Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jep, kiitos kannustuksest ! kuukaus sit en saanu yhtää viel :D kyl tää täst ! saa noi yo-kokeet pois alta ni kerkee taas hikoilemaan

isopahapete, mitä nyt vähän osaan lyödä^^ 3 vuotta nyrkkeilyy, 1vuoden judoo&taekwondoa(en tiiä miten lausutaan..)

Ei kukaan sattuis tietää missä järjestykses noi testit tehdään? Paljon niiden välissä on aikaa palautua, ja kuin tiuhaana tahtiin pistetään lihaskunto liikkeitä 1min jälkeen toista liikettä tekemään?

Kysytty varmaan jo tuhanteen kertaan.. mut kysympä silti

Terve kaikille. itsekin aion hakea 100% varmuudella Ljk, olen tässä alkanu jo treenaamaa kuntoa, iltasin lenkillä tai hiihtämässä.
suurimmaksi haasteeksi koen hiihdon koska olen siinä melko huono ja talvi alkaa loppumaan.
viime coopperin testissä juoksin 2750 (syksyllä)
lihaskunto melko huono mutta alkaa paranemaan päin.
melko pieni olen eli noin 170cm ja 56 kiloa luuta ja nahkaa.
onnea kaikille treenaajille.

isopahapete, mitä nyt vähän osaan lyödä^^ 3 vuotta nyrkkeilyy, 1vuoden judoo&taekwondoa(en tiiä miten lausutaan..)

Ei kukaan sattuis tietää missä järjestykses noi testit tehdään? Paljon niiden välissä on aikaa palautua, ja kuin tiuhaana tahtiin pistetään lihaskunto liikkeitä 1min jälkeen toista liikettä tekemään?

Kysytty varmaan jo tuhanteen kertaan.. mut kysympä silti

testipäiviähän on 2. Ekan aamun klo 7 aletaa tekee kaikki lihaskunto systeemit alle noin. 4min palautuksil, koska venataa ku kaveri tekee välissä. Sitte perään o järjestyksessä juoksu,uinti,hiihto.sit viel saman päivän psykologiset testit.Palautumista noissa on aina sen verrra,mitä kestää siirtyä esim. uimahallilt laduille.
Seuraavan päivän o sit lääkärisysteemit ja haastattelut + mukavaa odottelua:david:

Hiihto väännetää sisulla, ei sitä reenata.Se ei meinaa oo mitään hiihtämist,vaa juoksua lankut jaloissa:thumbs:

thx kekele. Pitää täs alkaa vetää aina joku päivä kuukaudesta noiden fyysisten testien tapaan-- paitsi et taitaa jäädä toi hiihto väliin, tänäänkin karvan alle +5^^ saa nyt nähä et tuleeko viell takatalvea(mokoma-takatalvi

mimmosilla treeniohjelmilla porukat on treenaamssa?

Maailmanlaajuisesti erikoisjoukkojen miehet eivät todellakaan ole mitään 190 cm, vaikka joissain kuvissa silta voisi näyttää. Itseasiassa tuollainen 170 cm pituus on aika yleinen [yleisempiä kuin pitkät](joskin muutamasta sentistä ei varmasti haittaakaan ole), mutta painoa sinulla on aika vähän.

juurikin näin, esimerkkinä vaikkapa tom cruise, joka on reilusti alle 170cm ja rambokin on vain 175-senttinen :D

juurikin näin, esimerkkinä vaikkapa tom cruise, joka on reilusti alle 170cm
Pakko takertua tuohon, mutta Tomppa on vähän päälle 170 cm. ;)

Juu, mutta totta on se, että keskimittainen ja sopivan kevyt on aika optimaalinen lvj-koulutukseen.

Terve kaikille. itsekin aion hakea 100% varmuudella Ljk, olen tässä alkanu jo treenaamaa kuntoa, iltasin lenkillä tai hiihtämässä.
suurimmaksi haasteeksi koen hiihdon koska olen siinä melko huono ja talvi alkaa loppumaan.
viime coopperin testissä juoksin 2750 (syksyllä)
lihaskunto melko huono mutta alkaa paranemaan päin.
melko pieni olen eli noin 170cm ja 56 kiloa luuta ja nahkaa.
onnea kaikille treenaajille.

tarjoustalosta tai mp-myymälästä intin sukset vaan alle ja pururadalle treenaamaan, oli lunta tai ei ;)

Pakko takertua tuohon, mutta Tomppa on vähän päälle 170 cm. ;)

Juu, mutta totta on se, että keskimittainen ja sopivan kevyt on aika optimaalinen lvj-koulutukseen.
väittävät herran käyttävän platform-kenkiä, en tiedä sitten :D

tarjoustalosta tai mp-myymälästä intin sukset vaan alle ja pururadalle treenaamaan, oli lunta tai ei ;)
:D
se olis tarkotuksessa, sieltähän löytää halvalla ruottin "armeijan" vanhoja lankkuja
kesällä kun "juoksee" sielä niitten kanssa ni talvella ei oo kyl enää ongelmia:D

väittävät herran käyttävän platform-kenkiä, en tiedä sitten :D
Käyttäähän toki, mutta siitäkin huolimatta häiskä roikkuu siinä 171-172 cm kieppeillä.

Sitten asiaan. Perskule kun pitäisi aloittaa nyt juokseminen aivan alusta. Taukoa taitaa olla nyt sellaiset pari vuotta. Coopperi saattaisi olla siinä 2500> kieppeillä, eli aika perhanasti on hommaa. Tuota painoa on meinaan tullut aika lailla edellisestä lenkkeilyajasta (10> kiloa). Leukoja menee hyvänä päivänä ~10 ekalla sarjalla, lisäpainoilla koitan säännöllisesti nostaa voimatasoa. Uinnissa olen kohtuu hyvä, vapaauinnissa täytyy ainoastaan nopeutta kasvattaa. Mutta kun tuon aerobisen puolen saisi edes jotenkin kasaan, niin kyllähän uintikin paranee sen myötä. Sinänsä ehkä harmi, että paino tulee nyt tippumaan vähän 70 paremmalle puolelle, mutta kerkeehän sitä bulkata sitten intin jälkeen...

Tsemppiä kaikille, jotka tänä vuonna aikovat pyrkiä. Itselläni tilanne hieman auki, sillä pyrin 2009 erään ainoastaan siinä tapauksessa ellen saa syksyllä opintoja käyntiin. Muussa tapauksessa homma siirtyy todennäköisesti jollekin myöhemmälle erälle.

Onko kukaan hakemassa mihinkään muualle, josseivät pääse Uttiin? Mä aattelin ehkä jopa hakea valmiusjoukkoihin...

Nonii minäki hakemas nyt -09 erään. Pituutta hiukan yli 180cm ja painoa noin. 77kg. Lihaskunto on aika kovassa kuosissa, mutta aeroobinen jääny vähemmälle talvella. Tarkoitus olis hilata kuupperi kolmen tonnin pintaan kesään mennessä ja sitten ruveta repun kanssa juoksee. Paras kuuperitulos on 3200m, mutta siitä on jo muutama vuos ja päässy kunto aikalailla rappautumaan siitä. Onkos muuten porukoilla hajuakaan siitä kuinka tiukasti noit leukoja tsiigaillaan? Onko kädet suorassa ja jalat ei saa heilua pätkääkää vai miten homma toimii?

Niin se taitaa mennä, jos oikeen oon ymmärtäny. Leuat vissii katotaa tarkimmin kaikist lihaskunto-osioist... varmaa tietoo ei kyl oo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom