[***Loistavaa Palvelua***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Joo, kävi selväksi toisessa threadissa että jossain putiikeissa saa erinomaista palvelua. Siitä voi sitten kertoa täällä.

Itselleni ylivoimaisesti ykköseksi nousee Vantaanportin Veikon Kone! Myymäläpäällikkö Sandelin joka siellä työskentelee ansaitsisi jonkin palkinnon. Vaikka toimitukset menivät ketuilleen ja sain valmiiksi rikkoontuneita kodinkoneita remontin yhteydessä ja osasta laitteista puuttui osia ja kuljetusliike särki osan laitteista niin silti tämä herrasmies osasi esittää asian niin ettei itselle tullut kertaakaan paha mieli eikä tarvinnut avautua/vittuilla kenellekään.

Kauppoja hierottiin useaan otteeseen ja vaikka kiire tuntui painavan, silti oli aina aikaa hioa hintaa hieman alaspäin tai muokata tarjousta ja vaikka Gigantista olisin saanut laitteet halvemmalla niin maksoin mielelläni 100-200e enemmän tuosta loistavasta palvelusta.

Olenkin kyseisen putiikin vakioasiakas, enkä enää edes tingi siellä, alennukset tulee (jos tulee) automaattisesti häneltä ja molemmat olemme tyytyväisiä palvelutapahtumista!

10++ pistettä!

Monta muutakin positiivista kommenttia on, niistä myöhemmin. :thumbs:

Jätetään tästä ns. neutraalit palvelukokemukset pois, eli jotka ovat menneet odotetusti ilman ongelmia, kuten normaalit kassalla maksamiset jne. Esim: Itse ostin matkaliput Kaleva Travelista, kaikki meni ok, ei valittamista, asiointi sujui nopeasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos Tampereella menee farkkuostoksille niin Hämeenkadulla oleva Jack&Jones on ylivoimainen ykkösmesta. Saa laatushittiä ja kaupungin parasta palvelua. :5:

Kebumestoista Satamakadun Drina. Nopeeta palvelua ja hyvää safkaa. Rullakebu on reidenvahvunen ja sisään jauhettu yksi täyskasvuinen vasikka! :5:

Jos paikat jumittaa niin Rantasen Susannalla on Herwoodissa osteopaatin vastaanotto. Paikat aukeaa ja iso mies itkee! :D :5:

Laitan lisää kun tulee mieleen. Tässä kuitenkin pohjoisen pallonpuoliskon ykkösmestat.

Itäkeskuksen vaateliike Wagner on hyvä. Ei tartte pyöriä ja ajatella mitä ostaisi. Reipas (ja hyvännäköinen) myyjätär rientää avuksi. Ja ostokset sujuu vaivattomasti.
Vuosaaren columbuksen ikivireän yksi myyjä on myös erittäin ystävällinen ja häneltä saa hyvää palvelua.

Moottoripyöräliikkeistä niin pyörän kun kamojenkin ostamisen suhteen kiitoksen ansaitsee Vantaan Bikeworld. Vaikka kys. puljun huoltopuoli on saanut risuja niin myymälässä kaikki on toiminut enemmän kuin hyvin.
Ostin pyörän liikkeestä ja sanoin että polte on kova ajamaan. Luvattiin että pyörä on silloin ja silloin kilvissä kun nyt on kiireisin aika ja ei voida luvata kun vasta silloin. Pyörän ostamisen jälkeen meni pari tuntia ja soitettiin että pyörä on jo nyt valmis että tule hakemaan pois.
Ostin ajotakin josta vuoden jälkeen hajosivat suojat ja ajohousut joista saumat repesivät. Ilman kuittia liikkeeseen ja samantien luvattiin laittaa kamat takuuseen. Uudet suojat sain rikkoontuneiden tilalle saman tien pyytämättä.

Jumbon Biancosta saanut myös hyvää palvelua. Menin ostamaan kenkiä, ja harmikseni/ilokseni löytyi kerrankin kahdet oikeaa kokoa olevat ja tyylikkäät stiflat. Pähkäilin että kummat otan kun rahat ei riittänyt molempiin, niin myyjä kysyi että paljonko mulla on rahaa ja laittoi pyytämättä niin reilut alet että sain molemmat kengät mukaan. Siitä tuli hyvä mieli :)
Ja toisen kerran myyjä soitti kaikki muut pääkaupunkiseudun myymälät läpi ja kysyi onko kys. kenkämallia&kokoa muissa myymälöissä.

