja on todella mukava ja aina iloisesti moikkaa kun menen käymään ja juttelee mukavia.

Tänäänkin painelin sinne ilmeisen krapulaisen näköisenä ja tukka sekaisin, tein tilauksen ja istuuduin odottamaan. Hetikohta omistaja tulee takahuoneesta ja kysyy: "Miksi sina otta osmanish pan lohkoperunoilla? Riisi olla paljon parempi, peruna ei sovi." Ja täten otin riisillä (ja oikeassahan se taas oli). Hetken päästä tulee taas ilmoittamaan, että menee hetki sen kanssa, avasi juomakaapin, ojensi pepsi-tölkin ja tokaisi ole hyvä. Ihan pyytämättä ja ilmaiseksi. Kai se näki mun olotilan ja päätti olla huomaavainen. Kiitos siitä.

Sinne on pari kaveriakin tullut käännytettyä, kun olen ne sinne raahannut. Ovat menneet itsekseen toisenkin kerran jne. Ihan samoista syistä kuin aiemmin kerroin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom