Ljk 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä värisokeus sulla on?tai siis mitä varejä et erota?vai onko sulle kaikki ihan musta harmaata?:D:D
Ite uskon kuitenkin et tuo värisokeus on enemmän karsiva tekijä kuin pikkuinen huono näköisyys.Mutta kannattaa hakea kuitenki,eihän sitä tiiä vaikka ottaisivatki:thumbs:
Jos on asenne,kunto ja korvienväli kohallaan niin eiköhän siinä oo kaikki olennainen.:rolleyes:

Itellä ois suunnitelmissa mennä vuoden 2010 testeihin. :rock: Olen tässä kerta vikkoon vetäny lenkin ja pitäiskö alkaa vähitellen lisäillä lenkkien määrää? Mulla ehkä heikoin osaalue toi coopperi. Tais 9 lk mennä 2800. Ja tota millanen se näkö pitää olla kun mulla toi oikee silmä vähän huonompi kun toi vasen että vituttaa jos kusee siihen.

Koekaniini, sanon saman kuin sanon kaikille. Treenaa monipuolisesti kestävyyttä, lihasvoimaa ja ynm. Eipä sun kannata mitään ihmeellistä tekemään vielä. Lenkkiä sellanen 2-4 kertaa viikossa ja eri pituisia lenkkejä.

En kyllä hakisi turhaan, koska toivoa tuskin on. Sinne on tunkua aivan riittävästi, joten enpä usko valinnanvaran puuttuvan hakijoiden kohdalla. Lisäksi sivustolla lukee, että nimenomaan hyvä näkö...

Että sorry vaan, wnb-.

Stander sanoi sen mitä ajattelin!

Voiiiiii luoja! Onko parempaa tekemistä sadepäivälle kuin mennä katsomaan naisten lentopalloa! Varaukseton :peukku

Back in business. Nyt 5vko juoksusta lepoa ja jalka kivuton:dance: Kävin uimassa ja aika 3.58. Ei tähän kyllä leikkiä jätetä, meinaan ei kunto voi 5vko aikana laskee kauheen radikaalisti, nyt varmaan jossain 3100~kieppeillä on coopperi. Jos ei LJK:n testeihin ehdi kuntoon niin sitten erikoisrajajääkäreiden testeihin.

Kyllä saappaat jalassa kaadutaan jos kaadutaan ;)

Tulipas hommattua influessarokote. Itsellä yleensä pari kertaa vuodessa juuri kyseinen paska iskee päälle ja nyt koitan estää sen tolla. Ei kiinnosta saada mitään niskaan ennen testejä.

Tietääkö täällä kukaan että minkälaiset mahdollisuudet on laskuvarjojääkäreillä päästä rauhanturvaajaksi suhteessa valmareihin?

Oon miettinyt ihan samaa ja harmittaa kunnen kutsunnoissa mennyt kysymään. Itsellä olisi kiinnostusta rauhanturvaaja hommista, mutta epäilen ettei ljk:n käynyt kovin heikoilla ole :)

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa valintakokeiden ajankohdasta? Kutsunnoissa sanottiin vain, että tammi-helmikuussa. Milloin ne olivat viime vuonna?

Lenkille-->

Myöhäinen lintu madon nappaa... Mites on, voiko noi hakupaperit, mukaan lukien terveystarkastuslomake, tulostaa ite ihan normi A4.lle?
Ootteko te ton lääkärintarkastuksen suorittanu omatoimisesti jossai terveyskeskukses?
Kutsunnat meinaa meni ohi että humahti.

En aikasemmista viesteistä saanu oikeen selkoa

Mulla on maanantaina aamusta ensin aika terkkarille, joka käy vaan jotkut alustavat jutut läpi, ja sitten myöhemmin iltapäivällä joutuu menemään varsinaiseen tarkastukseen lekurille. Paperit tulostin itse A4:lle ja vien ne mukana.

Piti kysyä, että eiköhän se Cooper-todistus kelpaa ihan käsin kirjoitettunakin perus A4:lle? Siinä on ainaski kaikki tarvittavat jutut. Ei lukenu sivustolla mitään erikseen, että koneella tarttis johonkin perhanan lapulle nakutella...

Jos vaan pystyy niin eiköhön se kannata koneella kirjoittaa,on se niin ainaki paljon siistimmän näköinen.itellä lähti maanantaina paperit uttiin.Rupes vaan mietityttään ku huomasin just ku tiputin ne paperit sinne postilaatikkoon et mul oli ruvennu aukeen se kirje kuoren liimapinta niin toivottavasti se on pysyny kiinni sen matkan ajan et ei mee vaan tyhjä kirjekuori sinne.:rolleyes:

Oon miettinyt ihan samaa ja harmittaa kunnen kutsunnoissa mennyt kysymään. Itsellä olisi kiinnostusta rauhanturvaaja hommista, mutta epäilen ettei ljk:n käynyt kovin heikoilla ole :)

Oli kutsunnat tänään ja kysyin asiaa. Kuulemma ihan yhtä hyvät mahdollisuudet.

Jos toi vitun sade ei tosta ala loppumaan niin, saatana! Tänään jää lenkki kyllä välistä kun viimeisellä kolmella lenkillä on tullut kastuttua. Tänään en kyllä mene. Pelkkä uiminen tiedossa. Otin tänään influenssarokotteen ja terkkari kertoi, että ollaan ennustettu voimakasta lenssua ens vuoden alkuun. Ainakin sen nyt välttää...

No ihan sama miten sen cooppertuleksen tuherrat kuhan käsiala ei ole tasoa nelivuotias retardi.

Sateessahan se kaikista kivintä on juosta. Jos ei kylmyys, kosteus, väsymys ja nälkä miellytä niin olet pahaan paikkaan hankkiutumassa :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom