Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
isopahapete, mitä nyt vähän osaan lyödä^^ 3 vuotta nyrkkeilyy, 1vuoden judoo&taekwondoa(en tiiä miten lausutaan..)
Ei kukaan sattuis tietää missä järjestykses noi testit tehdään? Paljon niiden välissä on aikaa palautua, ja kuin tiuhaana tahtiin pistetään lihaskunto liikkeitä 1min jälkeen toista liikettä tekemään?
Kysytty varmaan jo tuhanteen kertaan.. mut kysympä silti
Maailmanlaajuisesti erikoisjoukkojen miehet eivät todellakaan ole mitään 190 cm, vaikka joissain kuvissa silta voisi näyttää. Itseasiassa tuollainen 170 cm pituus on aika yleinen [yleisempiä kuin pitkät](joskin muutamasta sentistä ei varmasti haittaakaan ole), mutta painoa sinulla on aika vähän.
Pakko takertua tuohon, mutta Tomppa on vähän päälle 170 cm. ;)juurikin näin, esimerkkinä vaikkapa tom cruise, joka on reilusti alle 170cm
Terve kaikille. itsekin aion hakea 100% varmuudella Ljk, olen tässä alkanu jo treenaamaa kuntoa, iltasin lenkillä tai hiihtämässä.
suurimmaksi haasteeksi koen hiihdon koska olen siinä melko huono ja talvi alkaa loppumaan.
viime coopperin testissä juoksin 2750 (syksyllä)
lihaskunto melko huono mutta alkaa paranemaan päin.
melko pieni olen eli noin 170cm ja 56 kiloa luuta ja nahkaa.
onnea kaikille treenaajille.
väittävät herran käyttävän platform-kenkiä, en tiedä sitten :DPakko takertua tuohon, mutta Tomppa on vähän päälle 170 cm. ;)
Juu, mutta totta on se, että keskimittainen ja sopivan kevyt on aika optimaalinen lvj-koulutukseen.
se olis tarkotuksessa, sieltähän löytää halvalla ruottin "armeijan" vanhoja lankkujatarjoustalosta tai mp-myymälästä intin sukset vaan alle ja pururadalle treenaamaan, oli lunta tai ei ;)
:D
Käyttäähän toki, mutta siitäkin huolimatta häiskä roikkuu siinä 171-172 cm kieppeillä.väittävät herran käyttävän platform-kenkiä, en tiedä sitten :D