Emännälle oltiin ostamassa jotain takkia. Mikähän se oli, uuden Jumbon Your Face -putiikki Vantaalla. Sopivaa kokoa ei löytynyt niin hän soitteli kaikkiin ihme mestoihin missä tuotetta vaan myydään ja lopulta löysi sopivan koon muistaakseni juuri olleesta muotinäytöksestä mallikappaleen. Aikaahan tuohon tuhraantui kun soitteli mutta se ei haitannut koska takki ja rahat vaihtoivat omistajaa, itse jouduin maksumieheksi ;)

Autohifi-asennuksissa ja myymälänä tuo Auto Extra on loistava. Hyvää palvelua ja edulliset hinnat kun muistaa pyytää tarjouksen.
http://autoextra.fi/

Kebu-Ravintoloista tuo Tikkurilan Pizza Express Plus ja omistaja (?) Ahmed. Hauska tyyppi ja tarjosi oluenkin kun kerroin perheenlisäyksestä. Palvelu pelaa ja aina muistetaan hymyillä. Kertaakaan ei ole ollut karvoja pizzassakaan ;)

Itäkeskuksen vaateliike Wagner on hyvä. Ei tartte pyöriä ja ajatella mitä ostaisi. Reipas (ja hyvännäköinen) myyjätär rientää avuksi. Ja ostokset sujuu vaivattomasti.
Vuosaaren columbuksen ikivireän yksi myyjä on myös erittäin ystävällinen ja häneltä saa hyvää palvelua.

Wagnerissa palvelu on minunkin mielestä ollut ihan kivaa. Apua tarjotaan, mutta ei tungeta. Tosin itse tuotteiden laatu ei taida olla ihan huippua.

Columbuksen Ikivireässä myyjä kerran puhui kännykkään kun kävin asioimassa. Ei lopettanut puhelua maksunkaan aikana. Nyt siellä on muuten NutriPlussan palkkari tarjouksessa, ja kaupan päälle saa vielä kierrekorkillisen sheikkerin. Siis normaalisti tuolla on palvelu ihan kivaa.

Itiksen Toyotalla olen huollon puolella saanut erittäin hyvää ja kohteliasta palvelua, mikä ei noissa autorassaamoissa todellakaan ole itsestään selvä asia.

Tiksin rossossa saanu aina hyvää palvelua, kerran joutunut odottamaan ruokien tuloa vähän pidempään ja silloin paikka oli ihan tukossa, eli aika ymmärrettävää.

Yliopiston apteekki Helsingissä siinä manskun ja nordenskiöldinkadun kulmassa on sellainen paikka, jossa ehtii yleensä palloilla alle 10 sekuntia, kun jo joku farmaseutti tiedustelee paikalle saapumisen syytä.

Kaljakuppila nimeltään Planeta Zizkov Prahassa. Inskan kanssa reissatessa jo toista kertaa paikkaan sisälle mennessä baarimikko nosti kaksi sormea ylös. Vastaukseksi riitti nyökkäys ja alta minuutin oli kaksi ruukkua Staropramenia pöydässä. Juuri näin!

Tiinan Tupa Rautalammen rajalla. Pysähdyin kesällä ensimmäisen kerran Kuopioon ajaessani ja meinasin persiilleni pudota siitä palvelusta. Yrittäjän palvelu on niin iloista, että se tuntui aluksi jopa olevan mauttomuuden rajamailla (Luulin ensin että on hieman leluja vintillä, kun niin hihkuu..). Nyt olen JKL-kuopio väliä sahatessani pysähtynyt aina kohdalla ja tuntuu joka kerta kuin kotiinsa tulisi. Pullaa ja kahvia saanut toisinaan ilmaiseksikin. Legendaarinen paikka, suosittelivat mm. saksalaisella matkailusivulla ko. taukomökkiä ja on kai jotain palkintojakin voittanut.

Kaljakuppila nimeltään Planeta Zizkov Prahassa. Inskan kanssa reissatessa jo toista kertaa paikkaan sisälle mennessä baarimikko nosti kaksi sormea ylös. Vastaukseksi riitti nyökkäys ja alta minuutin oli kaksi ruukkua Staropramenia pöydässä. Juuri näin!

Tuota voidaan sanoa jo hyväksi palveluksi!
Itsellä hieman sama kun menee Ko Samuille The Sound baariin, ensin lykätään eteen ilmaiset oluet ja sitten aletaan vaihtamaan kuulumisia, oli edellisestä reissusta aikaa tuohon baariin sitten 1 yö tai 1v.

Oulun Stocmannin miestenosaston ilmeisesti ainoa miesmyyjä on erittäin asiantunteva ja loistava asiakaspalvelia. Menin ostamaan puvunpäällystakkia niin tämä herra jaksoi roudata puoli myymälää sinne minun luokse vaikka olin pukeutunut kuin nuorisorikollinen:) tunti meni ja takki löytyi 10+++

Kirjoitin tämän aiemmin tuonne Lakitoimiston puolelle, mutta laitanpa nyt tännekin kun sopii aiheeseen.

"Itselle on käynyt hieman vastaava homma, kylläkin ihan puisen huonekalun kanssa. Hämeenlinnalaisesta värisilmä-ketjun liikkeestä kävin ostamassa puuöljyä jolla oli tarkoitus käsitellä pöytä. Halusin tumman sävyn siihen ja myyjähän teki työtä käskettyä. Ainut huono puoli vaan oli, että öljy johon väriaineet sekoitettiin ei ollut sävytettäväksi tarkoitettua. Tuosta aiheutui se, että öljy kyllä imeytyi puuhun, mutta pigmentti jäi pintaan.

Kävin asiasta keskustelemassa myymälän johtajan kanssa ja hän myönsi heti, että myyjällä on ollut tiedoissa aukko. Myymäläjohtaja ehdotti, että tuon pöydän heille liikeeseen ja he putsaavat öljyt pöydästä pois ja käsittelevät sen uudelleen. Sanoin, että voin kyllä homman tehdä itsekin. Myymälästä annettiin minulle mukaan uudet aineet ja välineet pöydän käsittelyyn sekä hyvitettiin kaikki aiemmin ostetut. Tuo oli mielestäni esimerkillistä toimintaa ja varmasti asioin kyseisessä liikkeessä tulevaisuudessakin."

Kangasalla keskustan lähellä on sellanen farkkuliike kun Tsad. Oon sieltä ostanu lähes kaikki housut, myy lähinnä diesel:in kuteita. Helkkarin hyvää palvelua ja tosi mukava myyjä, asiantunteva ja sellanen et sen kaa voi heittää läppää siin samal ku kokeilee/kattelee kuteita. Hinnat on aika korkeet, tosin välillä kyllä löytyy halvallakin. Mutta itse maksan mielelläni laadusta, varsinkin kun suurin osa niistä kuteista on sellasia et niitä ei saa kyllä muualta, eli ei ihan heti tuu samanlaisia vastaan. Oon ollu aina tyytyväinen tohon kauppaan ja suosittelen kyllä et kannattaa käydä. Ei oo tamperelaisillakaan pitkä matka.

Yleisesti sanottuna Helsingin keskustan Stockmann on palvelultaan suht kiitettävä. Suurin kiitos menee kuitenkin kosmetiikka/tms. dödö-osastolle, siellä jaksetaan palvella ja vastailla tyhmiin kysymyksiin vaikka lopullinen ostos ei rahallisesti olisi paljon paskaakaan.

Forumin Jack&Jones yllättää kerta toisensa jälkeen loistavalla palvelulla. Iloisia ja hymyileviä neitokaisia, palvelu pelaa ja kaupat tulee varmasti jos sopiva tuote löytyy.

Jos Tampereella menee farkkuostoksille niin Hämeenkadulla oleva Jack&Jones on ylivoimainen ykkösmesta. Saa laatushittiä ja kaupungin parasta palvelua. :5:
Myös Partolan Jack&Jones on asiakaspalvelultaan loistava! Myyjät oikeasti näkevät vaivaa että sopiva koko ja malli löytyy, hymyä piisaa ja ovat oikein miellyttäviä. Ilo käydä!

Japanilainen ravintola Maruseki hallituskadulla (Tampere) on myös erittäin mieluisa paikka. Tosin olen käynyt tähän asti vain kerran, mutta oli niin miellyttävä omistaja että varmasti käyn uudelleen. Jäi hyvä maku, sekä ruoasta että palvelusta.

Hifistudio 17 on antanut myös hyvää palvelua. Myyjät eivät myy väkisin kuraa (ainakaan vakituiset), vaan kertovat rehellisesti tuotteista. Pidän erittäin paljon, ostan mieluiten täältä kaikki hifini vaikka hinnat olisivat joskus korkeammatkin. Hyvästä palvelusta viitsii maksaa.

Mulla on yleistyksiä (vain pohdintaa, ei totuuksia):
1. Mitä kauemmaksi Helsingistä mennään sitä parempaa on palvelu. Selittyköön se sitten vaikka kiireettömyydellä.
2. Yksityisyrittäjältä saama palvelu on aina parempaa kuin esim. ketjulta. Maksaa hiukan enemmän, mutta yrittäjä panostaa paremmin.
3. Miesmyyjät yleensä palvelevat paremmin. Tinkiminen on aina helpompaa.

Heh, hyvin huomaa miten landelaiset alkoivat puolustamaan tuota ainoaa ravintolaansa, Rossoa, kun sitä toisaalla haukuttiin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom