Ljk 2009

Joo pessimisti ei pety:D Mulla sama juttu oon puntille juoksennellu mut en sen pidempii lenkkei. Hiihtämässä tullu käytyy muutamaan otteesee ja punttii täs koittanu ottaa varsinki kirjotuksien alla. Nyt kirjotuksien jälkee alkaa taas juoksemiset ja uimiset kunnol ;) jos ljk menee vituiks nii toivotaa et pääsis sinne immolaa;) Muistatko paljo sinne testeihi oli kutsuttu porukkaa? ku nii perkelee moni jo ryssi sen juoksun siel? sinne vois olla iha ok mahikset jos ei olla iha hulluja :O

En oo ihan saletti mut muistaakseni joku sano että "vajaa 200". Tiedätkö et kuin monta sinne sit otetaan vuosittain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kannata ainakaan viikkoon ootella postia,ku soitin uttiin niin se valintasihteeri sano että kirjeitä ei oo vielä postitettu ja ei varmaan ihan heti olla postittamassakaan,tai ainaki niin ymmärsin.ja sitte se sano että ei voi kertoa asiasta enempää milloin kirjeet postitetaan eikä nimiä ketkä kurssille on valittu.vituttaa ootella näin kauan sitä kirjettä ku oon niin varma että sieltä hylsy napsahtaa luukkuun kuitenki:down:

Ei kannata ainakaan viikkoon ootella postia,ku soitin uttiin niin se valintasihteeri sano että kirjeitä ei oo vielä postitettu ja ei varmaan ihan heti olla postittamassakaan,tai ainaki niin ymmärsin.ja sitte se sano että ei voi kertoa asiasta enempää milloin kirjeet postitetaan eikä nimiä ketkä kurssille on valittu.vituttaa ootella näin kauan sitä kirjettä ku oon niin varma että sieltä hylsy napsahtaa luukkuun kuitenki:down:

Jätkällä nii kova kunto, että tuskin ny hylsyä tulee :D. Eli äläs nyt höpötä.

Eikse oo niin et kaikki ketkä pääs fyysiset läpi lähtee samalt viivalta?

Vähä vauhtia sinne utin suuntaan, kiitos.:kuola:

Mun mielest se oli just noin! Tollee ne ainaki siel testeis ylisti, saa nähä miten käytännös:D

Jos ne tänää tulee nii ilmotelkaa ihmeessä heti hylsyistä ja hyväksymisistä:) Meil on jtn vikaa postinjakelus tos meijä lähistöllä, tulee posti aina päivän jäljessä, eli täällä jännitellää muita pidempää :down:

Nonni, nythän se hylsy sieltä sitten tuli - . -. "haastatteluista tai psykologisista testeistä saamanne yhteispistemäärä jäi alle vaaditun tason." Mites muilla?

Toi "Fyysisten läpäisseet ovat samalla viivalla lähtiessä psykologisiin testeihin"- jaarittelu on täyttä paskaa. Kaveri siellä puhu, että tänä vuonna oli ollu kunnoltaan huomattavasti heikompaa porukkaa kuin yleensä, eikä sällejä jotka sai fyysisistä kovat pisteet tulla kovin helposti pudottamaan.

mulla oli kans samat perusteet. joo oon kans sitä mieltä että sano ne mitä sano niin ne jotka fyysisistä repii kovat pisteet on pirun vahvoilla.. pidän itseäni sosiaalisesti hyvin lahjakkaana ja ainakin meidän ryhmähaastatteluja "johdin" ja sain muutkin juttelemaan jne. enkä usko että päässäkään niin hirveästi vikaa on mutta näin kävi.. jumalauta vituttaa et mitä helvettiä sitä nyt ensvuoden tekis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom