Logitech G5 hiiri ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HMA
  • Aloitettu Aloitettu

HMA

Ikä
39
Hiiren mukana tulleessa cd:ssä oli joku logitech-hiiri ja -näppäimistö ohjelma. Ilman tuota ohjelmaa en saanut hiirtä kunnolla toimimaan laisinkaan. Noh, nyt ohjelma on asennettu ja kaikki toimii muuten täydellisesti, mutta kun tästä löytyy sellainen ominaisuus, että kun painaa jotain näppäintä hiirestä niin melkeen aina cursorin viereen ilmestyy + merkki, meinaa sitä, että hiiren rullan avulla voi muuttaa fonttien kokoa suuremmaksi/pienemmäksi vaikkapa surffatessa. Olen ottanut asetuksista pois, että tuota ei pitäisi tulla, oletin, että se on tuo "autoscroll". Mutta ei apua...

Surffailu vain häiriintyy erittäin paljon. Kun esim. olen scrollailemassa alaspäin sivua niin yhtäkkiä fontit menevät niin pieniksi, että ei mitään tajua... sitten pitää taas scrollailla ylöspäin jotta fontit olisivat normaalia kokoa... Eikä siinä vielä kaikki. Kun olen pelaamassa jotain peliä niin siellä on sama ongelma, vaikka fontit ei peleissä sentään muutu, heh. Esim taas. Max Payne 2 pelailen ja asevalikossa se rullaa aseita edestakas vaikka en koske edes hiireen... Sain uuden hiiren vähän aikaa sitten kun oli takuuta jäljellä, mutta tässä on sama "vika"... Saako tuota ärsyttävää ominaisuutta jotain tiedostoa rukkaamalla kokonaan pois käytöstä tai jotain. SetPoint asetuksista olen kaikkia eri rukseja oikeastaan koittanut vaihdella, ilman tulosta. Jollain ollut samaa ongelmaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan kärkeen hae logitechin sivulta uusin versio tuosta SetPointista omalle hiirellesi. Cd:llä oleva on jo moneen kertaan melko varmasti vanhentunut.

Ihan kärkeen hae logitechin sivulta uusin versio tuosta SetPointista omalle hiirellesi. Cd:llä oleva on jo moneen kertaan melko varmasti vanhentunut.

Tietääkseni tuo ohjelma osaa päivittää itsensä, mutta hain nyt kuitenkin... ei apua... En ole koskaan törmännyt mihinkään vastaavaan ongelmaan... Prkl! Pitääkö sitä ostaa joku halvin mahdollinen hiiri vain jotta toimis... hmph.

Back
Ylös Bottom