Ljk 2009

Kun ei kerta ole valmiusjoukoille omaa threadia niin pistän sen tänne. Varmaan edes joku täältäkin lähettää sinne hakemuksen.

Armeijan sivuilla sanotaan että hakemukseen tulee liittää "viimeisin kokonaan suoritetun koulun todistus". Tarkottaako tämä lukion abilla yläasteen todistusta?

:offtopic:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=17767&page=29&highlight=valmiusjoukkoihin

Mutta joo, ite ainakin laitoin viimeisimmän jaksotodistuksen lukiosta, kun en tuota yläasteen todistusta löytäny. Netissähän taitaa lukea että "viimeisin kokonaan käydyn koulun todistus", mutta tuskinpa se niin nuukaa on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai te ees vähä piirsitte jtn ljk:n liittyvää?;)
Ite väänsin niin huolella ne persoonallisuus testit että aikaa jäi niin vähän että en kerenny piirtää siihen muuta ku laskuvarjojääkärin:D:jahas:
mut ajatuksena siin lähinnä oli että ei piirrä mitään hullua.esim.asetta tai puukkoa tai jotain vastaavaa:D

Mikä sun aikas oli?:)

12:46, vitutti se ku kengännauhat aukesi kesken juoksun :curs: ois voinu pari sekunttia nopeammin olla aika, sain lisäksi kivat rakot siitä juoksusta :D Paljonko muuten uinnissa tarvitsi siihen 2 pisteeseen..? Itellä meni uinti 3.47, yllättävän vaikeaa kun radoilla oli ahdasta ja veden pinta heilu ihan kiitettävästi :D

Ite väänsin niin huolella ne persoonallisuus testit että aikaa jäi niin vähän että en kerenny piirtää siihen muuta ku laskuvarjojääkärin:D:jahas:
mut ajatuksena siin lähinnä oli että ei piirrä mitään hullua.esim.asetta tai puukkoa tai jotain vastaavaa:D

Haha:D Itellä iha sama tuli vitu kiire ja kyhäsin siihe laskuvarjojääkärin ja jonku laskuvarjohyppääjän :D:D

12:46, vitutti se ku kengännauhat aukesi kesken juoksun :curs: ois voinu pari sekunttia nopeammin olla aika, sain lisäksi kivat rakot siitä juoksusta :D Paljonko muuten uinnissa tarvitsi siihen 2 pisteeseen..? Itellä meni uinti 3.47, yllättävän vaikeaa kun radoilla oli ahdasta ja veden pinta heilu ihan kiitettävästi :D

Pääsitkö testit kokonaisuudessaan läpi?

Juxxille myös nii olin siinä 21 päivä alkaneis testeis ja sit oli sen päivän 3 ryhmässä! pisteit irtos joku 33-34 en tiiä tarkkaa ku en ehtiny tsekkaa siit lapust.
Haha joo kyl Jewski!;D

Monelta contender huomenna oot immolaan menos?ite oon huomenna joskus 4 aikaan imatralla,sit pitäis viel osata oikeeseen bussiin nousta:D

Pääsitkö testit kokonaisuudessaan läpi?

En.. :itku: Hiihto kusi lopussa.. Johtu aika lailla siitä kun lähdin lämmittelyyn jonon viimeisenä ja sai odottaa sen yhden sillan kohdalla useampia minuutteja paikallaan ennen kuin pääsi itse ylittämään :( sitten sainkin sakkominuutteja itse kisaan sen verran että ei mitään mahdollisuuksia pisteille.. toinen kerta jo ku LJK:hon yritetää, viime vuonna olin sentää osaston 6.paras hiihdossa eli ilman sitä siltaa ois pääsy ollu aika varma :D Immolaan olen kumminkin huomenna menossa :rock:

Kaikilta olis mukava tietää millä ajoilla saitte siitä 5km hiihtoa mitäkin pisteitä? Oliko hiihtokelit hyvät utissa?

Täytyy muuten kysyä, että miten pääsi testit läpi jos sai kuitenkin hiihdosta 0? Siellä puolustusvoimien sivuillahan kuitenkin sanotaan, että 1 pojo pitäis kaikista saada? Vai oliko porukka vaan yleisesti niin huonoa hiihtämään, ettei sillä ollut niin väliä?

Itseäni tällä hetkellä tuo hiihto eniten mietityttää, kun parin hiihtokerran jälkeen voin sanoa siinä kusevani aika pahasti. Onneksi tänä talvena ehtii vielä harjotella hyvin.

32min meni siin 5km hiiihdos ja sain 5 pistettä sillä.vähäisen lumitilanteen takia siit 32 min vähennettiin 5min joten lopulliseksi ajaksi tuli 27 min.En itekkään ollu hiihtäny ennen testejä kuin 4 kertaa 13.5 kilsan lenkin ja pari jotain pikku lenkkiä ja yhen 24km pituisen lenkin ja helposti meni läpi.
Enkä ollu hiihtäny niillä SA-suksilla ikinä ennen kun vasta siel testeissä.

Uskomattomat 40min :D miinus 6min ja ton vähennyksen jälkeen ko oli alle 40, ni meillä pääs palikkatesteihin. Viimiset pisteet sai vissiinki jollai 32 pisteellä tai jtn.

Johtu aika lailla siitä kun lähdin lämmittelyyn jonon viimeisenä ja sai odottaa sen yhden sillan kohdalla useampia minuutteja paikallaan ennen kuin pääsi itse ylittämään :( sitten sainkin sakkominuutteja itse kisaan sen verran että ei mitään mahdollisuuksia pisteille..

Sama homma, itse kisas sai odotella varmaan 5min et pääs ekalta sillalta etiäppäi. Luulin ettei mitää mahkuja pisteille mut sain ku sainki 2p sitte :D Oli kyl kamalaa lähtee iha vikana siteen irtoomisen takia lämmös

Mä sain sillo 32min ajalla 0 pistettä, mut pääs silti läpi! Ja meilläki tosissaa sillat kivasti paljaana ja siin ylämäessä hiekkaa iha kivasti:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom