Ljk 2009

Vähän sama juttu täällä, vasemmas polves jotain ihme viiltävää kipua aina välillä kun kävelee, en oo juossut pariin viikkoon yhtään lenkkiä, nyrkkeilys on tullut oltua ja se mennyt jalka reeneistä^^ Muuten reeni sujuu hyvin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Laskuvarjojääkäreiden kurssi on tältä vuodelta peruutettu yllättävien huonojen testi tuloksien perusteella ;)
Mä kuulin puolestaan, että kaikille ei riitä laskuvarjot vanhojen mallien asteittaisen poistumisen johdosta, joten joudutaan vastedes laittamaan kaks jätkää munat vastakkain saman liitorätin alle. Varmasti mukava hypätä pippelit ja nippelit solmussa suomuurainten päälle söpösti.

Ei sentäs. Mutta olisko kova jos kurssille sattuis joku timmi-mimmi, jota pääsis sellaisen hypyn aikana puristelee strategisista paikoista. Maan kamaralla sitten selittelis, että kun pelotti niin kovasti jne...:wtf:

Standeri siellä se yks mimmi ketä kävi testeissä tammikuussa oli semmosen perus lesbon näköinen, lyhyt tukka ja värjätty räikeäks :D oli se viellä uinnissa mukana, pidetään peukkuja pojille että pääsee samaan pulkkaan ;)

edit. siis en en tiedä että läpäskö se juoksua, mutta oli sillä ainakin simmarit päällä^^

no älä nyt nuolase enne ku tipahtaa, sitä ei koskaa tiiä. Kumminki tosi vähä porukkaa pääs kaiken kaikkiaan testit läpi ;) Ootko paljo reenaillu? :)

no älä nyt nuolase enne ku tipahtaa, sitä ei koskaa tiiä. Kumminki tosi vähä porukkaa pääs kaiken kaikkiaan testit läpi ;) Ootko paljo reenaillu? :)

Näihän se on mut pessimisti ei pety jne :D Treeni alkanu taas kulkee niinku ennen mut juoksu on toistaseks korvattu hiihdolla. Itse?

Joo pessimisti ei pety:D Mulla sama juttu oon puntille juoksennellu mut en sen pidempii lenkkei. Hiihtämässä tullu käytyy muutamaan otteesee ja punttii täs koittanu ottaa varsinki kirjotuksien alla. Nyt kirjotuksien jälkee alkaa taas juoksemiset ja uimiset kunnol ;) jos ljk menee vituiks nii toivotaa et pääsis sinne immolaa;) Muistatko paljo sinne testeihi oli kutsuttu porukkaa? ku nii perkelee moni jo ryssi sen juoksun siel? sinne vois olla iha ok mahikset jos ei olla iha hulluja :O

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom