Logitechin hiiret - muilla ongelmia?

Ostin Logitechin G5 laserhiiren keväällä ja myyjä lupasi viiden (5) vuoden takuun.
Hieman huvitti, sillä minulla on on kestäneet hyvässä lykyssä vuoden. On ollut MX510, MX518 ennen G5:ttä ja jokaisessa ilmaantunut sama vika. Noin vuoden kuluttua ostosta se alkaa ikäänkuin sammua muutamaksi sekunniksi. Kuuluu ääni, kun USB laite on löydetty ja pelaa taas tovin. Tämä sammumisväli tihenee jatkuvasti, kunnes hiiri ei enää toimi ollenkaan. En oikein jaksa uskoa, että jokaisessa hiirimallissa olisi sama vika. Noh kipasen takuusta uuden, mutta melkoisella varmuudella ollaan taas vuoden kuluttua vaihtamassa. Onko ongelmaa muilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tuo G5 Laser mouse, toistaiseksi toimii erinomaisesti, mutta on ollut vasta n. kuukauden käytössä, joten vaikea sanoa sen paremmin kestävyydestä vielä. Muuten tosiaan erinomainen hiiri.

Ostin MX700 hiiren heti kun ilmestyi kauppoihin eli noin 3-5vuotta sitten(ei voi muistaa tarkalleen :D) ja toimi moitteettomasti, kunnes kk sitten päätin ostaa Logitechin G7 hiiren joka sekin toiminut moitteettomasti tähän asti :)

G5 löytyy eikä vielä oo mitään vikoja ilmennyt, tosin hiiri on vasta muutaman kk ollut käytössä. Mulla käy yleensä kaikkien laitteiden kanssa tosi hyvä tuuri, en ole koskaan mitään takuuseen vienyt kun ei ole särkynyt. "koputtaa puuta"

Suositut

Back
Ylös Bottom